Bindinc. Testpanel - de mening van 50-plussers

Bindinc. Testpanel - de mening van 50-plussers

De mening van de consument telt! Weten hoe kritisch de 50-plusdoelgroep is op uw product of dienst of test u graag eerst uw uiting voordat deze in print of online uitkomt? Kom dan in contact met deze doelgroep via het 50-PlusTestpanel van Bindinc.

De onderzoeken waaraan u kunt denken zijn:

  • Poll
  • Moodboard-opdracht
  • Producttesting
  • Communicatie pretest
  • Forumdiscussie
  • Tag-it-onderzoek
  • Co-creatie
  • Foto/video-opdracht
  • Dagboekopdracht
  • Wervingsbron voor kwalitatief onderzoek
  • Snelle peiling
  • Online kwantitatief onderzoek


Het Testpanel is bij uitstek de perfecte mogelijkheid om de mening van uw doelgroep te meten. De panelleden van het Testpanel van Bindinc. vallen grotendeels binnen de 50-plusdoelgroep vallen en zijn lezers van de Avrobode, KRO Magazine, Mikro Gids, NCRV-gids, TVFilm en Televizier.

Interesse?
E-mail Stephanie Verwijs of schrijf u in voor de nieuwsbrief van het Bindinc. Kenniscentrum. Bekijk ook de website www.50PlusTestpanel.nl en volg ons via Twitter en Facebook.