Home / Overzicht / Onderzoek ‘Hoe de kijker bepaalt’

Onderzoek ‘Hoe de kijker bepaalt’

Met het grote aanbod van kanalen waarop av-content gekeken kan worden, is het belangrijk de kijker in het begin van de keten te boeien. Metadata is hierbij cruciaal!

 

Als leverancier van metadata aan uitgevers, telecom- en kabelbedrijven en omroepen, is Bindinc. Programma Data Services benieuwd naar wat er speelt in de markt van av-content.
Een belangrijk onderdeel voor kennis is onderzoek naar de doelgroep: weten waar de consument begint met zijn zoektocht naar video’s, films en programma’s.
Het onderzoek ‘Hoe de kijker bepaalt’ is in 2015 uitgevoerd door GfK in opdracht van Bindinc. Programma Data Services. In dit onderzoek is gekeken naar de feitelijke informatie en de bronnen die de consument beïnvloeden in zijn zoektocht om te bepalen wat hij gaat kijken.

De volledige whitepaper van dit onderzoek kunt u hieronder aanvragen en vervolgens gratis downloaden.

.Kenniscentrum, hét doelgroep onderzoekscentrum
Meer onderzoeken & events

Onderzoek ‘Hoe wil de consument gegidst worden?’

24 december 2013 | .Metadata | Familie
Dit onderzoek is gericht op de vraag “Hoe wil de consument gegidst worden”.Hierbij zijn de volgende deelvragen relevant:Voor welke mediumtypen hebben consumenten een […]

Onderzoek ‘Een kwestie van overleg. Deel 1: Food en Automotive’

28 mei 2010 | Familie
In dit onderzoek ligt de focus op het overlegproces en de invloed van reclame bij het kopen van een auto en vier foodproducten.Vaders, moeders en kinderen geven hun mening over […]

Onderzoek ‘De effecten van communicatie op loyaliteit’

30 juni 2014 | .Custom Media | Familie
Bindinc. heeft het initiatief genomen om de invloed van communicatie op de loyaliteit te onderzoeken door middel van een grootschalig onderzoek onder donateurs in Nederland. Dit […]

Vraag de (gratis) publicatie aan
en/of schrijf in voor de nieuwsbrief

U kunt zich hier inschrijven voor de algemene Bindinc. nieuwsbrief.

Uw gegevens worden uitsluitend gebruikt voor communicatiedoeleinden van Bindinc. De frequentie van de nieuwsbrieven is eens per 4 à 6 weken.

Stuur mij de volgende publicatie(s)

Kies uit de lijst de gewenste publicatie.
Klik op de + om meerdere publicaties toe te voegen.
U ontvangt een e-mail met de downloadlink naar de publicatie(s).