Home / Overzicht / VARAgids Museumnummer

VARAgids Museumnummer

Editie 14 van VARAgids is een themanummer over musea, in de aanloop naar de Nationale Museumweek. Dit nummer is gemaakt met een aantal mooie partners die er naadloos op konden inhaken met hun campagne.

Klik op het cover hieronder om het nummer online door te bladeren:

Hoe brengen wij doelgroep, umfeld en campagne samen? De lezers van de VARAgids gaan graag en veel naar het museum. Ze bezoeken meer dan de gemiddelde Nederlander (index 130%) regelmatig een museum. Ook hebben ze 80% meer dan de gemiddelde Nederlander interesse in kunst. Kortom, een zeer geïnteresseerde doelgroep. De redactie van VARAgids is hiermee aan de slag gegaan en ontwikkelde vanuit de bladformule content over de musea in Nederland: we lezen over het tv-kijkgedrag van een museumdirecteur, hoe populaire cultuur (waar de VARAgids vol mee staat) in het museum belandde of hoe het succes van de Museumkaart van Nederland een Museumland maakte. Daarnaast is er veel content die aansluit bij specifieke exposities van de musea zelf.

VARAgids: een sterk merk
De VARAgids bedient een betrokken, maatschappijkritische lezersgroep die nieuwe ontwikkelingen op de voet volgt en van het leven geniet. De beste interviewers, de top van journalistiek Nederland, de geestigste opiniemakers en de crème de la crème der columnisten en vele anderen werken aan een topgids die van lezers een 7,7 krijgt en door professionals wordt gewaardeerd.

Uw doelgroep ook benaderen?

Neem contact op met Stijntje Bruijn, 06 13 56 04 82.

Bindinc. bereikt, boeit en bindt