Onderzoeken van het Bindinc. Kenniscentrum (BKC) over families

hersendiagram 300185.jpg

Whitepaper 'Hoe de kijker bepaalt'

Met het grote aanbod van kanalen waarop av-content gekeken kan worden, is het belangrijk de kijker in het begin van de keten te boeien. Metadata is hierbij cruciaal!  

Als leverancier van metadata aan uitgevers, telecom- en kabelbedrijven en omroepen, is Bindinc. Programma Data Services benieuwd naar wat er speelt in de markt van...

Lees meer >

Whitepaper Communicatie richting zorgconsumenten

Zorgmentality Motivaction

Het bestaande ZorgMentalitymodel is door Bindinc. Custom Media geactualiseerd en verrijkt door...

Lees meer >

Whitepaper 'Hoe wil de consument gegidst worden?'

Bierviltje afb.jpg

Dit onderzoek is gericht op de vraag “Hoe wil de consument gegidst worden”. 

Lees meer >

Whitepaper 'De effecten van communicatie op loyaliteit'

DSCN3654.JPG

Bindinc. heeft het initiatief genomen om de invloed van communicatie op de loyaliteit te...

Lees meer >

Whitepaper 'Zes segmenten in donateurs van Goede Doelen'

goededoelen.jpg

In het nieuwste brancheonderzoek 'Zes segmenten in donateurs van Goede Doelen' van...

Lees meer >

Bestel direct

Whitepaper 'Vrouwen doen boodschappen, mannen aankopen'

Familie.JPG

Over gezinsaankopen wordt veel overleg gevoerd binnen families. Alle gezinsleden...

Lees meer >

Whitepaper: Vaders laten zich graag bedienen tijdens WK

Logo wk zuid-afrika.jpg

Tweederde van de gezinsleden gaat naar het WK Voetbal kijken. Ruim driekwart van de kijkers...

Lees meer >

Het gedrag van de Familie als DMU - De eerste inzichten

Het gedrag van de familie als DMU cover.jpg

De onderzoeken en publicaties over de familie als Decision Making Unit (DMU) zijn talrijk maar...

Lees meer >

Een kwestie van overleg. Deel 1: Food en Automotive

Een kwestie van overleg - deel 1 Cover.JPG

In dit onderzoek ligt de focus op het overlegproces en de invloed van reclame bij het kopen...

Lees meer >

Een kwestie van overleg. Deel 2: Beeld & Geluid

Een kwestie van overleg deel 2 Cover.JPG

Merkvoorkeur, aankoopcriteria, invloed van reclame en overlegprocessen bij het kopen...

Lees meer >

De waardering van Reclame

De waardering van reclame FKC4 cover (2).JPG

In deze onderzoekspublicatie beoordelen familieleden...

Lees meer >

Bestel direct
Aanmelden voor de nieuwsbrief van het Bindinc. Kenniscentrum