Home / Overzicht / NCRV-gids

Neem contact op!

HOI- en NOM-cijfers

Verschijning

wekelijks

Verspreide oplage

150.950

Gemiddeld bereik

380.000

NOM Print Monitor 2016-II/2017-I / Verspreide oplage Q3/16 t/m Q2/17

De NCRV-gids is een eigentijds en kwalitatief goed programmablad met een eigen mening, met een moderne vormgeving en een aansprekende schrijfstijl gericht op de actieve, breedgeïnteresseerde 50-plusser die protestants-christelijk is.Of die zich aangesproken voelt door de protestants-christelijke normen en waarden.

Doelgroep
De NCRV-gids richt zich voornamelijk op vrouwen tussen de 50 en 65 jaar. Ze zijn actief, gaan er graag op uit, hebben veel vrije tijd en ook genoeg geld om leuke dingen te doen. De doelgroep van de NCRV-gids is kerkelijk (70%) met de nadruk op protestants-christelijk of heeft affiniteit met de normen en waarden die horen bij de protestants-christelijke levenshouding. Veel van deze mensen gaan ondanks hun geloof niet meer elke week, maar wel met enige regelmaat naar de kerk. Ze leven wel volgens christelijke normen en waarden.

 

 

Attachments

Lift mee op onze sterke merken met 360°-marketing
Meer titels

Oplage: 156.335
Gem. bereik: 320.000

Avrobode is een toegankelijke en sfeervolle programmagids met een rijke redactionele inhoud. Avrobode haalt de ‘pareltjes’ uit het tv-aanbod met kijktips, mooie achtergrondverhalen en […]

Oplage: 105.186
Gem. bereik: 320.000

TVFilm is het tweewekelijkse tv-magazine dat de meeste tv- en filminformatie biedt voor de laagste prijs. Het is de bestverkochte tv-gids in de winkels. De toon, onderwerp- en beeldkeuze […]

Oplage: 138.500
Gem. bereik: 392.000

Bindinc. verzorgt de advertentieverkoop van MAX Magazine. Met als motto 'Uw gids voor tv en plezierig leven' bereikt MAX Magazine van Omroep MAX sinds 2013 elke week duizenden actieve […]