Home / Klantenoverzicht / Avrobode

Avrobode



Avrobode staat dicht bij de AVRO. Daardoor weet het blad zijn lezers sterker te binden vanuit de AVRO-thema's. Dat zijn met name laagdrempelige kunst en cultuur en gezondheid/lekker leven.

Zo gidst Avrobode in alles wat de lezer wil zien, horen en meebeleven op tv, radio, op digitale zenders, in theaters, op muziekpodia en op het internet.

Avrobode wil de lezer helpen de beste keuzes te maken uit het enorme tv-aanbod door de programma’s uit  te lichten, waarvan we weten dat ze die waarderen (bekende kijkcijferhits als Boer zoekt vrouw, Tussen kunst en kitsch en Heel Holland bakt) en waarvan we denken dat ze die zullen waarderen (programma’s als Koken met Van Boven en Langs de oevers van de Yangtze).  We richten ons op de primetime programmering van NPO 1 en 2, RTL 4 en SBS 6, met een voorkeur voor (grote) amusementsprogramma’s, spelprogramma’s en quizzen, drama, natuur en (regionale) actualiteit.

Koken en (grote) sportevenementen als Olympische spelen vermijden we niet, en toegankelijke, laagdrempelige culturele evenementen als Sail, The Passion en de Uitmarkt horen daar ook bij. Niet per se om de kijker op te roepen er daadwerkelijk heen te gaan: door erover te lezen (in Avrobode) en ernaar te kijken (op tv) is de lezer genoeg op de hoogte. Avrotros-programma’s koesteren we. Daarbij maken we wel onderscheid: een NPO 3-programma of een jeugdprogramma als Bommetje past niet meteen in de gids. Programma’s als Opgelicht, Radar, Opsporing verzocht en Tussen kunst en kitsch zijn gewaardeerde constanten. Ik vertrek, DNA onbekend: allemaal uitstekende programma’s voor de bode. ‘Echte mensen’ staan centraal.

We streven ernaar op een informatieve, sympathieke en enthousiasmerende manier te schrijven over televisieprogramma’s. En daarnaast hebben we met 3 à 4 verhalen en een aantal rubrieken (Kunst of kitsch, TV Uit en Goed gevoel) genoeg te lezen voorin de gids.

Avrobode is een overzichtelijke, toegankelijke gids, gemaakt voor de trouwe abonnee die veel tv kijkt (3 uur en 45 minuten) en geïnteresseerd is in de wereld om hem heen.

Ontdek wat Bindinc. voor u kan betekenen
Meer klanten

VARAgids

.Publishing | .Metadata | .Adverteren

Advertentieverkoop door Bindinc. Adverteren Sanoma verricht in opdracht van Bindinc. de advertentieverkoop voor de VARAgids. De VARAgids weet als geen ander tijdschrift inhoudelijk te gidsen door het media-aanbod. Door niet alleen overzichtelijk af te drukken wanneer de programma's beginnen, maar vooral ook enthousiasmerend te vertellen welke programma's de beste zijn en waarom. Verwoord door de beste interviewers, de top van journalistiek Nederland, de geestigste opiniemakers en de crème der columnisten (Paul Witteman, Mart Smeets, Claudia de Breij, etc.). In het vak is er dan ook veel waardering voor de VARAgids. En belangrijker, bij de lezer ook: de VARAgids-lezer gaf zijn lijfblad een 7,5. De VARAgids komt 50 keer per jaar uit.Datalevering aan VARA, VPRO en TROS door Bindinc. MetadataDe publieke omroepen VARA, VPRO en TROS hebben een jarenlange geschiedenis in het uitgeven van programmabladen. De redactionele formules verschillen onderling sterk.Elke redactie heeft haar eigen wensen en voorkeuren bij het samenstellen van de programmapagina’s en het tippen van afzonderlijk programma’s. PDS levert informatie over tv- en radioprogramma’s, zowel voor het samenstellen van de programmapagina’s als aan redacties om hen de mogelijkheid te geven om goede keuzes te maken. Welke zenders worden geleverd en hoe uitgebreid de data is, is afgestemd op de redactionele wensen van de afzonderlijke afnemers. Elke redactie is hierdoor in staat complete programmapagina’s te maken binnen haar eigen programmablad.Drukwerk, papierinkoop en traffic voor de VARA door Bindinc.Bindinc. heeft het project Europese aanbesteding drukwerk en papier verzorgd voor de VARA. Daarnaast verzorgt Bindinc. wekelijks het traffic-gedeelte voor de VARAgids. Zij zorgt dat de bestelling tijdig bij de drukker en papierleverancier is en op een goede manier wordt afgehandeld.Wij zijn het aanspreekpunt bij calamiteiten voor drukker en papierleverancier. Ook leveren wij werfdrukwerk voor in de VARAgids en kunnen wij u adviseren indien u bijzondere wensen heeft. Het doel is om nieuwe contracten te realiseren voor de VARAgids.

NPO

.Metadata

Breedband Helmond

.Metadata

Levering EPG-data door Bindinc. MetadataBreedband Helmond wil er zijn voor de inwoners van Helmond, en biedt diverse diensten voor zowel particuliere als zakelijke klanten. Breedband Helmond staat dicht bij hun klanten en is onafhankelijk van andere partijen door het eigen glasvezelnetwerk.Bindinc. Metadata levert aan Breedband Helmond de meest actuele en complete EPG-data van het complete tv-aanbod van de komende zeven dagen. Dit maakt het voor de kijker makkelijk te vinden wat hij wil kijken.

Edukans

.Custom Media

BladconceptBindinc. maakte voor Edukans een nieuw concept voor het donateursblad Wijs!Concept van het blad Wijs!

  • Het magazine wijst de lezer de weg naar andere uitingen en kanalen van Edukans
  • Open en transparant communiceren over inhoudelijke thema\\\\\\\'s, doelen en resultaten
  • Iedereen wordt wijzer: kinderen in de projectlanden, partners, onderwijsprofessionals, Edukans zelf
  • Vertelt over de wereld rondom de projecten en niet alleen over de projecten
  • Wijs! integreert fondsenwerfacties in het magazine
De doelgroep van Wijs! zijn donateurs van EdukansApp Wijs! van EdukansVoor Wijs!, het donateursblad van ontwikkelingsorganisatie Edukans hebben we onlangs een magazine-app voor tablets ontwikkeld, zowel voor Apple als Android.
In deze magazine-app beleef je de wereld van Edukans. De app bevat inspirerende verhalen, discussies over ontwikkelingssamenwerking en resultaten van het werk van Edukans met veel interessant en informatief filmmateriaal uit de landen waar Edukans hulp biedt. Download de app Wijs! in de App Store of Google Play.