Home / Overzicht / Onderzoek ‘De invloed van grootouders op hun kinderen’

Onderzoek ‘De invloed van grootouders op hun kinderen’

Grootouders maken onderdeel uit van de gezinsspraak. Zij vinden hun rol binnen het gezin van hun kind(eren) erg belangrijk waardoor ze (ook) een belangrijke groep zijn om mee te nemen in de communicatie.

In dit onderzoek van het Bindinc. Kenniscentrum onder andere gekeken in hoeverre grootouders invloed uitoefenen op hun kinderen wanneer het gaat om aankopen in de zeven branches: auto’s, financiële dienstverleners, mobiele telefonie, audiovisuele apparatuur, persoonlijke verzorgingsproducten, voedingsproducten en vakanties en reizen.

De resultaten zijn als pdf via onderstaand formulier gratis aan te vragen. U kunt het onderzoek/de whitepaper daarna direct downloaden.

.Kenniscentrum, hét doelgroep onderzoekscentrum
Meer onderzoeken & events

Onderzoek ’50-plus: speciale communicatie een must?’

27 augustus 2010 | 50-plus
Optimaal communiceren met een dynamische, levenslustige en koopkrachtige doelgroep.Wie is de huidige 50-plusser? De vijf typologiën Het toekomstperspectief: volop hoop […]

Onderzoek ‘Een kwestie van overleg. Deel 1: Food en Automotive’

28 mei 2010 | Familie
In dit onderzoek ligt de focus op het overlegproces en de invloed van reclame bij het kopen van een auto en vier foodproducten.Vaders, moeders en kinderen geven hun mening over […]

Onderzoek ‘Vrouwen doen boodschappen, mannen aankopen’

7 juli 2011 | Familie
Over gezinsaankopen wordt veel overleg gevoerd binnen families. Alle gezinsleden hebben in meer of mindere mate invloed op het aankoopproces. Dit mede omdat ieder gezinslid zijn eigen […]

Vraag de (gratis) publicatie aan
en/of schrijf in voor de nieuwsbrief

U kunt zich hier inschrijven voor de algemene Bindinc. nieuwsbrief.

Uw gegevens worden uitsluitend gebruikt voor communicatiedoeleinden van Bindinc. De frequentie van de nieuwsbrieven is eens per 4 à 6 weken.

Stuur mij de volgende publicatie(s)

Kies uit de lijst de gewenste publicatie.
Klik op de + om meerdere publicaties toe te voegen.
U ontvangt een e-mail met de downloadlink naar de publicatie(s).