Home / Overzicht / Onderzoek ‘Het gedrag van de Familie als DMU’

Onderzoek ‘Het gedrag van de Familie als DMU’

De onderzoeken en publicaties over de familie als Decision Making Unit (DMU) zijn talrijk maar komen nergens samen. De resultaten van het eerste deskresearch zijn gebundeld in de uitgave ‘Het gedrag van de Familie als DMU’ .

De uitgave gaat onder andere in op: de familie als doelgroep, inkomsten en bestedingen en waarom het belangrijk is families als doelgroep te benaderen.

De publicatie met de resultaten van het onderzoek kunt u aanvragen als pdf via het formulier dat u onderaan deze pagina vindt. U kunt het onderzoek of de whitepaper daarna direct downloaden.

 

.Kenniscentrum, hét doelgroep onderzoekscentrum
Meer onderzoeken & events

Onderzoek ‘Vrouwen doen boodschappen, mannen aankopen’

7 juli 2011 | Familie
Over gezinsaankopen wordt veel overleg gevoerd binnen families. Alle gezinsleden hebben in meer of mindere mate invloed op het aankoopproces. Dit mede omdat ieder gezinslid zijn eigen […]

Onderzoek ‘Vaders laten zich graag bedienen tijdens WK’

18 juni 2010 | Familie
Tweederde van de gezinsleden gaat naar het WK Voetbal kijken. Ruim driekwart van de kijkers (78%) gaat dit samen met gezinsleden doen. Vaders blijken het meest fanatiek en laat zich […]

Onderzoek ‘Zes segmenten in donateurs van Goede Doelen’

5 november 2012 | .Custom Media | 50-plus | Familie
In het nieuwste brancheonderzoek 'Zes segmenten in donateurs van Goede Doelen'van het Bindinc. Kenniscentrum (BKC), voorheen Familie Kenniscentrum, wordt er onderscheid gemaakt in […]

Vraag de (gratis) publicatie aan
en/of schrijf in voor de nieuwsbrief

U kunt zich hier inschrijven voor de algemene Bindinc. nieuwsbrief.

Uw gegevens worden uitsluitend gebruikt voor communicatiedoeleinden van Bindinc. De frequentie van de nieuwsbrieven is eens per 4 à 6 weken.

Stuur mij de volgende publicatie(s)

Kies uit de lijst de gewenste publicatie.
Klik op de + om meerdere publicaties toe te voegen.
U ontvangt een e-mail met de downloadlink naar de publicatie(s).