Home / Klantenoverzicht / Christelijke Blindenbibliotheek

Ontdek wat Bindinc. voor u kan betekenen
Meer klanten

TROSkompas

.Metadata

As one of the largest broadcasting companies of The Netherlands, the TROS has a strong bond with their grassroots. A fixed part on the websites of the program guides of the TROS, the tv guide Troskompas and TVKrant, is the electronic program guide (EPG).For the websites of TROS, PDS has developed a ‘white label EPG’, which can be incorporated as a i-frame in different websites. Starting point of this project was to realize an optimal user experience for the website visitors. From this point of view users decide on which way the tv programming will be presented.  Thereby they may organize the overview on its discretion by filtering on genre and/or channel.Thanks to a lot of experience and expertise PDS has taken advantage of proven concept, whereby the costs of development could be kept low.

TROS

.Metadata

De publieke omroepen VARA, VPRO en TROS hebben een jarenlange geschiedenis in het uitgeven van programmabladen. De redactionele formules verschillen onderling sterk.Elke redactie heeft haar  eigen wensen en voorkeuren bij het samenstellen van de programmapagina’s en het tippen van afzonderlijk programma’s. Bindinc. Metadata levert informatie over tv- en radioprogramma’s, zowel voor het samenstellen van de programmapagina’s als aan redacties om hen de mogelijkheid te geven om goede keuzes te maken. Welke zenders worden geleverd en hoe uitgebreid de data is, is afgestemd op de redactionele wensen van de afzonderlijke afnemers. Elke redactie is hierdoor in staat complete programmapagina’s te maken binnen haar eigen programmablad.

CliniClowns

.Custom Media

Bindinc. ontwikkelde een nieuwe redactionele formule en een vormgeefconcept voor het donateursblad van goededoelenorganisatie CliniClowns: ‘Lach. Rondneuzen in de wereld van CliniClowns’.Doelstellingen • Vergroten van binding en loyaliteit. • Informeren over concrete resultaten. • Aanzetten tot actie en interactie. • Realiseren van respons en werven van fondsen.Doelgroep Donateurs van CliniClowns.Concept van het blad ‘Lach’ • Het magazine weerspiegelt de kracht van de lach. • Het magazine heeft een spilfunctie in alle communicatie. • Het magazine biedt doorkijkjes in de wereld van CliniClowns. • Het magazine is onderdeel van de verhalenwereld van CliniClowns. • Het magazine nodigt uit tot actie en interactie.Uitvoering: 3x per jaar, 8 pagina’s, 200.000 exemplaren.

KRO Magazine

.Publishing | .Metadata | .Adverteren

KRO Magazine is een functionele televisiegids met een helder programmaoverzicht, het is betrouwbaar, nieuwsgierigmakend en goed geïnformeerd. Het blad verrast en inspireert. KRO Magazine bericht over actualiteit, infotainment, amusement, drama en film.KRO Magazine richt zich op vrouwen en mannen in de leeftijd van 45 tot 65 jaar, voornamelijk woonachtig in het westen, oosten en zuiden van het land. Ze hechten belang aan een plezierig leven en streven naar een vriendelijker en minder onpersoonlijke samenleving.