Onderzoeken van het Bindinc. Kenniscentrum (BKC) over 50-plusdoelgroep

Whitepaper '50-plusmarketing is een must!'

De do’s en don’ts van reclame voor 50-plussers In het onderzoek zijn 72 reclame-uitingen beoordeeld. De reclames zijn ingedeeld in acht productgroepen. Per...

Lees meer >

Whitepaper 'Zelfzorghulpmiddelen'

Hoe beleven vijftigplussers het gebruik van zelfzorghulpmiddelen?

Lees meer >

Resultaten Trendonderzoek 2015 + winnaars Bol.com-bon

In de nieuwsbrief van mei 2015 stond het allereerste Trendonderzoek van het Bindinc....

Lees meer >

Whitepaper '45-plussers en online shoppen'

senioren achter computer 50+ doelgroeponderzoek

Social media kan voor nieuwe webshops een goede manier zijn om in contact te komen met...

Lees meer >

Whitepaper 'Vakantiegedrag 50-plussers'

Het Bindinc Kenniscentrum (BKC) heeft onderzoek gedaan naar het vakantiegedrag van...

Lees meer > Bestel direct

Whitepaper '50-plussers en gezondheidsproducten'

50-plussers vinden advertenties van gezondheidsproducten niet vernieuwend -...

Lees meer > Bestel direct

Voluit vanaf 50 - Deel 2 (2012)

De potentie van de 50-plusdoelgroep in 2012. Deze publicatie is sinds mei 2012 aan te vragen.

Lees meer > Bestel direct

Whitepaper 'De invloed van grootouders op hun kinderen'

Grootouders maken onderdeel uit van de gezinsspraak. Zij vinden hun rol binnen het gezin van...

Lees meer >

Whitepaper 'Hoe ouder, hoe trouwer'

Onderzoek van het Bindinc. Kenniscentrum (BKC) toont aan dat onder...

Lees meer >

Deel 5 50-plus en merkbewust

50-plus en merkbewust cover

Nieuw onderzoek: Merkbeleving 50-plusser Hebben...

Lees meer > Bestel direct

Deel 3 50-plus: speciale communicatie een must?

Cover van publicatie deel 3 - 50+ Speciale communicatie een must? 50+ expertisecentrum doelgroeponderzoek

Optimaal communiceren met een dynamische, levenslustige en koopkrachtige doelgroep.

Lees meer >

Deel 2 50-plus: hoezo homogeen? 5 typologie├źn

Diverse kleuren en voorkeuren van een dynamische, levenslustige en kapitaalkrachtige...

Lees meer >

Voluit vanaf 50 - Deel 1 (2005)

De potentie van de 50-plusmarkt

Lees meer >
Aanmelden voor de nieuwsbrief van het Bindinc. Kenniscentrum