Home / Overzicht / Onderzoek ’50-plus: speciale communicatie een must?’

Onderzoek ’50-plus: speciale communicatie een must?’

Optimaal communiceren met een dynamische, levenslustige en koopkrachtige doelgroep.

  • Wie is de huidige 50-plusser?
  • De vijf typologiën
  • Het toekomstperspectief: volop hoop en realiteitszin
  • Dromen en genieten
  • Solidariteit of generatieconflict?
  • Werk
  • 50-plussers en reclame: hun houding en wensen

De resultaten zijn als pdf via onderstaand formulier gratis aan te vragen. U kunt het onderzoek/de whitepaper daarna direct downloaden.

.Kenniscentrum, hét doelgroep onderzoekscentrum
Meer onderzoeken & events

Onderzoek ‘De invloed van grootouders op hun kinderen’

15 februari 2012 | 50-plus
Grootouders maken onderdeel uit van de gezinsspraak. Zij vinden hun rol binnen het gezin van hun kind(eren) erg belangrijk waardoor ze (ook) een belangrijke groep zijn om mee te nemen […]

Onderzoek ‘Het gedrag van de Familie als DMU’

30 mei 2010 | Familie
De onderzoeken en publicaties over de familie als Decision Making Unit (DMU) zijn talrijk maar komen nergens samen. De resultaten van het eerste deskresearch zijn gebundeld in de […]

Onderzoek ’50-plus en merkbewust’

8 december 2010 | 50-plus
Merkbeleving 50-plusser Hebben 50-plussers merken nodig om aan anderen te laten zien wie ze zijn?Hoe ontwikkelen merkfuncties zich door het leven heen?Volgens Tolboom […]

Vraag de (gratis) publicatie aan
en/of schrijf in voor de nieuwsbrief

U kunt zich hier inschrijven voor de algemene Bindinc. nieuwsbrief.

Uw gegevens worden uitsluitend gebruikt voor communicatiedoeleinden van Bindinc. De frequentie van de nieuwsbrieven is eens per 4 à 6 weken.

Stuur mij de volgende publicatie(s)

Kies uit de lijst de gewenste publicatie.
Klik op de + om meerdere publicaties toe te voegen.
U ontvangt een e-mail met de downloadlink naar de publicatie(s).