Home / Klantenoverzicht / Diabetes Fonds

Relatiemagazine 'Dialoog' voor het Diabetes Fonds

Magazine Dialoog sluit aan bij persoonlijke verhalen van mensen, vanuit verschillende rollen betrokken bij diabetes: de impact van het fonds.




Klant
Het DiabetesFonds

De opdracht
Ontwikkel een nieuw magazine dat aansluit bij de aangescherpte merkstrategie en de nieuwe huisstijl van het DiabetesFonds. Het magazine moet cross-mediaal ingezet kunnen worden op andere kanalen, zoals op social media en de website van het DiabetesFonds.

Ons werk
Bindinc. heeft het concept en de redactionele formule van het relatiemagazine Dialoog ontwikkeld. Het concept van het magazine sluit aan bij persoonlijke verhalen van mensen, die vanuit verschillende rollen betrokken zijn bij diabetes, ze onderstrepen de impact van het fonds.

Producten

  • Concepting

  • Art-direction

  • Redactionele formule

  • Eindredactie

  • Projectmanagement


Voor meer informatie: neem contact op met Bindinc.
corry.siegers@bindinc.nl of telefoon 035-672 68 17.

 
Ontdek wat Bindinc. voor u kan betekenen
Meer klanten

De Nierstichting

.Custom Media

Met 'Geef Leven' koppelen we resultaten aan menselijke verhalen, zodat deze elkaar ondersteunen. Het jaarbericht is crossmediaal.


Klant Nierstichting NederlandOpdracht Ontwikkel een magazine voor de donateurs van de Nierstichting. De redactionele formule moet bijdragen aan de doelstellingen en merkwaarden van de Nierstichting en de vormgeving moet aansluiten bij de huisstijl en campagnes van de Nierstichting.De Nierstichting wil de jaarcijfers en resultaten koppelen aan persoonlijke verhalen van verschillende betrokkenen, zodat deze elkaar ondersteunen. De wens is een spannende weergave van zakelijke informatie. In print en online.Ons werk Geef Leven Bindinc. Custom Media ontwikkelde de redactionele formule en het concept voor donateursblad 'Geef Leven' van de Nierstichting. Een informerend blad met aangrijpende verhalen. Binnen de huisstijl van de Nierstichting was er veel ruimte om een passend ontwerp te maken.Crossmediaal jaarbericht Bindinc. Custom Media produceerde zowel de online als printversie van het jaarbericht van de Nierstichting. In print kozen we voor een overzichtelijke, opvouwbare folder in harmonicavorm. Online werden de cijfers en verhalen op een interactieve manier weergegeven d.m.v. video en bewegende elementen. Zo wordt de informatie persoonlijker gebracht en zorgt het jaarverslag, naast het geven van verantwoording over de bestedingen en resultaten, ook voor een verbindende factor met de achterban. In print en online.Producten
  • Conceptontwikkeling
  • Redactionele formule
  • Art-direction
  • Website design en development
  • Tekstproductie
  • Eindredactie
  • Projectmanagement
  • Drukwerkbegeleiding
Voor meer informatie: neem contact op met Bindinc. corry.siegers@bindinc.nl of telefoon 035-672 68 17. 

Mikro Gids

.Publishing | .Metadata | .Adverteren

Mikro Gids is een basic, functionele programmagids voor de 'minimalist', met een focus op film. Mikro Gids is vooral een gids die een grote hoeveelheid informatie verstrekt over het veelzijdige aanbod op radio en televisie, met de nadruk op films en series en dat op een overzichtelijke, duidelijke manier.
De lezers van Mikro Gids hebben van nature de neiging om naar de functionaliteit van producten te kijken. Ze verbinden zich daarom aan een programmablad dat hen doelgericht, op een toegankelijke manier en voornamelijk feitelijk informeert.Mikro Gids heeft een handige app: de Mikro Gids marker app. Hierin kan de gebruiker zelf programma's markeren en toevoegen aan zijn of haar persoonlijke kijkplan.

TriNed

.Metadata

Levering EPG-data door Bindinc. MetadataTriNed levert als onafhankelijke glasvezelprovider al 18 jaar internetdiensten door heel Nederland en heeft een focus op regionale glasvezelnetwerken. Glasvezel van TriNed is er zowel voor de consument als voor de zakelijke klant.Bindinc. Metadata levert TriNed de meest actuele en complete EPG-data van het gehele tv-aanbod van de komende zeven dagen. Een voorwaarde voor een avondje onbezorgd tv-kijken waarbij de eindgebruiker snel en eenvoudig vindt wat hij/zij zoekt.

Avrobode

.Publishing | .Metadata | .Adverteren

Avrobode staat dicht bij de AVRO. Daardoor weet het blad zijn lezers sterker te binden vanuit de AVRO-thema's. Dat zijn met name laagdrempelige kunst en cultuur en gezondheid/lekker leven.Zo gidst Avrobode in alles wat de lezer wil zien, horen en meebeleven op tv, radio, op digitale zenders, in theaters, op muziekpodia en op het internet.Avrobode wil de lezer helpen de beste keuzes te maken uit het enorme tv-aanbod door de programma’s uit  te lichten, waarvan we weten dat ze die waarderen (bekende kijkcijferhits als Boer zoekt vrouw, Tussen kunst en kitsch en Heel Holland bakt) en waarvan we denken dat ze die zullen waarderen (programma’s als Koken met Van Boven en Langs de oevers van de Yangtze).  We richten ons op de primetime programmering van NPO 1 en 2, RTL 4 en SBS 6, met een voorkeur voor (grote) amusementsprogramma’s, spelprogramma’s en quizzen, drama, natuur en (regionale) actualiteit.Koken en (grote) sportevenementen als Olympische spelen vermijden we niet, en toegankelijke, laagdrempelige culturele evenementen als Sail, The Passion en de Uitmarkt horen daar ook bij. Niet per se om de kijker op te roepen er daadwerkelijk heen te gaan: door erover te lezen (in Avrobode) en ernaar te kijken (op tv) is de lezer genoeg op de hoogte. Avrotros-programma’s koesteren we. Daarbij maken we wel onderscheid: een NPO 3-programma of een jeugdprogramma als Bommetje past niet meteen in de gids. Programma’s als Opgelicht, Radar, Opsporing verzocht en Tussen kunst en kitsch zijn gewaardeerde constanten. Ik vertrek, DNA onbekend: allemaal uitstekende programma’s voor de bode. ‘Echte mensen’ staan centraal.We streven ernaar op een informatieve, sympathieke en enthousiasmerende manier te schrijven over televisieprogramma’s. En daarnaast hebben we met 3 à 4 verhalen en een aantal rubrieken (Kunst of kitsch, TV Uit en Goed gevoel) genoeg te lezen voorin de gids.Avrobode is een overzichtelijke, toegankelijke gids, gemaakt voor de trouwe abonnee die veel tv kijkt (3 uur en 45 minuten) en geïnteresseerd is in de wereld om hem heen.