Home / Klantenoverzicht / Cambrium

Ontdek wat Bindinc. voor u kan betekenen
Meer klanten

Oxfam Novib

.Custom Media

Bindinc. geeft driemaal per jaar het supportersmagazine voor Oxfam Novib (ontwikkelingssamenwerking) uit.Bindinc. ontwikkelde een nieuw concept voor het supportersmagazine \\\'Oxfam Novib Close Up\\\'. Look-and-feel, tone of voice en tekst-beeldverhouding zijn vernieuwd. Daarnaast heeft Bindinc. focus aangebracht in de vorm en uitstraling.Het blad kenmerkt zich door variatie in de opbouw van rubrieken. De communicatiethema’s voedsel, noodhulp en ongelijkheid worden de pijlers voor het magazine. Daarbij geldt dat de verhalen in het magazine de lezer moeten raken en er vanuit verschillende invalshoeken onderwerpen worden belicht.Het vernieuwde magazine zal zich meer dan voorheen focussen op de doelgroep door verhalen te vertellen waarbij het blad zich steeds laat leiden door ‘het creëren van echte kansen, voor en door mensen.’ De inhoud is relevanter en sluit beter aan bij de behoeftes van de lezer.Het magazine is een onderdeel van de loyaliteitsaanpak van Oxfam Novib met als belangrijkste doel de bestaande achterban meer aan zich te binden. Dit doet Oxfam Novib o.a. door haar donateurs te enthousiasmeren voor de missie van Oxfam Novib.Crossmediaal De artikelen verwijzen naar meer informatie of naar een manier om in actie te komen. Het magazine wordt hierdoor een belangrijke aanjager om mensen naar online platformen te krijgen.

Kabeltex

.Metadata

Levering EPG-data door Bindinc. MetadataKabeltex is de enige aanbieder van kabeltelevisie en breedbandinternet op het Waddeneiland Texel. Het bedrijf is in 1988 opgericht en sinds 1 januari 2004 is Kabeltex een zelfstandige internetserviceprovider.Bindinc. Metadata levert Kabeltex de meest actuele en complete EPG-data over het complete tv-aanbod van de komende zeven dagen. Hiermee kan de consument onbezorgd een avondje tv-kijken en vinden wat hij zoekt!

TVFilm

.Publishing | .Metadata | .Adverteren

TVFilm is het tweewekelijkse tv-magazine dat zich richt op de home-entertainmentgebruiker. Naast de gebruikelijke programma-informatie is er in de verschillende rubrieken veel aandacht voor films op alle platforms, games, gadgets en sport.
TVFilm richt zich in haar formule vooral op een mannelijk publiek; de aanspreekvorm is stoer, spannend en waar mogelijk humoristisch. De doelgroep is echter niet alleen de man, ook vrouwen die zich juist aangetrokken voelen door de meer mannelijke schrijfstijl, beeldkeuze en onderwerpkeuze lezen het blad. Een groot deel van de lezers heeft kinderen. Daarom bevat TVFilm, naast de programma-informatie, elementen die voor ieder gezinslid interessant zijn. Dit alles aangeboden in een grote, glanzende jas met een uiterst concurrerende coverprijs.

MUZE

.Custom Media | .Publishing | .Adverteren

Muze is de nieuwe naam van het magazine K&C. Muze is het kunst- en cultuurblad voor leden van AVROTROS Cultuur. Het magazine wordt uitgegeven door AVROTROS en gemaakt door de afdeling Custom Media van Bindinc. MUZE is een toegankelijk special-interestblad voor liefhebbers van beeldende kunst, klassieke muziek, theater en dans. De lezers zijn hoogopgeleide ambitieuze echtparen tussen 35 en 65 jaar met oudere kinderen.

In ieder mens schuilt een kunstliefhebber, als je maar weet hoe je moet kijken. Met MUZE opent AVROTROS de ogen van kijkers. Een magazine met een missie: iedere Nederlander van kunst laten genieten.MUZE staat vol interessante tentoonstellingen, theatervoorstellingen en klassieke concerten. Samen met unieke kijkjes achter de schermen biedt dit magazine een uitgebreid overzicht van het kunst- en cultuuraanbod in ons land.De oplage is 55.000 exemplaren en MUZE verschijnt 4x per jaar.