Home / Klantenoverzicht / De Verwondering

De Verwondering - een blad vol zingeving van KRO-NCRV



De Verwondering is een uitgave over spiritualiteit en zingeving. Een kleurrijk magazine dat viermaal per jaar verschijnt rond de seizoenen. De Verwondering straalt diepgang en kwaliteit uit. Het is het enige tijdschrift rond zingeving met een zeer kleurrijke en smaakvolle vormgeving. Het magazine heeft een duidelijk onderscheiden doelgroep en komt tegemoet aan de wat oudere, maatschappelijk betrokken vrouw, die veelal samenwoont met een partner en relatief bemiddeld is.




Interessegebieden van de doelgroep:
Inspiratie, geloof en spiritualiteit, reizen en natuur, shopping en psychologie.
De Verwondering is een fris, eigentijds en inspirerend blad, dat ontroert en op een positieve manier aanzet tot nadenken. Toegankelijk, zinvol en breed georiënteerd.

Klik hier om door De Verwondering te bladeren.

Ontdek wat Bindinc. voor u kan betekenen
Meer klanten

Veronica Magazine

.Metadata

Edukans

.Custom Media

BladconceptBindinc. maakte voor Edukans een nieuw concept voor het donateursblad Wijs!Concept van het blad Wijs!

  • Het magazine wijst de lezer de weg naar andere uitingen en kanalen van Edukans
  • Open en transparant communiceren over inhoudelijke thema\\\\\\\'s, doelen en resultaten
  • Iedereen wordt wijzer: kinderen in de projectlanden, partners, onderwijsprofessionals, Edukans zelf
  • Vertelt over de wereld rondom de projecten en niet alleen over de projecten
  • Wijs! integreert fondsenwerfacties in het magazine
De doelgroep van Wijs! zijn donateurs van EdukansApp Wijs! van EdukansVoor Wijs!, het donateursblad van ontwikkelingsorganisatie Edukans hebben we onlangs een magazine-app voor tablets ontwikkeld, zowel voor Apple als Android.
In deze magazine-app beleef je de wereld van Edukans. De app bevat inspirerende verhalen, discussies over ontwikkelingssamenwerking en resultaten van het werk van Edukans met veel interessant en informatief filmmateriaal uit de landen waar Edukans hulp biedt. Download de app Wijs! in de App Store of Google Play.

TVFilm

.Publishing | .Metadata | .Adverteren

TVFilm is het tweewekelijkse tv-magazine dat zich richt op de home-entertainmentgebruiker. Naast de gebruikelijke programma-informatie is er in de verschillende rubrieken veel aandacht voor films op alle platforms, games, gadgets en sport.
TVFilm richt zich in haar formule vooral op een mannelijk publiek; de aanspreekvorm is stoer, spannend en waar mogelijk humoristisch. De doelgroep is echter niet alleen de man, ook vrouwen die zich juist aangetrokken voelen door de meer mannelijke schrijfstijl, beeldkeuze en onderwerpkeuze lezen het blad. Een groot deel van de lezers heeft kinderen. Daarom bevat TVFilm, naast de programma-informatie, elementen die voor ieder gezinslid interessant zijn. Dit alles aangeboden in een grote, glanzende jas met een uiterst concurrerende coverprijs.

Diabetes Fonds

Bindinc. Custom Media heeft voor het Diabetes Fonds een nieuw redactioneel concept ontwikkeld voor het relatiemagazine Dialoog.Het concept van het nieuwe magazine sluit aan bij de aangescherpte merkstrategie en de nieuwe huisstijl van het  Diabetes Fonds. Persoonlijke verhalen van mensen, die vanuit verschillende rollen betrokken zijn bij diabetes, onderstrepen de impact van het fonds. Hierbij komen de belangrijkste thema's van het Diabetes Fonds aan bod: onderzoek, beweging, voeding en in actie komen. Het magazine wordt crossmediaal ingezet door interactie met andere kanalen zoals social media en de site.Het vormconcept is in samenwerking met designbureau Lava tot stand gekomen.Dialoog verschijnt minimaal 2x per jaar in een oplage van 30.000 exemplaren.