Home / Overzicht / Sampling

Neem contact op!

Productsampling is een prima instrument voor nieuwe producten, of voor marktversterking van bestaande producten.
Ruim 87% haalt samples uit het blad om ze te proberen. De lezers stellen het dus zeer op prijs. De betrokkenheid van de lezers bij het blad stimuleert het gebruik. De autoriteit van de titel straalt af op het merk en maakt het sympathiek. En de waste is minimaal, door de vele segmentatiemogelijkheden van tijdschriften.
Samples worden op de achterpagina gelegd en meegeseald. Het is aan te bevelen de achterpagina af te nemen en hierop de actie te communiceren.

Voordelen van Sampling:
• Minimale drempel voor uitproberen van een product.
• De sterkte van lezer-bladbinding geeft extra stimulans voor trial.
• Autoriteit van de titels straalt af op sympathie voor het merk.
• Kostenefficiënt door selectieve verspreiding.
• Beter alternatief voor HAH-verspreiding.

E-mail of bel Mariska van Beuzekom voor alle informatie: 035 – 672 6908.

 

* Plaatsing is onder voorbehoud van goedkeuring uitgever(s) en beschikbaarheid.
* Op alle overeenkomsten zijn de Algemene Advertentievoorwaarden van Sanoma Media Netherlands B.V. van toepassing
* Alle Plusproposities moeten op voorhand inhoudelijk worden goedgekeurd. Indien de inserts niet zijn goedgekeurd, mag Bindinc. besluiten de insert te weigeren. De gemaakte kosten kunnen niet verhaald worden op Bindinc.
Lift mee op onze sterke merken met 360°-marketing
Meer plusproposities

Je kunt een C5-envelop met informatie bijsluiten in álle titels. C5-enveloppen, met daarin uw informatiepakket, kunnen worden bijgevoegd in het blad. Omdat de envelop los wordt […]

Folders of inserts (4, 6 of 8 pagina’s) in programmabladen bieden net dat beetje meer dan losse advertenties die met huis-aan-huisbladen op de deurmat vallen. De folder komt samen met het […]

Plakkaarten zijn postkaarten of ander rechthoekig drukwerk, geplakt op een advertentie. Door hun afwijkende vorm springen ze meer in het oog dan een gewone advertentie. Maar nog […]