Home / Klantenoverzicht / Alzheimer Nederland

ALZ ... relatiemagazine Alzheimer Nederland



Alz…, het relatiemagazine van Alzheimer Nederland, is vernieuwd. Bindinc. Custom Media ontwikkelde het concept en de redactionele formule hiervoor.

Als onderdeel van een aangescherpte communicatie- en loyaliteitsstrategie heeft Alzheimer Nederland in 2017 een vernieuwd blad geïntroduceerd. Doel hiervan is om nieuwe lezers te vinden en bestaande lezers te binden.

De nieuwe bladformule biedt ruimte voor de strategische speerpunten van Alzheimer Nederland:

• preventie en leefstijl
• wetenschappelijk onderzoek
• opinievorming
• patiëntenparticipatie
• dementie.nl en
• dementie-vriendelijke samenleving.

Het magazine wil mensen raken, aan het woord laten, betrekken/activeren, inspireren en verbinden. De pijlers van het magazine zijn in lijn met de conceptgedachte: hoofd, hart en hand en worden vertaald naar de verschillende artikelen en rubrieken.

De doelgroep van het nieuwe magazine is 55+ jaar, met interesse in gezondheid en ouderenzorg in het algemeen en dementie specifiek.

Alzheimer Nederland geeft 3x per jaar het magazine Alz… uit voor iedereen die leeft met dementie, betrokken is bij de ziekte of er gewoonweg in geïnteresseerd is. Het blad geeft informatie over het omgaan met dementie, bevat interviews met patiënten en mantelzorgers en biedt informatie over de activiteiten van Alzheimer Nederland. Het magazine wordt verzonden aan donateurs, patiënten, betrokkenen en overige stakeholders.

Bindinc. maakte ook de video ter promotie van het magazine. Bekijk hier de video van over het nieuwe blad.

Voor meer informatie: neem contact op met Bindinc. Custom Media: e-mail: thecla.visser@bindinc.nl of telefoon 035-672 6702.

 

Ontdek wat Bindinc. voor u kan betekenen
Meer klanten

Avrobode

.Publishing | .Metadata | .Adverteren

Avrobode staat dicht bij de AVRO. Daardoor weet het blad zijn lezers sterker te binden vanuit de AVRO-thema's. Dat zijn met name laagdrempelige kunst en cultuur en gezondheid/lekker leven.Zo gidst Avrobode in alles wat de lezer wil zien, horen en meebeleven op tv, radio, op digitale zenders, in theaters, op muziekpodia en op het internet.Avrobode wil de lezer helpen de beste keuzes te maken uit het enorme tv-aanbod door de programma’s uit  te lichten, waarvan we weten dat ze die waarderen (bekende kijkcijferhits als Boer zoekt vrouw, Tussen kunst en kitsch en Heel Holland bakt) en waarvan we denken dat ze die zullen waarderen (programma’s als Koken met Van Boven en Langs de oevers van de Yangtze).  We richten ons op de primetime programmering van NPO 1 en 2, RTL 4 en SBS 6, met een voorkeur voor (grote) amusementsprogramma’s, spelprogramma’s en quizzen, drama, natuur en (regionale) actualiteit.Koken en (grote) sportevenementen als Olympische spelen vermijden we niet, en toegankelijke, laagdrempelige culturele evenementen als Sail, The Passion en de Uitmarkt horen daar ook bij. Niet per se om de kijker op te roepen er daadwerkelijk heen te gaan: door erover te lezen (in Avrobode) en ernaar te kijken (op tv) is de lezer genoeg op de hoogte. Avrotros-programma’s koesteren we. Daarbij maken we wel onderscheid: een NPO 3-programma of een jeugdprogramma als Bommetje past niet meteen in de gids. Programma’s als Opgelicht, Radar, Opsporing verzocht en Tussen kunst en kitsch zijn gewaardeerde constanten. Ik vertrek, DNA onbekend: allemaal uitstekende programma’s voor de bode. ‘Echte mensen’ staan centraal.We streven ernaar op een informatieve, sympathieke en enthousiasmerende manier te schrijven over televisieprogramma’s. En daarnaast hebben we met 3 à 4 verhalen en een aantal rubrieken (Kunst of kitsch, TV Uit en Goed gevoel) genoeg te lezen voorin de gids.Avrobode is een overzichtelijke, toegankelijke gids, gemaakt voor de trouwe abonnee die veel tv kijkt (3 uur en 45 minuten) en geïnteresseerd is in de wereld om hem heen.

TVGids

.Publishing | .Metadata | .Adverteren

TVGids.nl is de grootste online gids van Nederland. De gratis site behoort tot de Nederlandse top-25 van best bezochte sites en werd onder meer al eens verkozen tot Website van het Jaar. TVGids.nl is het laatste jaar gegroeid van twee naar tweeënhalf miljoen unieke bezoekers per maand.  
TVGids.nl richt zich op mannelijke en vrouwelijke tv-kijkers van 15-49 jaar met bovengemiddelde interesse in films, series, sport en amusement. Ook een groeiend aantal kijkers buiten deze kerngroep raadpleegt de site, vaak meerdere keren per week.TVGids.nl biedt zeer diverse advertentiemogelijkheden en -combinaties. Zowel in vorm als qua doelgroepfocus; van banners tot interstitials, van tekstlinks tot advertorials. Run of site of per channel en op genre- of zelfs programmaniveau. En dat allemaal tegen aantrekkelijke tarieven.

Breedband Helmond

.Metadata

Levering EPG-data door Bindinc. MetadataBreedband Helmond wil er zijn voor de inwoners van Helmond, en biedt diverse diensten voor zowel particuliere als zakelijke klanten. Breedband Helmond staat dicht bij hun klanten en is onafhankelijk van andere partijen door het eigen glasvezelnetwerk.Bindinc. Metadata levert aan Breedband Helmond de meest actuele en complete EPG-data van het complete tv-aanbod van de komende zeven dagen. Dit maakt het voor de kijker makkelijk te vinden wat hij wil kijken.

Christelijke Blindenbibliotheek

.Metadata