Home / Klantenoverzicht / AVROTROS

Voor AVROTROS maakt Bindinc. MUZE (kunst & cultuur, musea etc. ) en AVROTROS Klassiek presenteert! waar jong talent een podium krijgt.




Klant
AVROTROS

De opdracht
Naast het uitgeven van Avrobode, Televizier en TVFilm verzorgt Bindinc. ook Custom Media-uitgaven voor de omroep AVROTROS.

Ons werk
MUZE
MUZE was voorheen het magazine K&C. MUZE is het kunst- en cultuurblad voor leden van AVROTROS Cultuur. Het magazine wordt gemaakt door de afdeling Custom Media van Bindinc. MUZE is een toegankelijk special-interestblad voor liefhebbers van beeldende kunst, klassieke muziek, theater en dans. De lezers zijn hoogopgeleide ambitieuze echtparen tussen 35 en 65 jaar met oudere kinderen.

Klassieke Muziek
AVROTROS heeft Bindinc. gevraagd een uitgave te ontwikkelen voor haar nieuwe domein Klassieke Muziek. Drie keer per jaar ontvangen de leden van Klassieke Muziek een boekje met bijbehorende cd dat in het teken staat van een jong talent binnen het talentprogramma ‘AVROTROS Klassiek presenteert!’ AVROTROS besteedt veel aandacht aan het selecteren en volgen van jong talent en het opnemen van een cd. Het creatieve team van Bindinc. Custom Media ontwikkelt het vormgeefconcept en verzorgt de realisatie van de boekjes.

Producten

  • Concepting

  • Art-direction

  • Redactionele formule

  • Eindredactie

  • Projectmanagement

  • Drukwerk, handling en verzenden


Voor meer informatie: neem contact op met Bindinc.
corry.siegers@bindinc.nl of telefoon 035-672 68 17.

 
Ontdek wat Bindinc. voor u kan betekenen
Meer klanten

Avrobode

.Publishing | .Metadata | .Adverteren

Avrobode staat dicht bij de AVRO. Daardoor weet het blad zijn lezers sterker te binden vanuit de AVRO-thema's. Dat zijn met name laagdrempelige kunst en cultuur en gezondheid/lekker leven.Zo gidst Avrobode in alles wat de lezer wil zien, horen en meebeleven op tv, radio, op digitale zenders, in theaters, op muziekpodia en op het internet.Avrobode wil de lezer helpen de beste keuzes te maken uit het enorme tv-aanbod door de programma’s uit  te lichten, waarvan we weten dat ze die waarderen (bekende kijkcijferhits als Boer zoekt vrouw, Tussen kunst en kitsch en Heel Holland bakt) en waarvan we denken dat ze die zullen waarderen (programma’s als Koken met Van Boven en Langs de oevers van de Yangtze).  We richten ons op de primetime programmering van NPO 1 en 2, RTL 4 en SBS 6, met een voorkeur voor (grote) amusementsprogramma’s, spelprogramma’s en quizzen, drama, natuur en (regionale) actualiteit.Koken en (grote) sportevenementen als Olympische spelen vermijden we niet, en toegankelijke, laagdrempelige culturele evenementen als Sail, The Passion en de Uitmarkt horen daar ook bij. Niet per se om de kijker op te roepen er daadwerkelijk heen te gaan: door erover te lezen (in Avrobode) en ernaar te kijken (op tv) is de lezer genoeg op de hoogte. Avrotros-programma’s koesteren we. Daarbij maken we wel onderscheid: een NPO 3-programma of een jeugdprogramma als Bommetje past niet meteen in de gids. Programma’s als Opgelicht, Radar, Opsporing verzocht en Tussen kunst en kitsch zijn gewaardeerde constanten. Ik vertrek, DNA onbekend: allemaal uitstekende programma’s voor de bode. ‘Echte mensen’ staan centraal.We streven ernaar op een informatieve, sympathieke en enthousiasmerende manier te schrijven over televisieprogramma’s. En daarnaast hebben we met 3 à 4 verhalen en een aantal rubrieken (Kunst of kitsch, TV Uit en Goed gevoel) genoeg te lezen voorin de gids.Avrobode is een overzichtelijke, toegankelijke gids, gemaakt voor de trouwe abonnee die veel tv kijkt (3 uur en 45 minuten) en geïnteresseerd is in de wereld om hem heen.

Film.nl

.Metadata

Verzamelen, koppelen en verrijken door Bindinc. MetadataFilm.nl is een uniek samenwerkingsproject van bedrijven en instellingen uit de Nederlandse entertainmentsector. Filmproducenten, distributeurs, omroepen, online aanbieders en andere belanghebbenden zijn samengekomen om Film.nl mogelijk te maken.Film.nl is een handige website met zoekfunctie voor films en series. Je kunt ermee ontdekken waar je films en series kunt bekijken en huren. Er is een website en een app. Met Film.nl vind je alle films en series veilig en snel. Het aantal films en series wordt voortdurend uitgebreid. Dat geldt ook voor het aantal aanbieders.Bindinc. Metadata verzamelt, koppelt en verrijkt de actuele overzichten van de film- en serietitels die beschikbaar zijn op de diverse televisiezenders, bij video-on-demand-aanbieders en via retailkanalen, voor Film.nl.

Protestantse Kerk

.Custom Media

Het magazine woord&weg sluit aan bij de beleidsnota Kerk 2025. Centraal staat de beweging terug naar de basis, de kern van samen kerk-zijn.


Klant Protestantse Kerk in NederlandOpdracht Ontwikkel een magazine dat aansluit bij de recente beleidsnota Kerk 2025. Waar een Woord is, is een Weg. Het is belangrijk dat de beweging terug naar de basis, naar de kern van het samen kerk-zijn, centraal staat in het magazine. Ontvangers van het blad zijn onder andere ambtsdragers, kerkelijk werkers en betrokken kerkleden. Ons werk Bindinc. Custom Media ontwikkelde voor de Protestantse Kerk in Nederland het magazineconcept: woord&weg. Het magazine kreeg een moderne uitstraling en een heldere bladformule. Het begrip ‘back to basics’ staat duidelijk centraal en de communicatierichting is bottom up. Naast het informeren van de doelgroep zijn inspireren en verbinden belangrijke doelstellingen die worden gerealiseerd met het magazine woord&weg.Producten
  • Concepting
  • Art-direction
  • Redactionele formule
  • Eindredactie
  • Projectmanagement
  • Drukwerkbegeleiding
Voor meer informatie: neem contact op met Bindinc. Custom Media. corry.siegers@bindinc.nl of telefoon 035-672 68 17.

De Verwondering

.Custom Media

De Verwondering is een uitgave over spiritualiteit en zingeving. Een kleurrijk magazine dat viermaal per jaar verschijnt rond de seizoenen.
De Verwondering straalt diepgang en kwaliteit uit. Het is het enige tijdschrift rond zingeving met een zeer kleurrijke en smaakvolle vormgeving. Het magazine heeft een duidelijk onderscheiden doelgroep en komt tegemoet aan de wat oudere, maatschappelijk betrokken vrouw, die veelal samenwoont met een partner en relatief bemiddeld is.
Interessegebieden van de doelgroep: Inspiratie, geloof en spiritualiteit, reizen en natuur, shopping en psychologie. De Verwondering is een fris, eigentijds en inspirerend blad, dat ontroert en op een positieve manier aanzet tot nadenken. Toegankelijk, zinvol en breed georiënteerd.Klik hier om door De Verwondering te bladeren.