Relevante inzichten in consumentengedrag die we graag met u delen.

Over .Kenniscentrum

Het Bindinc. Kenniscentrum (BKC) verricht al vanaf 2008 onafhankelijk en objectief onderzoek naar consumentengedrag en mediagebruik. Daarbij leggen we diverse doelgroepen onder de loep. Gezinnen bijvoorbeeld, de doelgroep die in de eerste jaren van het BKC de primaire onderzoeksgroep vormde. Tegenwoordig ligt de focus met name op de 50-plusdoelgroep. Met reden: dit is de grootste (en meest koopkrachtige) doelgroep van Nederland.

We richten ons bij dit onderzoek op branches die er voor de 50-plusdoelgroep echt toe doen: Automotive, Media en Telecom, Financiën, Goede Doelen en Verenigingen, Gezondheidsproducten, Persoonlijke verzorging, Voeding en Vakantie & Reizen. De onderzoeksresultaten vertalen we door naar relevante inzichten die we graag met u delen. Waardoor u uw doelgroep(en) effectief kan bereiken, boeien en binden.