Home / Overzicht / 50-PlusTestpanel

50-PlusTestpanel

De mening van de consument telt! Daarom investeert Bindinc. structureel in objectief en onafhankelijk onderzoek. Merken kunnen een dialoog aangaan met hun doelgroep en insights verzamelen via het 50-PlusTestpanel. Een mooie kans voor de creatie van advertorials in onze titels!

Wat beweegt 50-plussers? Hoe consumeren ze? En op welke wijze willen ze benaderd worden? Met het 50-PlusTestpanel bieden wij onze klanten een nieuwe mogelijkheid om nog meer te weten te komen van hún doelgroep. Maak kennis met het 50-PlusTestpanel van Bindinc.!

Met het 50-PlusTestpanel bieden wij een platform voor en door 50-plussers: een community van mensen die producten of campagnes testen en hun waardering geven. Merken kunnen een dialoog aangaan met hun doelgroep en insights verzamelen over hun producten of specifieke thema’s.

Waarom onderzoek via het 50-PlusTestpanel?

  • Betrokkenheid en loyaliteit van lezers omroepbladen omzetten in dialoog met adverteerder.
  • Interactieve campagne.
  • Input voor productontwikkeling.
  • Direct contact met de doelgroep.
  • Warme leadgeneratie.
  • Doelgroep is ambassadeur voor merk.
  • Klantinzichten/klantreviews, ook voor eigen gebruik.
  • Productintroductie bij gesegmenteerde doelgroep.
  • Betrouwbare bron.
  • Groot bereik onder 50-plusdoelgroep met omroepbladen.
  • Autoriteit omroepbladen bij doelgroep.
  • 50-plussers zijn zeer geïnteresseerd in aanbiedingen/kortingen/sparen.
  • Bereik de 50-plusdoelgroep van de omroepbladen: Ruim 2 miljoen!

Mogelijkheden
Geïnteresseerden kunnen verschillende onderzoekspakketten kiezen. Elk onderzoekspakket wordt afgestemd op de wensen van de klant en dus op maat gemaakt. Voor meer informatie over de mogelijkheden van onderzoek binnen het 50-PlusTestpanel kun je contact opnemen met Annemiek Lamers.

Bekijk ook de 50-PlusTestpaneluiting van Kruidvat of Molenaar

Je kunt ook de website van het 50-PlusTestpanel bezoeken.

Bindinc. bereikt, boeit en bindt