Home / Overzicht / MAX Magazine

Neem contact op!

HOI- en NOM-cijfers

Verschijning

wekelijks

Verspreide oplage

168.667

Gemiddeld bereik

392.000

NOM Print Monitor 2016-II/2017-I/eigen meting

Bindinc. verzorgt de advertentieverkoop van MAX Magazine. Met als motto ‘Uw gids voor tv en plezierig leven’ bereikt MAX Magazine van Omroep MAX sinds 2013 elke week duizenden actieve 50-plussers. Het blad bevat naast de uitzendschema’s interessante artikelen die aansluiten bij de actualiteit en de leefwereld van de doelgroep. Denk hierbij aan vaste rubrieken over onder meer gezondheid. Zelfs het lettertype is afgestemd op 50-plussers. Abonnees ontvangen het omroepblad in de brievenbus, maar het blad is ook los te koop in bijvoorbeeld de supermarkt. Dat zorgt voor een nog groter bereik onder 50-plussers voor onze adverteerders!

Ons advies
Met een advertentie in MAX Magazine bereik je duizenden 50-plussers, veelal van het consumententype ‘ondernemende ouderen’. Kies voor een paginavullende advertentie voor maximale impact of inspireer met een kleiner formaat.

Alle voordelen van adverteren in MAX Magazine:
• Gericht actieve 50-plussers bereiken.
Wekelijkse oplage van 155.000 exemplaren, w.v. 123.000 abonnees en 32.000 losse verkoop (peildatum 05/12/2018).
• Potentieel extra bereik door losse verkoop.
• De verschijningsfrequentie maakt inspelen op actualiteiten eenvoudig.
• Of bereik je doelgroep online op www.maxmagazine.nl.

Doelgroep
De doelgroep van MAX Magazine zijn ondernemende ouderen van 50 jaar en ouder.
De Omroep MAX-leden zijn voornamelijk geïnteresseerd in: antiek, cultuur, geschiedenis, gezondheid/geneeskunde, kunst, ontwikkelingshulp en religie/geestelijk leven.
Bijna 40% is geïnteresseerd in muziek. Activiteiten die men relatief vaker bezigt zijn: vrijwilligerswerk, uitstapjes in eigen land, tekenen, kruiswoordpuzzels oplossen en bridge.
Verder bezoekt men graag het theater, de kerk, een museum of concert.
De MAX Magazine-lezers hebben veel vrije tijd, veel hobby’s, ze houden van wandelen en zijn bewust bezig met hun gezondheid.
Aan sporten wordt niet veel gedaan, behalve zwemmen.

Bekijk ook de pdf’s onder aan de pagina: Tariefkaart & advertentieformaten / aanleverplanning / aanleverspecificaties online advertenties / richtlijnen advertorials (zie hier voor meer informatie over advertorials).


Cultuur onder de aandacht

Adverteren met een boeken- of eropuit-tip is ook een prachtige mogelijkheid om uw product onder de aandacht te brengen. Bekijk de propositie en de voordelige voorwaarden.

 

Lift mee op onze sterke merken met 360°-marketing
Meer titels

Oplage: 1.073.500
Gem. bereik: 2.095.700

Bereik één op de vier 50-plussers. Zet in op het 50-plusbereikspakket van Bindinc. Het 50-plusbereikspakket bestaat uit Avrobode, Televizier, KRO Magazine, Mikro Gids, NCRV-gids, TVFilm, […]

Oplage: 44.100
Gem. bereik: 57.700

In ieder mens schuilt een kunstliefhebber, als je maar weet hoe je moet kijken. Met MUZE opent AVROTROS de ogen van kijkers. Een magazine met een missie: iedere Nederlander van kunst laten […]

Oplage: 141.776
Gem. bereik: 331.800

Avrobode is een toegankelijke en sfeervolle programmagids met een rijke redactionele inhoud. Avrobode haalt de ‘pareltjes’ uit het tv-aanbod met kijktips, mooie achtergrondverhalen en […]