Home / Klantenoverzicht / Alzheimer Nederland

ALZ ... relatiemagazine Alzheimer Nederland

ALZ bindt bestaande lezers en trekt nieuwe aan met het concept hoofd, hart en hand, wat zich vertaalt in verschillende artikelen en rubrieken.







Klant
Alzheimer Nederland

De opdracht
Alzheimer Nederland wilde graag een communicatiemiddel ontwikkelen met als doel nieuwe lezers te vinden en bestaande lezers te binden. De conceptgedachte hoofd, hart en hand moet worden vertaald naar de verschillende artikelen en rubrieken.

Ons werk
Bindinc. Custom Media ontwikkelde het concept en de redactionele formule van Alz …, het relatiemagazine van Alzheimer Nederland. Het magazine wordt verzonden aan donateurs, patiënten, betrokkenen en overige stakeholders. Na de restyling in 2017 ontwikkelde Bindinc. ter promotie van het blad een video. Bekijk hem hier.Producten

  • Concepting

  • Art-direction

  • Redactionele formule

  • Eindredactie

  • Projectmanagement

  • Drukwerkbegeleiding

  • Video


Voor meer informatie: neem contact op met Bindinc.
corry.siegers@bindinc.nl of telefoon 035-672 68 17.


 

 

 

 

 
Ontdek wat Bindinc. voor u kan betekenen
Meer klanten

Rechtenorganisatie NORMA

.Metadata

KRO-NCRV

.Custom Media

Voor KRO-NCRV maken wij behalve de programmabladen ook Vertel., De Verwondering, MijnKRO-NCRV en het Detectivemagazine. Voor de verhalen achter de programma's.


Klant KRO-NCRVDe opdracht Naast het uitgeven van KRO Magazine, Mikro Gids en NCRV-gids verzorgt Bindinc. ook custommedia-uitgaven voor de omroep KRO-NCRV en de verenigingen KRO en NCRV.Ons werk Vertel. Het nieuwe ledenmagazine Vertel. is op een agile manier tot stand gekomen. Het team van Bindinc. Custom Media heeft meegewerkt aan het ontwikkelen en testen van een dummy magazine. Uit deze concepting en testfase is het prachtige nieuwe magazine Vertel. geboren. Het ledenmagazine vertelt de verhalen achter de programma’s met als doel verhalen waar de kijkers en luisteraars van KRO-NCRV zich in herkennen en die aanzetten tot denken.De Verwondering De Verwondering is een uitgave over spiritualiteit en zingeving. Hoofdredacteur is Annemiek Schrijver, presentatrice van het televisieprogramma ‘De Verwondering’. Het team van Bindinc. Custom Media verzorgt de realisatie van het magazine. De Verwondering straalt diepgang en kwaliteit uit en heeft een zeer kleurrijke en smaakvolle vormgeving.Mijn KRO-NCRV Iedere vereniging zijn eigen blad. Samen met de omroepverenigingen realiseert Custom Media het ledenblad Mijn KRO-NCRV. Beide bladen worden gemaakt voor de leden en bevatten onder andere exclusieve evenementen, aanbiedingen en informatie over de vereniging.Detective magazine Detective magazine is een collector’s item dat zich richt op de kijkers van de detectiveseries die te zien zijn bij de KRO. De uitgave is exclusief voor leden van de KRO en laat detectivefans wegdromen bij beelden en verhalen over het lieflijke landschap waarin bijvoorbeeld Midsomer Murders zich afspeelt. Daarnaast komen ze alles te weten over hun favoriete series en acteurs. Bindinc. verzorgt concept en realisatie van deze bijzondere uitgave.Producten
  • Concepting
  • Art-direction
  • Redactionele formule
  • Eindredactie
  • Projectmanagement
  • Drukwerk, handling en verzenden
Voor meer informatie: neem contact op met Bindinc. corry.siegers@bindinc.nl of telefoon 035-672 68 17. 

Protestantse Kerk

.Custom Media

Het magazine woord&weg sluit aan bij de beleidsnota Kerk 2025. Centraal staat de beweging terug naar de basis, de kern van samen kerk-zijn.


Klant Protestantse Kerk in NederlandOpdracht Ontwikkel een magazine dat aansluit bij de recente beleidsnota Kerk 2025. Waar een Woord is, is een Weg. Het is belangrijk dat de beweging terug naar de basis, naar de kern van het samen kerk-zijn, centraal staat in het magazine. Ontvangers van het blad zijn onder andere ambtsdragers, kerkelijk werkers en betrokken kerkleden. Ons werk Bindinc. Custom Media ontwikkelde voor de Protestantse Kerk in Nederland het magazineconcept: woord&weg. Het magazine kreeg een moderne uitstraling en een heldere bladformule. Het begrip ‘back to basics’ staat duidelijk centraal en de communicatierichting is bottom up. Naast het informeren van de doelgroep zijn inspireren en verbinden belangrijke doelstellingen die worden gerealiseerd met het magazine woord&weg.Producten
  • Concepting
  • Art-direction
  • Redactionele formule
  • Eindredactie
  • Projectmanagement
  • Drukwerkbegeleiding
Voor meer informatie: neem contact op met Bindinc. Custom Media. corry.siegers@bindinc.nl of telefoon 035-672 68 17.

CliniClowns

.Custom Media

Lach! verhoogt de binding en loyaliteit van de donateurs en informeert de achterban, zet aan tot actie en interactie, zoals respons en werving.


Klant CliniClownsDe opdracht Ontwikkel een blad dat de binding en loyaliteit van onze donateurs verhoogt. Het blad moet de mogelijkheid geven om de achterban te informeren over concrete resultaten. Daarnaast moet het blad aanzetten tot actie en interactie, waaronder het realiseren van respons en het werven van fondsen. De doelgroep van het blad zijn de donateurs van CliniClowns.Ons werk Bindinc. ontwikkelde de redactionele formule en het concept voor Lach!, het donateursblad van CliniClowns. In 2018 is de nieuwe huisstijl van CliniClowns doorgevoerd in het blad middels een restyling.Producten
  • Concepting
  • Art-direction
  • Redactionele formule
  • Eindredactie
  • Projectmanagement
Voor meer informatie: neem contact op met Bindinc. corry.siegers@bindinc.nl of telefoon 035-672 68 17.