Home / Klantenoverzicht / De Nierstichting

Ik Leef Voor - Donateursblad van de Nierstichting

Online Jaarverslag

Bindinc. Custom Media produceerde zowel de online- als printversie van het jaarverslag van de Nierstichting.

Hebt u als goededoelenorganisatie een jaarverslag nodig? Dan bent u bij ons aan het goede adres. Zo hebben wij de verkorte versie van het jaarverslag voor donateurs en een publieksversie ontwikkeld voor NierstichtingCliniClowns en KNGF Geleidehonden. En verzorgen wij het uitgebreide jaarverslag voor het Diabetesfonds.

De resultaten en cijfers enerzijds en de persoonlijke verhalen van verschillende betrokkenen anderzijds zijn ondersteunend aan elkaar ingezet. Zo wordt de informatie persoonlijker gebracht en zorgt het jaarverslag, naast het geven van verantwoording over de bestedingen en resultaten, ook voor een verbindende factor met de achterban. In print en online.

Nieuw donateursblad voor de Nierstichting

Bindinc. Custom Media ontwikkelde een nieuw concept voor het donateursblad van de Nierstichting. De  redactionele formule draagt bij aan de doelstellingen en merkwaarden van de Nierstichting en de vormgeving sluit aan bij de recent vernieuwde huisstijl en campagne. Het eerste nieuwe nummer is in januari 2014 verschenen en per jaar zullen 3 edities verschijnen. Bindinc. verzorgt naast het concept en de begeleiding ook de vormgeving en het drukwerk.
Ontdek wat Bindinc. voor u kan betekenen
Meer klanten

VARAgids

.Publishing | .Metadata | .Adverteren

Advertentieverkoop door Bindinc. Adverteren Sanoma verricht in opdracht van Bindinc. de advertentieverkoop voor de VARAgids. De VARAgids weet als geen ander tijdschrift inhoudelijk te gidsen door het media-aanbod. Door niet alleen overzichtelijk af te drukken wanneer de programma's beginnen, maar vooral ook enthousiasmerend te vertellen welke programma's de beste zijn en waarom. Verwoord door de beste interviewers, de top van journalistiek Nederland, de geestigste opiniemakers en de crème der columnisten (Paul Witteman, Mart Smeets, Claudia de Breij, etc.). In het vak is er dan ook veel waardering voor de VARAgids. En belangrijker, bij de lezer ook: de VARAgids-lezer gaf zijn lijfblad een 7,5. De VARAgids komt 50 keer per jaar uit.Datalevering aan VARA, VPRO en TROS door Bindinc. MetadataDe publieke omroepen VARA, VPRO en TROS hebben een jarenlange geschiedenis in het uitgeven van programmabladen. De redactionele formules verschillen onderling sterk.Elke redactie heeft haar eigen wensen en voorkeuren bij het samenstellen van de programmapagina’s en het tippen van afzonderlijk programma’s. PDS levert informatie over tv- en radioprogramma’s, zowel voor het samenstellen van de programmapagina’s als aan redacties om hen de mogelijkheid te geven om goede keuzes te maken. Welke zenders worden geleverd en hoe uitgebreid de data is, is afgestemd op de redactionele wensen van de afzonderlijke afnemers. Elke redactie is hierdoor in staat complete programmapagina’s te maken binnen haar eigen programmablad.Drukwerk, papierinkoop en traffic voor de VARA door Bindinc.Bindinc. heeft het project Europese aanbesteding drukwerk en papier verzorgd voor de VARA. Daarnaast verzorgt Bindinc. wekelijks het traffic-gedeelte voor de VARAgids. Zij zorgt dat de bestelling tijdig bij de drukker en papierleverancier is en op een goede manier wordt afgehandeld.Wij zijn het aanspreekpunt bij calamiteiten voor drukker en papierleverancier. Ook leveren wij werfdrukwerk voor in de VARAgids en kunnen wij u adviseren indien u bijzondere wensen heeft. Het doel is om nieuwe contracten te realiseren voor de VARAgids.

TVFilm

.Publishing | .Metadata | .Adverteren

TVFilm is het tweewekelijkse tv-magazine dat zich richt op de home-entertainmentgebruiker. Naast de gebruikelijke programma-informatie is er in de verschillende rubrieken veel aandacht voor films op alle platforms, games, gadgets en sport.
TVFilm richt zich in haar formule vooral op een mannelijk publiek; de aanspreekvorm is stoer, spannend en waar mogelijk humoristisch. De doelgroep is echter niet alleen de man, ook vrouwen die zich juist aangetrokken voelen door de meer mannelijke schrijfstijl, beeldkeuze en onderwerpkeuze lezen het blad. Een groot deel van de lezers heeft kinderen. Daarom bevat TVFilm, naast de programma-informatie, elementen die voor ieder gezinslid interessant zijn. Dit alles aangeboden in een grote, glanzende jas met een uiterst concurrerende coverprijs.

KPN

.Metadata

Totaal TV

.Metadata