Meer dan zeven jaar heeft het Testpanel zijn werk gedaan. De mening van de consument telt namelijk! Wij weten hoe kritisch de 50-plusdoelgroep is op uw product of dienst en zij testten graag eerst uw uiting voordat deze in print of online verscheen. Maar nu leggen wij door de voortschrijdende tijd onze focus op andere zaken en is het 50-plusTestpanel niet langer actief. Er zijn wel andere manieren om uw producten of diensten onder de aandacht van de consument te brengen, bijvoorbeeld via een producttest in een van onze bladen. Vraag ernaar bij uw accountmanager.

Het Testpanel was bij uitstek de perfecte mogelijkheid om de mening van uw doelgroep te meten. Zoekt u toch naar manieren om uw diensten of producten te laten testen? Dan zijn er nog legio mogelijkheden om op te vallen. De lezers van Avrobode, KRO Magazine, Mikro Gids, NCRV-gids, TVFilm en Televizier vallen grotendeels binnen de 50-plusdoelgroep en zijn geïnteresseerd in nieuwe producten.

De mening van de consument telt! De 50-plusdoelgroep is kritisch en test graag uw product of dienst voordat deze in print of online uitkomt. Kom in contact met deze doelgroep via uw accountmanager van Bindinc.