Home / Klantenoverzicht / CliniClowns

Donateursblad voor CliniClowns

Lach! verhoogt de binding en loyaliteit van de donateurs en informeert de achterban, zet aan tot actie en interactie, zoals respons en werving.




Klant
CliniClowns

De opdracht
Ontwikkel een blad dat de binding en loyaliteit van onze donateurs verhoogt. Het blad moet de mogelijkheid geven om de achterban te informeren over concrete resultaten. Daarnaast moet het blad aanzetten tot actie en interactie, waaronder het realiseren van respons en het werven van fondsen. De doelgroep van het blad zijn de donateurs van CliniClowns.

Ons werk
Bindinc. ontwikkelde de redactionele formule en het concept voor Lach!, het donateursblad van CliniClowns. In 2018 is de nieuwe huisstijl van CliniClowns doorgevoerd in het blad middels een restyling.

Producten

  • Concepting

  • Art-direction

  • Redactionele formule

  • Eindredactie

  • Projectmanagement


Voor meer informatie: neem contact op met Bindinc.
corry.siegers@bindinc.nl of telefoon 035-672 68 17.

 

 
Ontdek wat Bindinc. voor u kan betekenen
Meer klanten

KRO Magazine

.Publishing | .Metadata | .Adverteren

KRO Magazine is een functionele televisiegids met een helder programmaoverzicht, het is een betrouwbaar, nieuwsgierigmakend en goed geïnformeerd blad. Het verrast en inspireert. KRO Magazine bericht over actualiteit, infotainment, amusement, drama en film.KRO Magazine richt zich op vrouwen en mannen in de leeftijd van 45 tot 65 jaar, voornamelijk woonachtig in het westen, oosten en zuiden van het land. Ze hechten belang aan een plezierig leven en streven naar een vriendelijker en minder onpersoonlijke samenleving.

KRO-NCRV

.Custom Media

Voor KRO-NCRV maken wij behalve de programmabladen ook Vertel., De Verwondering, MijnKRO-NCRV en het Detectivemagazine. Voor de verhalen achter de programma's.


Klant KRO-NCRVDe opdracht Naast het uitgeven van KRO Magazine, Mikro Gids en NCRV-gids verzorgt Bindinc. ook custommedia-uitgaven voor de omroep KRO-NCRV en de verenigingen KRO en NCRV.Ons werk Vertel. Het nieuwe ledenmagazine Vertel. is op een agile manier tot stand gekomen. Het team van Bindinc. Custom Media heeft meegewerkt aan het ontwikkelen en testen van een dummy magazine. Uit deze concepting en testfase is het prachtige nieuwe magazine Vertel. geboren. Het ledenmagazine vertelt de verhalen achter de programma’s met als doel verhalen waar de kijkers en luisteraars van KRO-NCRV zich in herkennen en die aanzetten tot denken.De Verwondering De Verwondering is een uitgave over spiritualiteit en zingeving. Hoofdredacteur is Annemiek Schrijver, presentatrice van het televisieprogramma ‘De Verwondering’. Het team van Bindinc. Custom Media verzorgt de realisatie van het magazine. De Verwondering straalt diepgang en kwaliteit uit en heeft een zeer kleurrijke en smaakvolle vormgeving.Mijn KRO-NCRV Iedere vereniging zijn eigen blad. Samen met de omroepverenigingen realiseert Custom Media het ledenblad Mijn KRO-NCRV. Beide bladen worden gemaakt voor de leden en bevatten onder andere exclusieve evenementen, aanbiedingen en informatie over de vereniging.Detective magazine Detective magazine is een collector’s item dat zich richt op de kijkers van de detectiveseries die te zien zijn bij de KRO. De uitgave is exclusief voor leden van de KRO en laat detectivefans wegdromen bij beelden en verhalen over het lieflijke landschap waarin bijvoorbeeld Midsomer Murders zich afspeelt. Daarnaast komen ze alles te weten over hun favoriete series en acteurs. Bindinc. verzorgt concept en realisatie van deze bijzondere uitgave.Producten
  • Concepting
  • Art-direction
  • Redactionele formule
  • Eindredactie
  • Projectmanagement
  • Drukwerk, handling en verzenden
Voor meer informatie: neem contact op met Bindinc. corry.siegers@bindinc.nl of telefoon 035-672 68 17. 

KNGF

.Custom Media

Voor KNGF heeft Bindinc. Custom Media een nieuw concept ontwikkeld, dat aansluit bij de nieuwe huisstijl; het donateursmagazine 'Uitgelaten’.


