Home / Overzicht / VARAgids

Neem contact op!

HOI- en NOM-cijfers

Verschijning

wekelijks

Verspreide oplage

174.218

Gemiddeld bereik

511.000

NOM Print Monitor 2016-II/2017-I / Verspreide oplage Q3/16 t/m Q2/17

De VARAgids is het grootste progressieve weekblad van Nederland.
Bindinc. verzorgt de advertentieverkoop van de VARAgids. De VARAgids weet als geen ander tijdschrift inhoudelijk te gidsen door het media-aanbod. Door niet alleen overzichtelijk af te drukken wanneer de programma’s beginnen, maar vooral ook enthousiasmerend te vertellen welke programma’s de beste zijn en waarom. Verwoord door de beste interviewers, de top van journalistiek Nederland, de geestigste opiniemakers en de crème der columnisten (Paul Witteman, Mart Smeets, Claudia de Breij, etc.). In het vak is er dan ook veel waardering voor de VARAgids. En belangrijker, bij de lezer ook: de VARA-lezer gaf zijn lijfblad een 7,5. De gids komt 50 keer per jaar uit.

Lezerskern

De gids van de VARA richt zich op mannen en vrouwen van 35+. Deze lezers houden van verdieping, zijn kritisch, maar genieten van het leven. Ze vinden ideeën belangrijker dan geld en hechten veel waarde aan een betere, evenwichtige wereld, waar ze zich verantwoordelijk voor voelen. Ze zijn milieubewust en geïnteresseerd in ecologisch verantwoorde producten. Actualiteitenprogramma’s, documentaires, series, films en kunst & cultuur hebben hun voorkeur.

Bereikcijfers zijn te vinden in de HOI- en NOM-cijfers

 

Attachments

Lift mee op onze sterke merken met 360°-marketing
Meer titels

Oplage: 81.382
Gem. bereik: 174.000

KRO Magazine is een functionele televisiegids met een helder programmaoverzicht, betrouwbaar, nieuwsgierig makend en goed geïnformeerd. Het blad verrast en inspireert. KRO Magazine bericht […]

Oplage: 71.219
Gem. bereik: 815.100

Met een maandelijks totaal bereik van ruim 1.500.000 personen en de hoogste leesduur binnen het entertainmentsegment is Story al jaren het meest geloofwaardige entertainmentblad van […]

Oplage: 138.500
Gem. bereik: 392.000

Bindinc. verzorgt de advertentieverkoop van MAX Magazine. Met als motto 'Uw gids voor tv en plezierig leven' bereikt MAX Magazine van Omroep MAX sinds 2013 elke week duizenden actieve […]