Home / Overzicht / NCRV-gids

Neem contact op!

HOI- en NOM-cijfers

Verschijning

wekelijks

Verspreide oplage

135.928

Gemiddeld bereik

327.000

NOM Print Monitor 2018-III / Verspreide oplage Q3/17 t/m Q2/18

De NCRV-gids is een eigentijds en kwalitatief goed programmablad met een eigen mening, met een moderne vormgeving en een aansprekende schrijfstijl gericht op de actieve, breed geïnteresseerde 50-plusser die protestants-christelijk is.Of die zich aangesproken voelt door de protestants-christelijke normen en waarden.

Doelgroep
De NCRV-gids richt zich voornamelijk op vrouwen tussen de 50 en 65 jaar. Ze zijn actief, gaan er graag op uit, hebben veel vrije tijd en ook genoeg geld om leuke dingen te doen. De doelgroep van de NCRV-gids is kerkelijk (70%) met de nadruk op protestants-christelijk of heeft affiniteit met de normen en waarden die horen bij de protestants-christelijke levenshouding. Veel van deze mensen gaan ondanks hun geloof niet meer elke week, maar wel met enige regelmaat naar de kerk. Ze leven wel volgens christelijke normen en waarden.

 

 

Attachments

Lift mee op onze sterke merken met 360°-marketing
Meer titels

Oplage: 1.073.500
Gem. bereik: 2.095.700

Bereik één op de vier 50-plussers. Zet in op het 50-plusbereikspakket van Bindinc. Het 50-plusbereikspakket bestaat uit Avrobode, Televizier, KRO Magazine, Mikro Gids, NCRV-gids, TVFilm, […]

Oplage: 141.776
Gem. bereik: 331.800

Avrobode is een toegankelijke en sfeervolle programmagids met een rijke redactionele inhoud. Avrobode haalt de ‘pareltjes’ uit het tv-aanbod met kijktips, mooie achtergrondverhalen en […]

Oplage: 44.100
Gem. bereik: 57.700

In ieder mens schuilt een kunstliefhebber, als je maar weet hoe je moet kijken. Met MUZE opent AVROTROS de ogen van kijkers. Een magazine met een missie: iedere Nederlander van kunst laten […]