Home / Overzicht / Onderzoek ‘Een kwestie van overleg. Deel 1: Food en Automotive’

Onderzoek ‘Een kwestie van overleg. Deel 1: Food en Automotive’

In dit onderzoek ligt de focus op het overlegproces en de invloed van reclame bij het kopen van een auto en vier foodproducten.

Vaders, moeders en kinderen geven hun mening over de mate van overleg binnen het gezin, de verschillende keuzecriteria en de rol van reclame in het keuzeproces.

Wat is relevant tijdens het aankoopproces van een ‘fast mover’ als frisdrank en bij een auto? En wat is het belang van kwaliteit, prijs, smaak, vormgeving? Welke reclame en informatiebronnen worden gebruikt?

In totaal passeren 14 producten de revue.

De resultaten zijn als pdf via onderstaand formulier gratis aan te vragen. U kunt het onderzoek/de whitepaper daarna direct downloaden.

 

.Kenniscentrum, hét doelgroep onderzoekscentrum
Meer onderzoeken & events

Onderzoek ‘De waardering van reclame’

25 mei 2010 | Familie
In deze onderzoekspublicatie beoordelen familieleden advertenties.Vaders, moeders en kinderen geven hun mening over reclame in het algemeen en over twaalf print-advertenties op […]

Onderzoek ‘Vrouwen doen boodschappen, mannen aankopen’

7 juli 2011 | Familie
Over gezinsaankopen wordt veel overleg gevoerd binnen families. Alle gezinsleden hebben in meer of mindere mate invloed op het aankoopproces. Dit mede omdat ieder gezinslid zijn eigen […]

Onderzoek ‘Een kwestie van overleg. Deel 2: Beeld & Geluid’

26 mei 2010 | Familie
Merkvoorkeur, aankoopcriteria, invloed van reclame en overlegprocessen bij het kopen van Beeld & Geluid-producten.Vaders, moeders en kinderen geven hun mening over de mate […]

Vraag de (gratis) publicatie aan
en/of schrijf in voor de nieuwsbrief

U kunt zich hier inschrijven voor de algemene Bindinc. nieuwsbrief.

Uw gegevens worden uitsluitend gebruikt voor communicatiedoeleinden van Bindinc. De frequentie van de nieuwsbrieven is eens per 4 à 6 weken.

Stuur mij de volgende publicatie(s)

Kies uit de lijst de gewenste publicatie.
Klik op de + om meerdere publicaties toe te voegen.
U ontvangt een e-mail met de downloadlink naar de publicatie(s).