Home / Overzicht / Onderzoek ‘Voluit vanaf 50 – deel 1’

Onderzoek ‘Voluit vanaf 50 – deel 1’

De potentie van de 50-plusmarkt

Wie is de senior? Feiten en Cijfers
– grenzen en criteria
– aantallen en percentages
– huishouden en gezinsfase
– gezondheid en leefgewoonten

Wat doen ze? Werk en Vrije Tijd
– werk en opleiding
– vrije tijd…..

.Kenniscentrum, hét doelgroep onderzoekscentrum
Meer onderzoeken & events

Onderzoek ‘Voluit vanaf 50-deel 2’

1 september 2012 | 50-plus
De potentie van de 50-plusdoelgroep in 2012. Deze publicatie is sinds mei 2012 aan te vragen.. De eerste publicatie 'Voluit vanaf 50 - Deel 1 (2005)' is opnieuw onder de loep genomen. […]

Onderzoek ’50-plus en merkbewust’

8 december 2010 | 50-plus
Nieuw onderzoek: Merkbeleving 50-plusser Hebben 50-plussers merken nodig om aan anderen te laten zien wie ze zijn?Hoe ontwikkelen merkfuncties zich door het leven heen?Volgens […]

Onderzoek ‘Een kwestie van overleg. Deel 2: Beeld & Geluid’

26 mei 2010 | Familie
Merkvoorkeur, aankoopcriteria, invloed van reclame en overlegprocessen bij het kopen van Beeld&Geluid-producten.Vaders, moeders en kinderen geven hun mening over de mate van […]

Vraag de (gratis) publicatie aan
en/of schrijf in voor de nieuwsbrief

U kunt zich hier inschrijven voor de algemene Bindinc. nieuwsbrief.

Uw gegevens worden uitsluitend gebruikt voor communicatiedoeleinden van Bindinc. De frequentie van de nieuwsbrieven is eens per 4 à 6 weken.

Stuur mij de volgende publicatie(s)

Kies uit de lijst de gewenste publicatie.
Klik op de + om meerdere publicaties toe te voegen.
U ontvangt een e-mail met de downloadlink naar de publicatie(s).