Home / Klantenoverzicht / De Nierstichting

Geef Leven - Donateursblad van de Nierstichting

Met 'Geef Leven' koppelen we resultaten aan menselijke verhalen, zodat deze elkaar ondersteunen. Het jaarbericht is crossmediaal.




Klant
Nierstichting Nederland

Opdracht
Ontwikkel een magazine voor de donateurs van de Nierstichting. De redactionele formule moet bijdragen aan de doelstellingen en merkwaarden van de Nierstichting en de vormgeving moet aansluiten bij de huisstijl en campagnes van de Nierstichting.

De Nierstichting wil de jaarcijfers en resultaten koppelen aan persoonlijke verhalen van verschillende betrokkenen, zodat deze elkaar ondersteunen. De wens is een spannende weergave van zakelijke informatie. In print en online.

Ons werk
Geef Leven
Bindinc. Custom Media ontwikkelde de redactionele formule en het concept voor donateursblad 'Geef Leven' van de Nierstichting. Een informerend blad met aangrijpende verhalen. Binnen de huisstijl van de Nierstichting was er veel ruimte om een passend ontwerp te maken.

Crossmediaal jaarbericht
Bindinc. Custom Media produceerde zowel de online als printversie van het jaarbericht van de Nierstichting. In print kozen we voor een overzichtelijke, opvouwbare folder in harmonicavorm. Online werden de cijfers en verhalen op een interactieve manier weergegeven d.m.v. video en bewegende elementen. Zo wordt de informatie persoonlijker gebracht en zorgt het jaarverslag, naast het geven van verantwoording over de bestedingen en resultaten, ook voor een verbindende factor met de achterban. In print en online.

Producten

  • Conceptontwikkeling

  • Redactionele formule

  • Art-direction

  • Website design en development

  • Tekstproductie

  • Eindredactie

  • Projectmanagement

  • Drukwerkbegeleiding


Voor meer informatie: neem contact op met Bindinc.
corry.siegers@bindinc.nl of telefoon 035-672 68 17.

 
Ontdek wat Bindinc. voor u kan betekenen
Meer klanten

Telfort

.Metadata

Voor de iTV Online-website en app van Telfort levert Bindinc. Metadata dagelijks een redactioneel gemaakte selectie kijktips uit het aanbod van de beschikbare televisiezenders. Elke kijktip wordt voorzien van een geschreven toelichting en waar nodig gedurende de dag geactualiseerd.

VPRO

.Metadata

De publieke omroepen VARA, VPRO en TROS hebben een jarenlange geschiedenis in het uitgeven van programmabladen. De redactionele formules verschillen onderling sterk.Elke redactie heeft haar  eigen wensen en voorkeuren bij het samenstellen van de programmapagina’s en het tippen van afzonderlijk programma’s. Metadata levert informatie over tv- en radioprogramma’s, zowel voor het samenstellen van de programmapagina’s als aan redacties om hen de mogelijkheid te geven om goede keuzes te maken. Welke zenders worden geleverd en hoe uitgebreid de data is, is afgestemd op de redactionele wensen van de afzonderlijke afnemers. Elke redactie is hierdoor in staat complete programmapagina’s te maken binnen haar eigen programmablad.

TVFilm

.Publishing | .Metadata | .Adverteren

TVFilm is het tweewekelijkse tv-magazine dat zich richt op de home-entertainmentgebruiker. Naast de gebruikelijke programma-informatie is er in de verschillende rubrieken veel aandacht voor films op alle platforms, games, gadgets en sport.
TVFilm richt zich in haar formule vooral op een mannelijk publiek; de aanspreekvorm is stoer, spannend en waar mogelijk humoristisch. De doelgroep is echter niet alleen de man, ook vrouwen die zich juist aangetrokken voelen door de meer mannelijke schrijfstijl, beeldkeuze en onderwerpkeuze lezen het blad. Een groot deel van de lezers heeft kinderen. Daarom bevat TVFilm, naast de programma-informatie, elementen die voor ieder gezinslid interessant zijn. Dit alles aangeboden in een grote, glanzende jas met een uiterst concurrerende coverprijs.

VARAgids

.Publishing | .Metadata | .Adverteren

Advertentieverkoop door Bindinc. Adverteren


Sanoma verricht in opdracht van Bindinc. de advertentieverkoop voor de VARAgids. De VARAgids weet als geen ander tijdschrift inhoudelijk te gidsen door het media-aanbod. Door niet alleen overzichtelijk af te drukken wanneer de programma's beginnen, maar vooral ook enthousiasmerend te vertellen welke programma's de beste zijn en waarom. Verwoord door de beste interviewers, de top van journalistiek Nederland, de geestigste opiniemakers en de crème der columnisten (Paul Witteman, Mart Smeets, Claudia de Breij, etc.). In het vak is er dan ook veel waardering voor de VARAgids. En belangrijker, bij de lezer ook: de VARAgids-lezer gaf zijn lijfblad een 7,7. De VARAgids komt 50 keer per jaar uit.Datalevering aan VARA, VPRO en TROS door Bindinc. MetadataDe publieke omroepen VARA, VPRO en TROS hebben een jarenlange geschiedenis in het uitgeven van programmabladen. De redactionele formules verschillen onderling sterk.Elke redactie heeft haar eigen wensen en voorkeuren bij het samenstellen van de programmapagina’s en het tippen van afzonderlijk programma’s. Metadata levert informatie over tv- en radioprogramma’s, zowel voor het samenstellen van de programmapagina’s als aan redacties om hen de mogelijkheid te geven om goede keuzes te maken. Welke zenders worden geleverd en hoe uitgebreid de data is, is afgestemd op de redactionele wensen van de afzonderlijke afnemers. Elke redactie is hierdoor in staat complete programmapagina’s te maken binnen haar eigen programmablad.Drukwerk, papierinkoop en traffic voor de VARA door Bindinc.Bindinc. heeft het project Europese aanbesteding drukwerk en papier verzorgd voor de VARA. Daarnaast verzorgt Bindinc. wekelijks het traffic-gedeelte voor de VARAgids. Zij zorgt dat de bestelling tijdig bij de papierleverancier en uiteindelijk bij de drukker is en op een goede manier wordt afgehandeld.Wij zijn het aanspreekpunt bij calamiteiten voor drukker en papierleverancier. Ook leveren wij werfdrukwerk voor in de VARAgids en kunnen wij u adviseren indien u bijzondere wensen heeft. Het doel is om nieuwe contracten te realiseren voor de VARAgids.