Home / Overzicht / Onderzoek ‘Nieuwe fasen, nieuwe wensen’

Onderzoek ‘Nieuwe fasen, nieuwe wensen’
  • Hoe anders zijn de 50-plussers dan de 20-49-jarigen?
  • De 50-plusser in de maatschappij: meedraaien maar ook genieten.
  • Gelukkig in balans: 50-plussers voelen zich even energiek.
  • Dimensies van het koopproces: 50-plussers hechten aan authenticiteit.
  • Branches: 50-plussers en 50-minners kopen zeven keer anders. Of niet?
  • Orientatie- en beslissingsproces: vier levensfasen in twee duidelijke modellen.
  • Conclusies en aanbevelingen.

De resultaten zijn als pdf via onderstaand formulier gratis aan te vragen. U kunt het onderzoek/de whitepaper daarna direct downloaden.

.Kenniscentrum, hét doelgroep onderzoekscentrum
Meer onderzoeken & events

Onderzoek ‘De invloed van grootouders op hun kinderen’

15 februari 2012 | 50-plus
Grootouders maken onderdeel uit van de gezinsspraak. Zij vinden hun rol binnen het gezin van hun kind(eren) erg belangrijk waardoor ze (ook) een belangrijke groep zijn om mee te nemen […]

Onderzoek ‘Zes segmenten in donateurs van Goede Doelen’

5 november 2012 | .Custom Media | 50-plus | Familie
In het nieuwste brancheonderzoek 'Zes segmenten in donateurs van Goede Doelen'van het Bindinc. Kenniscentrum (BKC), voorheen Familie Kenniscentrum, wordt er onderscheid gemaakt in […]

Onderzoek ‘Voluit vanaf 50 – deel 1’

5 juli 2005 | 50-plus
De potentie van de 50-plusmarkt.Wie is de senior? Feiten en cijfers - grenzen en criteria. - aantallen en percentages. - huishouden en gezinsfase. - gezondheid en […]

Vraag de (gratis) publicatie aan
en/of schrijf in voor de nieuwsbrief

U kunt zich hier inschrijven voor de algemene Bindinc. nieuwsbrief.

Uw gegevens worden uitsluitend gebruikt voor communicatiedoeleinden van Bindinc. De frequentie van de nieuwsbrieven is eens per 4 à 6 weken.

Stuur mij de volgende publicatie(s)

Kies uit de lijst de gewenste publicatie.
Klik op de + om meerdere publicaties toe te voegen.
U ontvangt een e-mail met de downloadlink naar de publicatie(s).