Home / Overzicht / Adverteren binnen de Uittips van MAX Magazine

Neem contact op!

Wekelijks bereikt MAX Magazine honderdduizenden actieve 50-plussers. Het blad bevat, naast de uitzendschema’s, interessante artikelen die aansluiten bij de actualiteit en de leefwereld van de doelgroep. Denk hierbij aan vaste rubrieken over onder meer gezondheid en uitgaan. MAX Magazine heeft een groot bereik onder 50-plussers, een plus voor onze adverteerders! Ontdek de mogelijkheden van de Eropuit-tips in MAX Magazine met Bindinc.

Adverteren in MAX Magazine:
• Gericht actieve 50-plussers bereiken.
• Stabiele groei in HOI- en NOM-cijfers.
• De verschijningsfrequentie maakt inspelen op actualiteiten eenvoudig.

ADVERTEER NU MET BOEKEN- OF EROPUIT-TIP OPGEMAAKT IN DE LOOK-AND-FEEL VAN MAX MAGAZINE. ONS AANBOD:

Uittip met aanbieding of bel-en-winactie: € 1.000,-.
Uittip zonder actie: € 750,-.

Heb je een tip met nationale uitstraling, dan kan die, o.v.b. van goedkeuring van de hoofdredacteur, worden opgenomen in deze rubriek.

Eropuit met MAX Magazine? Twee rubrieken: Eropuit en Binnenstebuiten
Jouw tip voor een gezellige avond uit, een weekendje weg, een bezienswaardige dvd of film of een bijzonder boek kunnen wij plaatsen in onze wekelijkse rubriek Eropuit! Heb je een tip over boeken, lifestyle, dvd’s, andere aantrekkelijke items voor een prettig leven, dan kunnen wij deze plaatsen in de rubriek Binnenstebuiten.

Voor meer voorbeelden, zie de pdf.

Lift mee op onze sterke merken met 360°-marketing
Meer

De mening van de consument telt! Daarom investeert Bindinc. structureel in objectief en onafhankelijk onderzoek. Merken kunnen een dialoog aangaan met hun doelgroep en insights verzamelen […]

Iedere titel heeft voldoende ruimte gereserveerd voor de vakformaten. Je accountmanager kan je hier alles over vertellen. De pdf's met alle standaardformaten en bijbehorende tarieven vind […]

De online Chatbanner is een innovatie binnen online adverteren. Via de Chatbanner bieden wij je de mogelijkheid om live te chatten met je doelgroep, ga de dialoog aan via onze […]