Home / Klantenoverzicht / CliniClowns

Donateursblad voor CliniClowns

Bindinc. ontwikkelde een nieuwe redactionele formule en een vormgeefconcept voor het donateursblad van goededoelenorganisatie CliniClowns: ‘Lach. Rondneuzen in de wereld van CliniClowns’.

Doelstellingen
• Vergroten van binding en loyaliteit.
• Informeren over concrete resultaten.
• Aanzetten tot actie en interactie.
• Realiseren van respons en werven van fondsen.

Doelgroep
Donateurs van CliniClowns.

Concept van het blad ‘Lach’
• Het magazine weerspiegelt de kracht van de lach.
• Het magazine heeft een spilfunctie in alle communicatie.
• Het magazine biedt doorkijkjes in de wereld van CliniClowns.
• Het magazine is onderdeel van de verhalenwereld van CliniClowns.
• Het magazine nodigt uit tot actie en interactie.

Uitvoering: 3x per jaar, 8 pagina’s, 200.000 exemplaren.
Ontdek wat Bindinc. voor u kan betekenen
Meer klanten

Protestantse Kerk

.Custom Media

Bindinc. ontwikkelde voor de Protestantse Kerk in Nederland een nieuw magazineconcept: woord&weg. Een maandblad voor ambtsdragers, kerkelijk werkers en betrokken kerkleden.Dit nieuwe magazine sluit aan bij de recente beleidsnota Kerk 2025. Waar een Woord is, is een Weg. De Protestantse Kerk kiest daarin nadrukkelijk voor een beweging terug naar de basis, naar de kern van het samen kerk-zijn.Bindinc. Custom Media creëerde een magazine met een moderne uitstraling en een heldere bladformule. Centraal hierin staat het begrip ‘back to basics’. De communicatierichting is bottom up. Woord&weg gaat het land in om vanuit de vraag van de plaatselijke gemeenten relevante redactionele input te genereren. Naast het informeren van de doelgroep, zijn inspireren en verbinden belangrijke doelstellingen.Woord&weg toont inspirerende voorbeelden van binnen de kerk, maar zoekt de inspiratie nadrukkelijk ook buiten de kerkmuren.De Protestantse Kerk ziet woord&weg als haar belangrijkste visitekaartje en wil het magazine inzetten om haar opinieleiders een podium te bieden en zo haar zichtbaarheid te vergroten.

TROS

.Metadata

De publieke omroepen VARA, VPRO en TROS hebben een jarenlange geschiedenis in het uitgeven van programmabladen. De redactionele formules verschillen onderling sterk.Elke redactie heeft haar  eigen wensen en voorkeuren bij het samenstellen van de programmapagina’s en het tippen van afzonderlijk programma’s. Bindinc. Metadata levert informatie over tv- en radioprogramma’s, zowel voor het samenstellen van de programmapagina’s als aan redacties om hen de mogelijkheid te geven om goede keuzes te maken. Welke zenders worden geleverd en hoe uitgebreid de data is, is afgestemd op de redactionele wensen van de afzonderlijke afnemers. Elke redactie is hierdoor in staat complete programmapagina’s te maken binnen haar eigen programmablad.

Breedband Helmond

.Metadata

Levering EPG-data door Bindinc. MetadataBreedband Helmond wil er zijn voor de inwoners van Helmond, en biedt diverse diensten voor zowel particuliere als zakelijke klanten. Breedband Helmond staat dicht bij hun klanten en is onafhankelijk van andere partijen door het eigen glasvezelnetwerk.Bindinc. Metadata levert aan Breedband Helmond de meest actuele en complete EPG-data van het complete tv-aanbod van de komende zeven dagen. Dit maakt het voor de kijker makkelijk te vinden wat hij wil kijken.

KPN

.Metadata