Home / Klantenoverzicht / Diabetes Fonds

Relatiemagazine 'Dialoog' voor het Diabetes Fonds

Magazine Dialoog sluit aan bij persoonlijke verhalen van mensen, vanuit verschillende rollen betrokken bij diabetes: de impact van het fonds.




Klant
Het DiabetesFonds

De opdracht
Ontwikkel een nieuw magazine dat aansluit bij de aangescherpte merkstrategie en de nieuwe huisstijl van het DiabetesFonds. Het magazine moet cross-mediaal ingezet kunnen worden op andere kanalen, zoals op social media en de website van het DiabetesFonds.

Ons werk
Bindinc. heeft het concept en de redactionele formule van het relatiemagazine Dialoog ontwikkeld. Het concept van het magazine sluit aan bij persoonlijke verhalen van mensen, die vanuit verschillende rollen betrokken zijn bij diabetes, ze onderstrepen de impact van het fonds.

Producten

  • Concepting

  • Art-direction

  • Redactionele formule

  • Eindredactie

  • Projectmanagement


Voor meer informatie: neem contact op met Bindinc.
corry.siegers@bindinc.nl of telefoon 035-672 68 17.

 
Ontdek wat Bindinc. voor u kan betekenen
Meer klanten

AVROTROS

.Custom Media

Voor AVROTROS maakt Bindinc. MUZE (kunst & cultuur, musea etc. ) en AVROTROS Klassiek presenteert! waar jong talent een podium krijgt.


Klant AVROTROSDe opdracht Naast het uitgeven van Avrobode, Televizier en TVFilm verzorgt Bindinc. ook Custom Media-uitgaven voor de omroep AVROTROS.Ons werk MUZE MUZE was voorheen het magazine K&C. MUZE is het kunst- en cultuurblad voor leden van AVROTROS Cultuur. Het magazine wordt gemaakt door de afdeling Custom Media van Bindinc. MUZE is een toegankelijk special-interestblad voor liefhebbers van beeldende kunst, klassieke muziek, theater en dans. De lezers zijn hoogopgeleide ambitieuze echtparen tussen 35 en 65 jaar met oudere kinderen.Klassieke Muziek AVROTROS heeft Bindinc. gevraagd een uitgave te ontwikkelen voor haar nieuwe domein Klassieke Muziek. Drie keer per jaar ontvangen de leden van Klassieke Muziek een boekje met bijbehorende cd dat in het teken staat van een jong talent binnen het talentprogramma ‘AVROTROS Klassiek presenteert!’ AVROTROS besteedt veel aandacht aan het selecteren en volgen van jong talent en het opnemen van een cd. Het creatieve team van Bindinc. Custom Media ontwikkelt het vormgeefconcept en verzorgt de realisatie van de boekjes.Producten
  • Concepting
  • Art-direction
  • Redactionele formule
  • Eindredactie
  • Projectmanagement
  • Drukwerk, handling en verzenden
Voor meer informatie: neem contact op met Bindinc. corry.siegers@bindinc.nl of telefoon 035-672 68 17. 

VPRO

.Metadata

De publieke omroepen VARA, VPRO en TROS hebben een jarenlange geschiedenis in het uitgeven van programmabladen. De redactionele formules verschillen onderling sterk.Elke redactie heeft haar  eigen wensen en voorkeuren bij het samenstellen van de programmapagina’s en het tippen van afzonderlijk programma’s. Metadata levert informatie over tv- en radioprogramma’s, zowel voor het samenstellen van de programmapagina’s als aan redacties om hen de mogelijkheid te geven om goede keuzes te maken. Welke zenders worden geleverd en hoe uitgebreid de data is, is afgestemd op de redactionele wensen van de afzonderlijke afnemers. Elke redactie is hierdoor in staat complete programmapagina’s te maken binnen haar eigen programmablad.

Televizier

.Publishing | .Metadata | .Adverteren

Televizier focust zich op ‘amuserende televisie’: populaire (Amerikaanse) series, soaps, films en amusement. Niet alleen in de tv-tips, maar ook in de interviews en reportages ligt de nadruk op amuserende televisie. Daarbij hoort ook het nieuwe amusement: kijken via internet, uitgesteld kijken en digitale televisie.De toon in Televizier is open, positief, vlot en met hier en daar een knipoog. Naast de gids bestaat het merk Televizier uit twee andere pijlers: de Gouden Televizier-Ring Verkiezing (de belangrijkste televisie-publieksprijzen van Nederland) en de website Televizier.nl waar actueel tv-nieuws te vinden is over de populairste amusementsprogramma’s op televisie.Televizier spreekt een lezersgroep aan die divers is in leeftijd en interesses. Wat de lezers gemeen hebben, is dat zij allemaal houden van film, soap, reality en populaire series zoals, GTST, CSI en Flikken Maastricht.Televizier is na de laatste restyling overzichtelijker en vrolijker geworden. Een betere papierkwaliteit: mooier en witter. Een extra pagina met programma-informatie per dag. En een nieuwe columnist: Peter van der Vorst.

MUZE

.Custom Media | .Adverteren

MUZE is het kunst- en cultuurblad voor leden van AVROTROS Cultuur.


Het magazine (voorheen K&C) wordt uitgegeven door AVROTROS en gemaakt door Bindinc. MUZE is een toegankelijk special-interestblad voor liefhebbers van beeldende kunst, klassieke muziek, theater en dans. De lezers zijn hoogopgeleide ambitieuze echtparen tussen 35 en 65 jaar met oudere kinderen.
In ieder mens schuilt een kunstliefhebber, als je maar weet hoe je moet kijken. Met MUZE opent AVROTROS de ogen van kijkers. Een magazine met een missie: iedere Nederlander van kunst laten genieten.MUZE staat vol interessante tentoonstellingen, theatervoorstellingen en klassieke concerten. Samen met unieke kijkjes achter de schermen biedt dit magazine een uitgebreid overzicht van het kunst- en cultuuraanbod in ons land.De oplage is 55.000 exemplaren en MUZE verschijnt 4x per jaar.