Home / Overzicht / Plakkaarten

Neem contact op!

Bij Bindinc. adverteren kan er ook gezorgd worden voor plakkaarten. Dit zijn postkaarten of ander rechthoekig drukwerk, geplakt op een advertentie. Door hun afwijkende vorm springen ze meer in het oog dan een gewone advertentie. Maar nog belangrijker: plakkaarten lenen zich uitstekend voor responsmeting.

Antwoordkaart
Wil je jouw doelgroep direct aanzetten tot actie? Dan staat de antwoordkaart garant voor respons. Je kunt hem voor tal van doeleinden inzetten. Als DM-instrument voor postordering, fondsenwerving of loterijen. Als voordeelcoupon om trial-and-shop-traffic te genereren. Als spaarkaart voor een singlebrand cash refund-actie. Of voor het aanvragen van productinformatie of een proefverpakking.

Centrale informatiekaart 
Centrale informatiekaarten bieden responskracht op z’n voordeligst. Maar ze hebben nóg een voordeel: door de redactionele bedding lift u extra mee met de autoriteit van het programmablad. De naw-gegevens van de respondent worden centraal verwerkt en op sticker of digitaal aan je uitgeleverd.

Voor de gehele oplage, maar ook voor een beperkt deel ervan (minimaal 50.000 stuks) is een plakkaart mogelijk in de meeste titels. In Avrobode en NCRV-gids is een plakkaart alleen mogelijk voor de gehele oplage.

Plakkaarten zijn slechts beschikbaar in combinatie met een advertentie van een hele pagina.

Mail of bel met Mariska van Beuzekom voor alle informatie: telefoon 035 – 672 6908.

 

* Plaatsing is onder voorbehoud van goedkeuring uitgever(s) en beschikbaarheid.
* Op alle overeenkomsten zijn de Algemene Advertentievoorwaarden van Sanoma Media Netherlands B.V. van toepassing.
* Alle Plusproposities moeten op voorhand inhoudelijk worden goedgekeurd. Indien de inserts niet zijn goedgekeurd, mag Bindinc. besluiten de insert te weigeren. De gemaakte kosten kunnen niet verhaald worden op Bindinc.
Lift mee op onze sterke merken met 360°-marketing
Meer plusproposities

Met een advertentie presenteer je het product en bouw je het merk op. De mailing die daarop volgt, is specifieker en meer verkoopgericht; de admailing. Bindinc. adverteren helpt bij het […]

Splitcovers en uitklapcovers zijn spectaculaire vormen van adverteren. Omdat je voor het verrassingseffect gaat, stijgt de impact van je reclameboodschap tot grote […]

De outsert is een omslag om de programmabladen van Bindinc., waarmee de cover onmiddellijk de aandacht van de consument in het schap of op de deurmat trekt. Jouw boodschap is niet te […]