Home / Klantenoverzicht / Alzheimer Nederland

ALZ ... relatiemagazine Alzheimer Nederland

ALZ bindt bestaande lezers en trekt nieuwe aan met het concept hoofd, hart en hand, wat zich vertaalt in verschillende artikelen en rubrieken.








Klant
Alzheimer NederlandDe opdracht
Alzheimer Nederland wilde graag een communicatiemiddel ontwikkelen met als doel nieuwe lezers te vinden en bestaande lezers te binden. De conceptgedachte: hoofd, hart en hand moet worden vertaald naar de verschillende artikelen en rubrieken.

Ons werk
Bindinc. Custom Media ontwikkelde het concept en de redactionele formule van Alz…, het relatiemagazine van Alzheimer Nederland. Het magazine wordt verzonden aan donateurs, patiënten, betrokkenen en overige stakeholders. Na de restyling in 2017 ontwikkelde Bindinc. ter promotie van het blad een video. Bekijk hem hier.

Producten

  • Concepting

  • Art-direction

  • Redactionele formule

  • Eindredactie

  • Projectmanagement

  • Drukwerkbegeleiding

  • Video


Voor meer informatie: neem contact op met Bindinc. Custom Media.
corry.siegers@bindinc.nl of telefoon 035-672 68 17.


 

 

 

 

 
Ontdek wat Bindinc. voor u kan betekenen
Meer klanten

CliniClowns

.Custom Media

Lach! verhoogt de binding en loyaliteit van de donateurs en informeert de achterban, zet aan tot actie en interactie, zoals respons en werving.


Klant CliniClownsDe opdracht Ontwikkel een blad dat de binding en loyaliteit van onze donateurs verhoogt. Het blad moet de mogelijkheid geven om de achterban te informeren over concrete resultaten. Daarnaast moet het blad aanzetten tot actie en interactie, waaronder het realiseren van respons en het werven van fondsen. De doelgroep van het blad zijn de donateurs van CliniClowns.Ons werk Bindinc. Custom Media ontwikkelde de redactionele formule en het concept voor Lach! het donateursblad van CliniClowns. In 2018 wordt de nieuwe huisstijl van CliniClowns doorgevoerd in het blad middels een restyling.Producten
  • Concepting
  • Art-direction
  • Redactionele formule
  • Eindredactie
  • Projectmanagement
Voor meer informatie: neem contact op met Bindinc. Custom Media. corry.siegers@bindinc.nl of telefoon 035-672 68 17.  

KPN

.Metadata

Voor de iTV Online website en app van KPN levert Bindinc. Metadata dagelijks een redactioneel gemaakte selectie kijktips uit het aanbod van de beschikbare televisiezenders. Elke kijktip wordt voorzien van een geschreven toelichting en waar nodig gedurende de dag geactualiseerd.

Rechtenorganisatie NORMA

.Metadata

Avrobode

.Publishing | .Metadata | .Adverteren

Avrobode staat dicht bij de AVRO. Daardoor weet het blad zijn lezers sterker te binden vanuit de AVRO-thema's. Dat zijn met name laagdrempelige kunst en cultuur en gezondheid/lekker leven.Zo gidst Avrobode in alles wat de lezer wil zien, horen en meebeleven op tv, radio, op digitale zenders, in theaters, op muziekpodia en op het internet.Avrobode wil de lezer helpen de beste keuzes te maken uit het enorme tv-aanbod door de programma’s uit  te lichten, waarvan we weten dat ze die waarderen (bekende kijkcijferhits als Boer zoekt vrouw, Tussen kunst en kitsch en Heel Holland bakt) en waarvan we denken dat ze die zullen waarderen (programma’s als Koken met Van Boven en Langs de oevers van de Yangtze).  We richten ons op de primetime programmering van NPO 1 en 2, RTL 4 en SBS 6, met een voorkeur voor (grote) amusementsprogramma’s, spelprogramma’s en quizzen, drama, natuur en (regionale) actualiteit.Koken en (grote) sportevenementen als Olympische spelen vermijden we niet, en toegankelijke, laagdrempelige culturele evenementen als Sail, The Passion en de Uitmarkt horen daar ook bij. Niet per se om de kijker op te roepen er daadwerkelijk heen te gaan: door erover te lezen (in Avrobode) en ernaar te kijken (op tv) is de lezer genoeg op de hoogte. Avrotros-programma’s koesteren we. Daarbij maken we wel onderscheid: een NPO 3-programma of een jeugdprogramma als Bommetje past niet meteen in de gids. Programma’s als Opgelicht, Radar, Opsporing verzocht en Tussen kunst en kitsch zijn gewaardeerde constanten. Ik vertrek, DNA onbekend: allemaal uitstekende programma’s voor de bode. ‘Echte mensen’ staan centraal.We streven ernaar op een informatieve, sympathieke en enthousiasmerende manier te schrijven over televisieprogramma’s. En daarnaast hebben we met 3 à 4 verhalen en een aantal rubrieken (Kunst of kitsch, TV Uit en Goed gevoel) genoeg te lezen voorin de gids.Avrobode is een overzichtelijke, toegankelijke gids, gemaakt voor de trouwe abonnee die veel tv kijkt (3 uur en 45 minuten) en geïnteresseerd is in de wereld om hem heen.