Home / Klantenoverzicht / Avrobode

Avrobode



Avrobode staat dicht bij de AVRO. Daardoor weet het blad zijn lezers sterker te binden vanuit de AVRO-thema's. Dat zijn met name laagdrempelige kunst en cultuur en gezondheid/lekker leven.

Zo gidst Avrobode in alles wat de lezer wil zien, horen en meebeleven op tv, radio, op digitale zenders, in theaters, op muziekpodia en op het internet.

Avrobode wil de lezer helpen de beste keuzes te maken uit het enorme tv-aanbod door de programma’s uit  te lichten, waarvan we weten dat ze die waarderen (bekende kijkcijferhits als Boer zoekt vrouw, Tussen kunst en kitsch en Heel Holland bakt) en waarvan we denken dat ze die zullen waarderen (programma’s als Koken met Van Boven en Langs de oevers van de Yangtze).  We richten ons op de primetime programmering van NPO 1 en 2, RTL 4 en SBS 6, met een voorkeur voor (grote) amusementsprogramma’s, spelprogramma’s en quizzen, drama, natuur en (regionale) actualiteit.

Koken en (grote) sportevenementen als Olympische spelen vermijden we niet, en toegankelijke, laagdrempelige culturele evenementen als Sail, The Passion en de Uitmarkt horen daar ook bij. Niet per se om de kijker op te roepen er daadwerkelijk heen te gaan: door erover te lezen (in Avrobode) en ernaar te kijken (op tv) is de lezer genoeg op de hoogte. Avrotros-programma’s koesteren we. Daarbij maken we wel onderscheid: een NPO 3-programma of een jeugdprogramma als Bommetje past niet meteen in de gids. Programma’s als Opgelicht, Radar, Opsporing verzocht en Tussen kunst en kitsch zijn gewaardeerde constanten. Ik vertrek, DNA onbekend: allemaal uitstekende programma’s voor de bode. ‘Echte mensen’ staan centraal.

We streven ernaar op een informatieve, sympathieke en enthousiasmerende manier te schrijven over televisieprogramma’s. En daarnaast hebben we met 3 à 4 verhalen en een aantal rubrieken (Kunst of kitsch, TV Uit en Goed gevoel) genoeg te lezen voorin de gids.

Avrobode is een overzichtelijke, toegankelijke gids, gemaakt voor de trouwe abonnee die veel tv kijkt (3 uur en 45 minuten) en geïnteresseerd is in de wereld om hem heen.

Ontdek wat Bindinc. voor u kan betekenen
Meer klanten

KRO-NCRV

.Custom Media

Voor KRO-NCRV maken wij behalve de programmabladen ook Vertel., De Verwondering, MijnKRO-NCRV en het Detectivemagazine. Voor de verhalen achter de programma's.


Klant KRO-NCRVDe opdracht Naast het uitgeven van KRO Magazine, Mikro Gids en NCRV-gids verzorgt Bindinc. ook custommedia-uitgaven voor de omroep KRO-NCRV en de verenigingen KRO en NCRV.Ons werk Vertel. Het nieuwe ledenmagazine Vertel. is op een agile manier tot stand gekomen. Het team van Bindinc. Custom Media heeft meegewerkt aan het ontwikkelen en testen van een dummy magazine. Uit deze concepting en testfase is het prachtige nieuwe magazine Vertel. geboren. Het ledenmagazine vertelt de verhalen achter de programma’s met als doel verhalen waar de kijkers en luisteraars van KRO-NCRV zich in herkennen en die aanzetten tot denken.De Verwondering De Verwondering is een uitgave over spiritualiteit en zingeving. Hoofdredacteur is Annemiek Schrijver, presentatrice van het televisieprogramma ‘De Verwondering’. Het team van Bindinc. Custom Media verzorgt de realisatie van het magazine. De Verwondering straalt diepgang en kwaliteit uit en heeft een zeer kleurrijke en smaakvolle vormgeving.Mijn KRO-NCRV Iedere vereniging zijn eigen blad. Samen met de omroepverenigingen realiseert Custom Media het ledenblad Mijn KRO-NCRV. Beide bladen worden gemaakt voor de leden en bevatten onder andere exclusieve evenementen, aanbiedingen en informatie over de vereniging.Detective magazine Detective magazine is een collector’s item dat zich richt op de kijkers van de detectiveseries die te zien zijn bij de KRO. De uitgave is exclusief voor leden van de KRO en laat detectivefans wegdromen bij beelden en verhalen over het lieflijke landschap waarin bijvoorbeeld Midsomer Murders zich afspeelt. Daarnaast komen ze alles te weten over hun favoriete series en acteurs. Bindinc. verzorgt concept en realisatie van deze bijzondere uitgave.Producten
  • Concepting
  • Art-direction
  • Redactionele formule
  • Eindredactie
  • Projectmanagement
  • Drukwerk, handling en verzenden
Voor meer informatie: neem contact op met Bindinc. corry.siegers@bindinc.nl of telefoon 035-672 68 17. 

