Home / Overzicht / Themarubrieken branded content

Themarubrieken branded content

In de titels NCRV-gids, Avrobode, Televizier en KRO Magazine verschijnt wekelijks een themarubriek.  In de rubriek worden onderwerpen rondom een bepaald thema uitgelicht. De thema’s worden bepaald door de redactie, zij kennen de lezer als geen ander. De content is een mix van commercieel en redactioneel. Zo krijgt de boodschap van de adverteerder aandacht op een redactionele manier.

De thema’s zijn gebaseerd op de periode in het jaar (lentekriebels, zomer in je bol, warme winter, etc.). De focus ligt op de onderwerpen:
Even weg   |   Fit en gezond   |   Actief   |   Geldtips   |   In en om het huis   |   Culturele tips.

Branded content werkt, omdat de lezer deze manier van presenteren geloofwaardig vindt. De themarubrieken van de programmabladen inspireren en informeren de lezer op het gebied van trends en tips die passen bij de actieve 50-plusser. Omdat ook de opmaak van de rubriek in een aansprekende ‘look & feel’ wordt gebracht, staat die dicht bij de betreffende titel.

De redactie van Bindinc. denkt graag met je mee over de inhoud van je boodschap. Vraag je accountmanager naar de verschillende themarubrieken. Hiernaast staat een pdf voor je klaar met de propositie die we aanbieden en een pdf van een pagina zoals deze er in de lenterubriek heeft uitgezien. Op dit moment publiceren we alleen 1/1 pagina’s.

Wil je meer informatie over de thema’s of ben je nieuwsgierig naar de mogelijkheden? Neem dan contact op met onze salesafdeling / 035 – 672 6900.

Warme winter branded content

Attachments

Bindinc. bereikt, boeit en bindt