Home / Overzicht / De Verwondering

Neem contact op!

HOI- en NOM-cijfers

Verschijning

Verspreide oplage

12.895

Gemiddeld bereik

37.000

De Verwondering (voorheen Het Vermoeden) is een uitgave van de NCRV over spiritualiteit en zingeving.
Een kleurrijk magazine dat viermaal per jaar verschijnt rond de seizoenen. Het straalt diepgang en kwaliteit uit. Het is het enige tijdschrift rond zingeving met een zeer kleurrijke en smaakvolle vormgeving. Het magazine heeft een duidelijk onderscheiden doelgroep en komt tegemoet aan de wat oudere, maatschappelijk betrokken vrouw, die veelal samenwoont met een partner en relatief bemiddeld is.

Haar interessegebieden:
Inspiratie, geloof en spiritualiteit, reizen en natuur, shopping en psychologie.

De Verwondering is een fris, eigentijds en inspirerend blad, dat ontroert en op een positieve manier aanzet tot nadenken. Toegankelijk, zinvol en breed georiënteerd.
De Verwondering is een mooi magazine, dat wordt bewaard.

Hieronder in het kort de thema’s en belangrijke data.
Hiernaast vindt u een link naar de tariefkaart.

Planning 2018  

EditieOp de matDeadline reserverenPPP’s
114 maart15 februari6 februari
227 juni31 mei18 mei (eerder i.v.m. Pinksteren)
319 september23 augustus14 augustus
412 december15 november6 november

 

EditieOp de matThemaReisrepoWandelrepo
114 maartVerrassingNorthumbria (Engeland)Delden

(900 jaar Blasiuskerk)

227 juniVertrouwenSerra da Estrela (Portugal)Alkmaar

(500 jaar Grote Kerk)

319 septemberSchuld & SchaamteMullerthal (Luxembourg)Culemborg

(700 jaar)

412 decemberDankbaarheidMarokkoRotterdam

(50 jaar Sint Laurenskerk)

Profielschets
Een uniek concept: het enige levensbeschouwelijke tijdschrift met ‘glossy looks’ dat diepgang en kwaliteit uitstraalt. Het magazine heeft een zeer duidelijk onderscheiden doelgroep.

Waarom adverteren in De Verwondering?

• Totale verspreiding: standaard gemiddeld 15.000-20.000
• Unieke combinatie tussen aantrekkelijke vorm en inhoudelijke diepgang.
• Feestelijk magazine met een verrassende aandacht voor de vier seizoenen. Je adverteert dus in een positief umfeld.
• Kom in contact met mensen die waarde hechten aan ontroering, inspiratie en kwaliteit.
• Een zeer bewuste lezerskring met hoge leesintensiteit. Jouw advertentie zal een grote attentiewaarde hebben.
• Bewaarfunctie: De Verwondering is gedrukt op luxe papier. Jouw advertentie komt optimaal tot z’n recht.
• De Verwondering brengt jouw merk tegen aantrekkelijke tarieven onder de aandacht van de welstandige lezer.

Als je vragen hebt over de diverse advertentiemogelijkheden, dan kun je e-mailen naar Mariska van Beuzekom of haar bellen op telefoonnummer 035-672 6908.

 

 

Lift mee op onze sterke merken met 360°-marketing
Meer titels

Oplage: 105.186
Gem. bereik: 320.000

TVFilm is het tweewekelijkse tv-magazine dat de meeste tv- en filminformatie biedt voor de laagste prijs. Het is de bestverkochte tv-gids in de winkels. De toon, onderwerp- en beeldkeuze […]

Oplage: 150.950
Gem. bereik: 380.000

De NCRV-gids is een eigentijds en kwalitatief goed programmablad met een eigen mening, met een moderne vormgeving en een aansprekende schrijfstijl gericht op de actieve, […]

Oplage: 38.506
Gem. bereik: 85.000

In ieder mens schuilt een kunstliefhebber, als je maar weet hoe je moet kijken. Met MUZE opent AVROTROS de ogen van kijkers. Een magazine met een missie: iedere Nederlander van kunst laten […]