Protestantse Kerk

.Custom Media

Het magazine woord&weg sluit aan bij de beleidsnota Kerk 2025. Centraal staat de beweging terug naar de basis, de kern van samen kerk-zijn.


Klant Protestantse Kerk in NederlandOpdracht Ontwikkel een magazine dat aansluit bij de recente beleidsnota Kerk 2025. Waar een Woord is, is een Weg. Het is belangrijk dat de beweging terug naar de basis, naar de kern van het samen kerk-zijn, centraal staat in het magazine. Ontvangers van het blad zijn onder andere ambtsdragers, kerkelijk werkers en betrokken kerkleden. Ons werk Bindinc. Custom Media ontwikkelde voor de Protestantse Kerk in Nederland het magazineconcept: woord&weg. Het magazine kreeg een moderne uitstraling en een heldere bladformule. Het begrip ‘back to basics’ staat duidelijk centraal en de communicatierichting is bottom up. Naast het informeren van de doelgroep zijn inspireren en verbinden belangrijke doelstellingen die worden gerealiseerd met het magazine woord&weg.Producten
  • Concepting
  • Art-direction
  • Redactionele formule
  • Eindredactie
  • Projectmanagement
  • Drukwerkbegeleiding
Voor meer informatie: neem contact op met Bindinc. Custom Media. corry.siegers@bindinc.nl of telefoon 035-672 68 17.

Alzheimer Nederland

.Custom Media

ALZ bindt bestaande lezers en trekt nieuwe aan met het concept hoofd, hart en hand, wat zich vertaalt in verschillende artikelen en rubrieken.

Klant Alzheimer NederlandDe opdracht Alzheimer Nederland wilde graag een communicatiemiddel ontwikkelen met als doel nieuwe lezers te vinden en bestaande lezers te binden. De conceptgedachte hoofd, hart en hand moet worden vertaald naar de verschillende artikelen en rubrieken.Ons werk Bindinc. Custom Media ontwikkelde het concept en de redactionele formule van Alz …, het relatiemagazine van Alzheimer Nederland. Het magazine wordt verzonden aan donateurs, patiënten, betrokkenen en overige stakeholders. Na de restyling in 2017 ontwikkelde Bindinc. ter promotie van het blad een video. Bekijk hem hier.Producten
  • Concepting
  • Art-direction
  • Redactionele formule
  • Eindredactie
  • Projectmanagement
  • Drukwerkbegeleiding
  • Video
Voor meer informatie: neem contact op met Bindinc. corry.siegers@bindinc.nl of telefoon 035-672 68 17.
     

TVgids

.Publishing | .Metadata | .Adverteren

TVgids.nl is de grootste online gids van Nederland. De gratis site behoort tot de Nederlandse top-25 van best bezochte sites en werd onder meer al eens verkozen tot Website van het Jaar. TVgids.nl is het laatste jaar gegroeid van twee naar 2,2 miljoen unieke bezoekers per maand. 
TVgids.nl richt zich op mannelijke en vrouwelijke tv-kijkers van 15-49 jaar met bovengemiddelde interesse in films, series, sport en amusement. Ook een groeiend aantal kijkers buiten deze kerngroep raadpleegt de site, vaak meerdere keren per week.TVgids.nl biedt zeer diverse advertentiemogelijkheden en -combinaties. Zowel in vorm als qua doelgroepfocus; van banners tot interstitials, van tekstlinks tot advertorials. Run of site of per channel en op genre- of zelfs programmaniveau. En dat allemaal tegen aantrekkelijke tarieven.