Home / Klantenoverzicht / Avrobode

Avrobode



Avrobode staat dicht bij de AVRO. Daardoor weet het blad zijn lezers sterker te binden vanuit de AVRO-thema's. Dat zijn met name laagdrempelige kunst en cultuur en gezondheid/lekker leven.

Zo gidst Avrobode in alles wat de lezer wil zien, horen en meebeleven op tv, radio, op digitale zenders, in theaters, op muziekpodia en op het internet.

Avrobode wil de lezer helpen de beste keuzes te maken uit het enorme tv-aanbod door de programma’s uit  te lichten, waarvan we weten dat ze die waarderen (bekende kijkcijferhits als Boer zoekt vrouw, Tussen kunst en kitsch en Heel Holland bakt) en waarvan we denken dat ze die zullen waarderen (programma’s als Koken met Van Boven en Langs de oevers van de Yangtze).  We richten ons op de primetime programmering van NPO 1 en 2, RTL 4 en SBS 6, met een voorkeur voor (grote) amusementsprogramma’s, spelprogramma’s en quizzen, drama, natuur en (regionale) actualiteit.

Koken en (grote) sportevenementen als Olympische spelen vermijden we niet, en toegankelijke, laagdrempelige culturele evenementen als Sail, The Passion en de Uitmarkt horen daar ook bij. Niet per se om de kijker op te roepen er daadwerkelijk heen te gaan: door erover te lezen (in Avrobode) en ernaar te kijken (op tv) is de lezer genoeg op de hoogte. Avrotros-programma’s koesteren we. Daarbij maken we wel onderscheid: een NPO 3-programma of een jeugdprogramma als Bommetje past niet meteen in de gids. Programma’s als Opgelicht, Radar, Opsporing verzocht en Tussen kunst en kitsch zijn gewaardeerde constanten. Ik vertrek, DNA onbekend: allemaal uitstekende programma’s voor de bode. ‘Echte mensen’ staan centraal.

We streven ernaar op een informatieve, sympathieke en enthousiasmerende manier te schrijven over televisieprogramma’s. En daarnaast hebben we met 3 à 4 verhalen en een aantal rubrieken (Kunst of kitsch, TV Uit en Goed gevoel) genoeg te lezen voorin de gids.

Avrobode is een overzichtelijke, toegankelijke gids, gemaakt voor de trouwe abonnee die veel tv kijkt (3 uur en 45 minuten) en geïnteresseerd is in de wereld om hem heen.

Ontdek wat Bindinc. voor u kan betekenen
Meer klanten

KRO-NCRV Spoorloos

.Custom Media | .Publishing

KRO-NCRV Spoorloos Magazine verscheen 22 juli 2013 voor het eerst. Het blad staat boordevol verhalen die de redactie van Spoorloos in samenwerking met de redacties van De Reünie en Memories heeft verzameld. Het blad telt  68 pagina’s en is exclusief voor nieuwe en bestaande KRO-leden.  Naast de vaak ontroerende verhalen, kun je ook lezen over hoe het programma Spoorloos wordt gemaakt. Daarnaast aandacht voor een aantal inspirerende verhalen die naar aanleiding van de tv-programma\\\'s Memories en De Reünie zijn gemaakt.
Hoewel Derk Bolt op de cover en in het magazine nadrukkelijk aanwezig is, draait het in KRO Spoorloos Magazine niet om hém maar om de verhalen van de deelnemers aan het programma. Derk: “Het gaat om de verhalen en de mensen achter die verhalen. Ik ben de verslaggever en niet de man waar het om draait.”In dit magazine, dat drie keer per jaar verschijnt, wordt ook plek ingeruimd voor interessante verhalen uit andere KRO-programma’s als Memories en De Reünie. Het tijdschrift is niet in de losse verkoop verkrijgbaar, maar uitsluitend via een tien euro kostend abonnement.KRO-NCRV Spoorloos sluit aan op de verteltraditie van de KRO. Veel KRO-programma’s staan in het teken van bijzondere verhalen van gewone mensen. Verhalen die je raken, inspireren en aan het denken zetten en die met liefde en respect worden verteld. Het magazine is de papieren vertaling van dit gedachtegoed.KRO-NCRV Spoorloos is een uitgave van uitgeverij Bindinc. in opdracht van de KRO. Het is ontwikkeld en gemaakt door de makers van KRO Magazine en Mikro Gids. Bestaande KRO-leden kunnen het bestellen via www.kro.nl/leden.Wetenswaardigheden over de lezer van KRO-NCRV Spoorloos Magazine -De gemiddelde abonnee is 63 jaar en meestal vrouw -Het opleidingsniveau en sociale klasse is gelijk aan gemiddeld Nederland -In 25% van de huishoudens zijn kinderen aanwezig -Driekwart van de abonnees woont in een koopwoning en heeft een tuin -34% koopt gemiddeld tot zeer vaak via internet -Ruime vertegenwoordiging onder ‘Ondernemende ouderen’, ‘Welgesteld gezin en emptynester’ en ‘Betrokken senioren’ -Charitype: de abonnee verschilt niet veel van gemiddeld Nederland, maar valt wel relatief vaak onder ‘de zeer gulle vrijwilliger’Bron: Cendris en NOM

NPO

.Metadata

TVFilm

.Publishing | .Metadata | .Adverteren

TVFilm is het tweewekelijkse tv-magazine dat zich richt op de home-entertainmentgebruiker. Naast de gebruikelijke programma-informatie is er in de verschillende rubrieken veel aandacht voor films op alle platforms, games, gadgets en sport.
TVFilm richt zich in haar formule vooral op een mannelijk publiek; de aanspreekvorm is stoer, spannend en waar mogelijk humoristisch. De doelgroep is echter niet alleen de man, ook vrouwen die zich juist aangetrokken voelen door de meer mannelijke schrijfstijl, beeldkeuze en onderwerpkeuze lezen het blad. Een groot deel van de lezers heeft kinderen. Daarom bevat TVFilm, naast de programma-informatie, elementen die voor ieder gezinslid interessant zijn. Dit alles aangeboden in een grote, glanzende jas met een uiterst concurrerende coverprijs.

MUZE

.Custom Media | .Publishing | .Adverteren

Muze is de nieuwe naam van het magazine K&C. Muze is het kunst- en cultuurblad voor leden van AVROTROS Cultuur. Het magazine wordt uitgegeven door AVROTROS en gemaakt door de afdeling Custom Media van Bindinc. MUZE is een toegankelijk special-interestblad voor liefhebbers van beeldende kunst, klassieke muziek, theater en dans. De lezers zijn hoogopgeleide ambitieuze echtparen tussen 35 en 65 jaar met oudere kinderen.

In ieder mens schuilt een kunstliefhebber, als je maar weet hoe je moet kijken. Met MUZE opent AVROTROS de ogen van kijkers. Een magazine met een missie: iedere Nederlander van kunst laten genieten.MUZE staat vol interessante tentoonstellingen, theatervoorstellingen en klassieke concerten. Samen met unieke kijkjes achter de schermen biedt dit magazine een uitgebreid overzicht van het kunst- en cultuuraanbod in ons land.De oplage is 55.000 exemplaren en MUZE verschijnt 4x per jaar.