Home / Klantenoverzicht / Diabetes Fonds

Relatiemagazine 'Dialoog' voor de Diabetes Fonds

Bindinc. Custom Media heeft voor het Diabetes Fonds een nieuw redactioneel concept ontwikkeld voor het relatiemagazine Dialoog.

Het concept van het nieuwe magazine sluit aan bij de aangescherpte merkstrategie en de nieuwe huisstijl van het  Diabetes Fonds. Persoonlijke verhalen van mensen, die vanuit verschillende rollen betrokken zijn bij diabetes, onderstrepen de impact van het fonds. Hierbij komen de belangrijkste thema's van het Diabetes Fonds aan bod: onderzoek, beweging, voeding en in actie komen. Het magazine wordt crossmediaal ingezet door interactie met andere kanalen zoals social media en de site.

Het vormconcept is in samenwerking met designbureau Lava tot stand gekomen.

Dialoog verschijnt minimaal 2x per jaar in een oplage van 30.000 exemplaren.
Ontdek wat Bindinc. voor u kan betekenen
Meer klanten

KNGF

.Custom Media

Jubileummagazine 'Maatjes' van KNGF GeleidehondenBindinc. Custom Media heeft voor KNGF Geleidehonden het jubileummagazine 'Maatjes; honden met een missie' ontwikkeld.Het magazine met een glossy uitstraling, verschijnt eenmalig als jubileumuitgave en bevat artikelen die een directe link hebben met KNGF Geleidehonden en haar werkgebied maar ook algemene humaninterestverhalen, waarin de bijzondere relatie tussen mens en hond centraal staat.Digitaal jaarverslag KNGF GeleidehondenBindinc. heeft voor KNGF Geleidehonden een nieuw concept voor het Jaarbericht 2014 ontwikkeld, zowel voor de printversie als de online publicatie. Bij beide publicaties is gekozen is voor een meer persoonlijke insteek met als doel de informatie dichter bij de lezer te brengen en zo de betrokkenheid bij KNGF Geleidehonden te vergroten.Cliënten, medewerkers, vrijwilligers en donateurs van KNGF Geleidehonden vertellen het verhaal van 2014. De resultaten en cijfers enerzijds en de persoonlijke verhalen anderzijds zijn ondersteunend aan elkaar ingezet.  Zo wordt de informatie persoonlijker gebracht en zorgt het jaarverslag, naast het geven van verantwoording over de bestedingen en resultaten, ook voor een verbindende factor met de achterban. Tevens zijn het online Jaarbericht en de printversie meer in lijn met elkaar gebracht, wat de herkenbaarheid vergroot.Bekijk hier het online Jaarbericht van KNGF Geleidehonden.

TV krant

.Metadata

Protestantse Kerk

.Custom Media

Bindinc. ontwikkelde voor de Protestantse Kerk in Nederland een nieuw magazineconcept: woord&weg. Een maandblad voor ambtsdragers, kerkelijk werkers en betrokken kerkleden.Dit nieuwe magazine sluit aan bij de recente beleidsnota Kerk 2025. Waar een Woord is, is een Weg. De Protestantse Kerk kiest daarin nadrukkelijk voor een beweging terug naar de basis, naar de kern van het samen kerk-zijn.Bindinc. Custom Media creëerde een magazine met een moderne uitstraling en een heldere bladformule. Centraal hierin staat het begrip ‘back to basics’. De communicatierichting is bottom up. Woord&weg gaat het land in om vanuit de vraag van de plaatselijke gemeenten relevante redactionele input te genereren. Naast het informeren van de doelgroep, zijn inspireren en verbinden belangrijke doelstellingen.Woord&weg toont inspirerende voorbeelden van binnen de kerk, maar zoekt de inspiratie nadrukkelijk ook buiten de kerkmuren.De Protestantse Kerk ziet woord&weg als haar belangrijkste visitekaartje en wil het magazine inzetten om haar opinieleiders een podium te bieden en zo haar zichtbaarheid te vergroten.

TROS

.Metadata

De publieke omroepen VARA, VPRO en TROS hebben een jarenlange geschiedenis in het uitgeven van programmabladen. De redactionele formules verschillen onderling sterk.Elke redactie heeft haar  eigen wensen en voorkeuren bij het samenstellen van de programmapagina’s en het tippen van afzonderlijk programma’s. Bindinc. Metadata levert informatie over tv- en radioprogramma’s, zowel voor het samenstellen van de programmapagina’s als aan redacties om hen de mogelijkheid te geven om goede keuzes te maken. Welke zenders worden geleverd en hoe uitgebreid de data is, is afgestemd op de redactionele wensen van de afzonderlijke afnemers. Elke redactie is hierdoor in staat complete programmapagina’s te maken binnen haar eigen programmablad.