Klant KNGF GeleidehondenDe opdracht Om haar donateurs te binden aan de organisatie en om de inkomsten te verantwoorden, geeft KNGF Geleidehonden verschillende publicaties uit. KNGF Geleidehonden heeft Bindinc. Custom Media gevraagd een aantal publicaties onder de loep te nemen en hier een nieuw concept voor te ontwikkelen of de publicatie te restylen zodat alle uitgaven eenzelfde uitstraling hebben, en aansluiten bij nieuwe huisstijl van KNGF Geleidehonden.Ons werk Jaarverslag, jaarbericht print en online Bindinc. Custom Media heeft verschillende jaren op rij het jaarverslag en jaarbericht van KNGF Geleidehonden gerealiseerd. Het jaarbericht van 2017 heeft een restyling ondergaan en is online op een interactieve manier gepubliceerd, in de vorm van een informatieve video. Bekijk hier het online jaarbericht.Donateursmagazine ‘Uitgelaten’ Voor het donateursmagazine 'Uitgelaten’ heeft Bindinc. Custom Media een nieuw concept ontwikkeld, dat aansluit bij de nieuwe huisstijl van KNGF.Jubileummagazine 'Maatjes' Bindinc. Custom Media heeft voor KNGF Geleidehonden het jubileummagazine 'Maatjes; honden met een missie' ontwikkeld. Het magazine heeft een glossy uitstraling en bevat artikelen die een directe link hebben met KNGF Geleidehonden en haar werkgebied waarin de bijzondere relatie tussen mens en hond centraal staat.Folderlijn Voor een vernieuwing van de folderlijn van KNGF Geleidehonden, heeft Bindinc. Custom Media een nieuw concept ontwikkeld: Een algemeen magazine, dat aan te vullen is met specifieke informatiesheets. De omslag van het magazine bevat een insteekmogelijkheid. Omdat het concept van zowel het magazine als de sheets bij één art-director ligt, is de folderlijn één geheel en in lijn met de huisstijl van KNGF Geleidehonden. Met de custom made folderlijn spelen we in op de behoeften van de ontvanger en wordt dubbele informatie beperkt.Leaflet Een nieuw onderdeel in de middelenmix van KNGF Geleidehonden is het fondsenwervend mailpack. Donateurs van KNGF Geleidehonden krijgen een mailpack thuisgestuurd met mooie ansichtkaarten en een poster op A3 formaat. Bindinc. Custom Media heeft de conceptontwikkeling en art-direction van de poster verzorgd en het resultaat is een informerend leaflet dat het fokproces van de geleidehond in kaart brengt, ondersteund met prachtig beeld.Producten
  • Conceptontwikkeling
  • Redactionele formule
  • Art-direction
  • Video development
  • Website design en development
  • Eindredactie
  • Projectmanagement
  • Drukwerkbegeleiding
Voor meer informatie: neem contact op met Bindinc. Custom Media. corry.siegers@bindinc.nl of telefoon 035-672 68 17.   

KRO-NCRV Detectives

.Custom Media | .Publishing

Het magazine laat detectivefans wegdromen bij beelden en verhalen over bijvoorbeeld het lieflijke landschap waar Midsomer Murders zich afspeelt.
In 2013 werd KRO Detectives uitgebracht: een nieuw, uitgebreid collector’s item dat zich richt op de kijkers van de detectiveseries die te zien zijn bij de KRO. Concept en realisatie van dit bijzondere magazine is door Bindinc. verzorgd. Na de fusie van KRO en NCRV heet het blad nu KRO-NCRV Detectives. De uitgave is exclusief voor leden van de KRO.
Klik op deze link om het blad te bewonderen.De acteurs Bruce Alexander en John Lyons, uit de bekende tv-serie A Touch of Frost, waren bij de première in Pathé Tuschinski Amsterdam aanwezig om het eerste exemplaar, uit handen van de mediadirecteur KRO-NCRV in ontvangst te nemen.Het magazine laat de detectivefans wegdromen bij beelden en verhalen over het lieflijke landschap waar bijvoorbeeld Midsomer Murders zich afspeelt en ze komen alles te weten over hun favoriete series en acteurs."Al 25 jaar zendt de KRO Scandinavische en Britse detectiveseries uit. KRO-NCRV Detectives geeft een meerwaarde aan de mooie series die we al uitzenden. We zijn enorm trots op het uiteindelijke resultaat."