Home / Overzicht

Neem contact op!

Themarubrieken branded content

In de titels NCRV-gids, Avrobode, Televizier en KRO Magazine verschijnt wekelijks een themarubriek.  In de rubriek worden onderwerpen rondom een bepaald thema uitgelicht.

VARAgids Museumnummer

Editie 14 van VARAgids is een themanummer over musea, in de aanloop naar de Nationale Museumweek. Dit nummer is gemaakt met een aantal mooie partners die er naadloos op konden inhaken met hun campagne. Klik op het cover hieronder om […]

Storytelling

Deze propositie in de titels Avrobode, NCRV-gids en KRO Magazine bestaat uit een serie persoonlijke verhalen over een bepaald project, nalatenschap of onderzoek, gerealiseerd door de inzet van een bijzonder persoon (donateur, vrijwilliger). Storytelling is ook in MAX Magazine mogelijk, […]

Specials STORY

Twee Royal-specials, een zomer- en een winterspecial. Speciale uitgaven met een speciaal thema.

De online Chatbanner – live chatten via onze kanalen

De online Chatbanner is een innovatie binnen online adverteren. Via de Chatbanner bieden wij je de mogelijkheid om live te chatten met je doelgroep, ga de dialoog aan via onze kanalen.

Tarieven plusproposities

Alle tarieven overzichtelijk bij elkaar in één pdf.

Van drukwerk tot transport

Het traject van drukwerk tot transport kan een ingewikkeld proces zijn. Onze specialist kan jouw drukwerk en distributie begeleiden tot aan het transport.

Insert C5-envelop

Je kunt een C5-envelop met informatie bijsluiten in álle titels van Bindinc. C5-enveloppen, met daarin uw informatiepakket, kunnen worden bijgevoegd in het blad.

Productsampling

Productsampling is een prima instrument voor nieuwe producten, of voor marktversterking van bestaande producten. Ruim 87% haalt samples uit het blad om ze te proberen.

Bindinc

Meehechters

Meehechters zijn kaarten (of ander rechthoekig drukwerk) die worden meegehecht in de bladen van Bindinc. Net als plakkaarten bieden ze de mogelijkheid om respons te meten, omdat je één zijde kunt gebruiken als antwoordkaart.

Inserts

Folders of inserts (4, 6 of 8 pagina’s) in programmabladen van Bindinc. bieden net dat beetje meer dan losse advertenties die met huis-aan-huisbladen op de deurmat vallen.

Outsert

De outsert is een omslag om de programmabladen van Bindinc., waarmee de cover onmiddellijk de aandacht van de consument in het schap of op de deurmat trekt.

Splitcovers

Splitcovers en uitklapcovers zijn spectaculaire vormen van adverteren. Omdat je voor het verrassingseffect gaat, stijgt de impact van je reclameboodschap tot grote hoogte.

Plakkaarten

Bij Bindinc. adverteren kan er ook gezorgd worden voor plakkaarten. Dit zijn postkaarten of ander rechthoekig drukwerk, geplakt op een advertentie. Door hun afwijkende vorm springen ze meer in het oog dan een gewone advertentie.

Bindinc

Shoppingspecial in onze titels

Laat je shoppinguiting meer opvallen met Bindinc. Adverteren. Meer exclusiviteit, meer ruimte. Tot wel 8 pagina’s! Shoppingpagina’s zijn in redactionele stijl opgemaakte advertentiepagina’s bedoeld voor nieuwe producten en/of consumentenacties.