Home / Overzicht / Onderzoek ‘De waardering van reclame’

Onderzoek ‘De waardering van reclame’

In deze onderzoekspublicatie beoordelen familieleden advertenties.

Vaders, moeders en kinderen geven hun mening over reclame in het algemeen en over twaalf print-advertenties op het gebied van food, automotive en beeld & geluid.
Welke onderdelen en vorm spreekt ze het meest (en het minst) aan?

De resultaten zijn niet via onderstaand formulier aan te vragen vanwege de grootte van de publicatie. U kunt de pdf in uw bezit krijgen door een e-mail te sturen aan communicatie@bindinc.nl met daarin uw gegevens en als onderwerp ‘pdf De Waardering van reclame’. Wij sturen het document dan via WeTransfer toe.

.Kenniscentrum, hét doelgroep onderzoekscentrum
Meer onderzoeken & events

Onderzoek ‘Een kwestie van overleg. Deel 1: Food en Automotive’

28 mei 2010 | Familie
In dit onderzoek ligt de focus op het overlegproces en de invloed van reclame bij het kopen van een auto en vier foodproducten.Vaders, moeders en kinderen geven hun mening over […]

Onderzoek ‘Een kwestie van overleg. Deel 2: Beeld & Geluid’

26 mei 2010 | Familie
Merkvoorkeur, aankoopcriteria, invloed van reclame en overlegprocessen bij het kopen van Beeld & Geluid-producten.Vaders, moeders en kinderen geven hun mening over de mate […]

Onderzoek ‘De effecten van communicatie op loyaliteit’

30 juni 2014 | .Custom Media | Familie
Bindinc. heeft het initiatief genomen om de invloed van communicatie op de loyaliteit te onderzoeken door middel van een grootschalig onderzoek onder donateurs in Nederland. Dit […]

Vraag de (gratis) publicatie aan
en/of schrijf in voor de nieuwsbrief

U kunt zich hier inschrijven voor de algemene Bindinc. nieuwsbrief.

Uw gegevens worden uitsluitend gebruikt voor communicatiedoeleinden van Bindinc. De frequentie van de nieuwsbrieven is eens per 4 à 6 weken.

Stuur mij de volgende publicatie(s)

Kies uit de lijst de gewenste publicatie.
Klik op de + om meerdere publicaties toe te voegen.
U ontvangt een e-mail met de downloadlink naar de publicatie(s).