Home / Overzicht / Blijtijds: de rubriek

Blijtijds: de rubriek

Blijtijds bestaat uit het gelijknamige online lifestyleplatform, een wekelijkse rubriek en het magazine dat vier keer per jaar verschijnt bij de zes programmagidsen van Bindinc.

Vanaf januari 2020 verschijnt Blijtijds ook wekelijks als rubriek in deze zes programmagidsen. Met een bereik van 1,5 miljoen en een abonnee-oplage van 687.000 is de rubriek onderdeel van het grootste platform voor de seniorendoelgroep in Nederland!

Blijtijds gaat over slimmer ouder worden, zonder dit expliciet te benoemen. De pijlers zijn genieten, gezondheid en goed geregeld. Blijtijds is stijlvol en praktisch, informatief en actief en speelt in op de behoefte van de doelgroep.

Rubriek
De wekelijkse Blijtijds-rubriek van 6 pagina’s in de zes programmagidsen van Bindinc. staat boordevol artikelen en nieuwtjes, waarbij verdieping mogelijk is naar het online platform, zodat we wekelijks aandacht kunnen besteden aan mooie artikelen en praktische tips. Met deze rubriek (voorbeeld-pdf) bereiken wij wekelijks 1,5 miljoen senioren.

Planning 2020
In het overzicht met aanleverdata voor 2020 vindt u behalve de editieplanning ook de kolom Blijtijds (de rubriek) met de uiterste aanleverdata voor deelname.
Regelmatig komen gethematiseerde rubrieken voor, zoals bijvoorbeeld de Boekenweek, musea, Moeder- en Vaderdag, etc. Onderaan vindt u pdf’s met de lopende aanbiedingen.

Voor meer informatie belt u 035 672 69 00 of neemt u contact op met uw accountmanager.

Direct naar:
Magazine          |          Online

Bindinc. bereikt, boeit en bindt