Home / Klantenoverzicht / Cambrium

Ontdek wat Bindinc. voor u kan betekenen
Meer klanten

NPO

.Metadata

KRO-NCRV Detectives

.Custom Media | .Publishing

Het magazine laat detectivefans wegdromen bij beelden en verhalen over bijvoorbeeld het lieflijke landschap waar Midsomer Murders zich afspeelt.
In 2013 werd KRO Detectives uitgebracht: een nieuw, uitgebreid collector’s item dat zich richt op de kijkers van de detectiveseries die te zien zijn bij de KRO. Concept en realisatie van dit bijzondere magazine is door Bindinc. verzorgd. Na de fusie van KRO en NCRV heet het blad nu KRO-NCRV Detectives. De uitgave is exclusief voor leden van de KRO.
Klik op deze link om het blad te bewonderen.De acteurs Bruce Alexander en John Lyons, uit de bekende tv-serie A Touch of Frost, waren bij de première in Pathé Tuschinski Amsterdam aanwezig om het eerste exemplaar, uit handen van Taco Rijssemus (mediadirecteur KRO-NCRV), in ontvangst te nemen.Het magazine laat de detectivefans wegdromen bij beelden en verhalen over het lieflijke landschap waar bijvoorbeeld Midsomer Murders zich afspeelt en ze komen alles te weten over hun favoriete series en acteurs.KRO-NCRV mediadirecteur Taco Rijssemus: ”Al 25 jaar zendt de KRO Scandinavische en Britse detectiveseries uit. KRO-NCRV Detectives geeft een meerwaarde aan de mooie series die we al uitzenden. We zijn enorm trots op het uiteindelijke resultaat.”

Protestantse Kerk

.Custom Media

Het magazine woord&weg sluit aan bij de beleidsnota Kerk 2025. Centraal staat de beweging terug naar de basis, de kern van samen kerk-zijn.


Klant Protestantse Kerk in NederlandOpdracht Ontwikkel een magazine dat aansluit bij de recente beleidsnota Kerk 2025. Waar een Woord is, is een Weg. Het is belangrijk dat de beweging terug naar de basis, naar de kern van het samen kerk-zijn, centraal staat in het magazine. Ontvangers van het blad zijn onder andere ambtsdragers, kerkelijk werkers en betrokken kerkleden. Ons werk Bindinc. Custom Media ontwikkelde voor de Protestantse Kerk in Nederland het magazineconcept: woord&weg. Het magazine kreeg een moderne uitstraling en een heldere bladformule. Het begrip ‘back to basics’ staat duidelijk centraal en de communicatierichting is bottom up. Naast het informeren van de doelgroep zijn inspireren en verbinden belangrijke doelstellingen die worden gerealiseerd met het magazine woord&weg.Producten
  • Concepting
  • Art-direction
  • Redactionele formule
  • Eindredactie
  • Projectmanagement
  • Drukwerkbegeleiding
Voor meer informatie: neem contact op met Bindinc. Custom Media. corry.siegers@bindinc.nl of telefoon 035-672 68 17.

Alzheimer Nederland

.Custom Media

ALZ bindt bestaande lezers en trekt nieuwe aan met het concept hoofd, hart en hand, wat zich vertaalt in verschillende artikelen en rubrieken.

Klant Alzheimer NederlandDe opdracht Alzheimer Nederland wilde graag een communicatiemiddel ontwikkelen met als doel nieuwe lezers te vinden en bestaande lezers te binden. De conceptgedachte: hoofd, hart en hand moet worden vertaald naar de verschillende artikelen en rubrieken.Ons werk Bindinc. Custom Media ontwikkelde het concept en de redactionele formule van Alz…, het relatiemagazine van Alzheimer Nederland. Het magazine wordt verzonden aan donateurs, patiënten, betrokkenen en overige stakeholders. Na de restyling in 2017 ontwikkelde Bindinc. ter promotie van het blad een video. Bekijk hem hier.Producten
  • Concepting
  • Art-direction
  • Redactionele formule
  • Eindredactie
  • Projectmanagement
  • Drukwerkbegeleiding
  • Video
Voor meer informatie: neem contact op met Bindinc. Custom Media. corry.siegers@bindinc.nl of telefoon 035-672 68 17.