Home / Overzicht / Onderzoek ’50-plus: hoezo homogeen? 5 typologieën’

Onderzoek ’50-plus: hoezo homogeen? 5 typologieën’

Diverse kleuren en voorkeuren van een dynamische, levenslustige en kapitaalkrachtige doelgroep.

  • Onderzoek naar de belevingswereld van de 50-plusser
  • De 50-plusser als consument
  • De belevingswereld, houding en kernwaarden van de 50-plusser
  • Hoe besteedt de 50-plusser-consument zijn vrije tijd?
  • De 50-plusser in vijf typologieën
  • Het consumentengedrag van de 50-plusser

De resultaten zijn als pdf via onderstaand formulier gratis aan te vragen. U kunt het onderzoek/de whitepaper daarna direct downloaden.

.Kenniscentrum, hét doelgroep onderzoekscentrum
Meer onderzoeken & events

Onderzoek ‘Voluit vanaf 50 – deel 1’

5 juli 2005 | 50-plus
De potentie van de 50-plusmarkt.Wie is de senior? Feiten en cijfers - grenzen en criteria. - aantallen en percentages. - huishouden en gezinsfase. - gezondheid en […]

Onderzoek ‘De invloed van grootouders op hun kinderen’

15 februari 2012 | 50-plus
Grootouders maken onderdeel uit van de gezinsspraak. Zij vinden hun rol binnen het gezin van hun kind(eren) erg belangrijk waardoor ze (ook) een belangrijke groep zijn om mee te nemen […]

Onderzoek ’50-plus: speciale communicatie een must?’

27 augustus 2010 | 50-plus
Optimaal communiceren met een dynamische, levenslustige en koopkrachtige doelgroep.Wie is de huidige 50-plusser? De vijf typologiën Het toekomstperspectief: volop hoop […]

Vraag de (gratis) publicatie aan
en/of schrijf in voor de nieuwsbrief

U kunt zich hier inschrijven voor de algemene Bindinc. nieuwsbrief.

Uw gegevens worden uitsluitend gebruikt voor communicatiedoeleinden van Bindinc. De frequentie van de nieuwsbrieven is eens per 4 à 6 weken.

Stuur mij de volgende publicatie(s)

Kies uit de lijst de gewenste publicatie.
Klik op de + om meerdere publicaties toe te voegen.
U ontvangt een e-mail met de downloadlink naar de publicatie(s).