Home / Overzicht / Story

Neem contact op!

HOI- en NOM-cijfers

Verschijning

wekelijks

Verspreide oplage

71.219

Gemiddeld bereik

815.100

Met een maandelijks totaal bereik van ruim 1.500.000 personen en de hoogste leesduur binnen het entertainmentsegment is Story al jaren het meest geloofwaardige entertainmentblad van Nederland. Story brengt elke week al het actuele nieuws uit de wereld van showbizz en royalty. Naast onthullingen over vaderlandse sterren informeert Story ook over de internationale jetset en koningshuizen. Zij volgt de royalty-actualiteit op de voet en zorgt ervoor dat haar lezers niets missen op het gebied van de showbizz.

Dankzij de actuele artikelen over showbizz en royality mag Story zich al jaren het entertainment magazine van Nederland noemen. Ook voor jouw merk creëren zij pakkende content die zij op een positieve manier aanbiedt aan de Story lezers.

Profiteer van onze crossmediale mogelijkheden zodat jij, zowel on- als offline, zichtbaar bent!

Story is een entertainmenttijdschrift met een positieve en eigentijdse uitstraling. De grootste kracht van Story is het brengen van actueel nieuws uit de wereld van showbizz en royalty en dit te bewijzen met actuele foto’s. Story Magazine kan jou helpen de acties, gevoelens en gedachten van de consument te beïnvloeden door middel van de inzet van zeer impactvolle advertentie uitingen, branded-content-oplossingen en tal van andere mogelijkheden.

De Story-lezers
-zijn mannen en vrouwen van alle leeftijden,
-hebben verschillende opleidingsniveaus,
-zijn naast showbizz geïnteresseerd in huis-, tuin- en beautytrends,
-hebben oudere kinderen en wonen veelal in meerpersoonshuishoudens.

Bereik jouw doelgroep:

Print815.100 bereik
Facebook21.900 likes
Online Story.nl339.000 unieke bezoekers
1.241.392 pageviews

Branded content

Branded content is content gemaakt vanuit de look and feel en tone of voice van het mediamerk. Op deze manier raakt jouw merkuiting versmolten met het magazine en lift jij mee op het redactionele umfeld. Advertorials en samenwerkingsproducties zijn hier een goed voorbeeld van.

Plusproposities

Binnen de huidige mogelijkheden zijn natuurlijk nog veel meer opties te bedenken. Afwijkende advertentieformaten, folders, plakkaarten, speciale inkten, geuren, outserts of zelfs een cover in jouw stijl! Wij staan voor je klaar met een passende merkuiting voor optimale exposure!

Abonneebrief

De abonneebrief biedt de mogelijkheid om, door middel van een exclusieve aanbieding, als merk opvallend en snel exposure te realiseren onder de abonnees. Deze brief wordt geseald op de cover van het blad en is dus direct zichtbaar.Twee manieren om deze tool in te zetten zijn:

De ‘abonneebrief loyaal’, deze wordt door de redactie opgemaakt en biedt een gratis cadeautje voor de abonnee.
De ‘commerciële abonneebrief’, deze wordt door de redactie opgemaakt en kan een exclusieve korting of aanbieding bevatten.

Story Specials

Naast de reguliere editie brengt Story twee keer per jaar een Royal special uit, waarin naast onze eigen koninklijke familie de populairste Europese royals voorbij komen. Daarnaast verschijnt er jaarlijks een Zomer Special en de populaire special Binnenkijken, waarin er een kijkje wordt genomen in de huizen van celebrities. De specials bieden jou als adverteerder de uitgelezen kans om aan te haken bij specifieke thema’s. Denk hierbij aan impactvolle advertenties, maar zeker ook aan branded content oplossingen.

Coverpas

De Story coverpas is een product met toegevoegde waarde voor haar lezers en daarom een zeer effectieve branding- en conversietool voor jou als adverteerder. Deze pas wordt letterlijk bevestigd op de cover van Story en in het magazine ondersteund met een krachtige pagina.

Nog een paar aandachtspunten:
-Story wordt standaard gesealed
-Bijlagen kunnen alleen mee met de abonnementenoplage
-De gemiddelde abonnementenoplage is 17.000
-Leesportefeuille gemiddeld oplage 9.500
-Losse verkoop tussen de 32.000 en 37.000

Neem voor reserveringen of meer informatie contact op met de salesafdeling : 035 – 627 69 00 of adverteren@bindinc.nl.

Attachments

Lift mee op onze sterke merken met 360°-marketing
Meer titels

Oplage: 150.950
Gem. bereik: 380.000

De NCRV-gids is een eigentijds en kwalitatief goed programmablad met een eigen mening, met een moderne vormgeving en een aansprekende schrijfstijl gericht op de actieve, […]

Oplage: 174.218
Gem. bereik: 511.000

De VARAgids is het grootste progressieve weekblad van Nederland. Bindinc. verzorgt de advertentieverkoop van de VARAgids. De VARAgids weet als geen ander tijdschrift inhoudelijk te gidsen […]

Oplage: 81.382
Gem. bereik: 174.000

KRO Magazine is een functionele televisiegids met een helder programmaoverzicht, betrouwbaar, nieuwsgierig makend en goed geïnformeerd. Het blad verrast en inspireert. KRO Magazine bericht […]