Home / Klantenoverzicht / EO Visie

Productie programmapagina's EO Visie

De EO is een toonaangevende omroep binnen Nederland met een sterke achterban. De binding met de leden van de omroep en de lezers van Visie, het programmablad van de EO, is krachtig.

Enkele jaren geleden heeft de EO besloten om de productie van de programmapagina’s van Visie uit te besteden aan Bindinc. Metadata.
Samen met de redactie van Visie heeft Bindinc. Metadata destijds een intensief traject doorlopen waarbij nauwgezet de wensen en eisen van de redactie in kaart zijn gebracht. Na een periode van testen is uiteindelijk besloten de gehele productie van de pagina’s bij Bindinc. Metadata onder te brengen. Op basis van het vormgevingsstramien van Visie worden de pagina’s bij Bindinc. Metadata gevuld met data en opgemaakt.
Ontdek wat Bindinc. voor u kan betekenen
Meer klanten

De Nierstichting

.Custom Media

Met 'Geef Leven' koppelen we resultaten aan menselijke verhalen, zodat deze elkaar ondersteunen. Het jaarbericht is crossmediaal.


Klant Nierstichting NederlandOpdracht Ontwikkel een magazine voor de donateurs van de Nierstichting. De redactionele formule moet bijdragen aan de doelstellingen en merkwaarden van de Nierstichting en de vormgeving moet aansluiten bij de huisstijl en campagnes van de Nierstichting.De Nierstichting wil de jaarcijfers en resultaten koppelen aan persoonlijke verhalen van verschillende betrokkenen, zodat deze elkaar ondersteunen. De wens is een spannende weergave van zakelijke informatie. In print en online.Ons werk Geef Leven Bindinc. Custom Media ontwikkelde de redactionele formule en het concept voor donateursblad 'Geef Leven' van de Nierstichting. Een informerend blad met aangrijpende verhalen. Binnen de huisstijl van de Nierstichting was er veel ruimte om een passend ontwerp te maken.Crossmediaal jaarbericht Bindinc. Custom Media produceerde zowel de online als printversie van het jaarbericht van de Nierstichting. In print kozen we voor een overzichtelijke, opvouwbare folder in harmonicavorm. Online werden de cijfers en verhalen op een interactieve manier weergegeven d.m.v. video en bewegende elementen. Zo wordt de informatie persoonlijker gebracht en zorgt het jaarverslag, naast het geven van verantwoording over de bestedingen en resultaten, ook voor een verbindende factor met de achterban. In print en online.Producten
  • Conceptontwikkeling
  • Redactionele formule
  • Art-direction
  • Website design en development
  • Tekstproductie
  • Eindredactie
  • Projectmanagement
  • Drukwerkbegeleiding
Voor meer informatie: neem contact op met Bindinc. corry.siegers@bindinc.nl of telefoon 035-672 68 17. 

XS4ALL

.Metadata

Voor de televisiewebsite en -app van XS4ALL levert Bindinc. Metadata dagelijks een redactioneel gemaakte selectie kijktips uit het aanbod van de beschikbare televisiezenders. Elke kijktip voorzien we van een geschreven toelichting die we waar nodig gedurende de dag actualiseren.

KNGF

.Custom Media

Voor KNGF heeft Bindinc. Custom Media een nieuw concept ontwikkeld, dat aansluit bij de nieuwe huisstijl; het donateursmagazine 'Uitgelaten’.


Klant KNGF GeleidehondenDe opdracht Om haar donateurs te binden aan de organisatie en om de inkomsten te verantwoorden, geeft KNGF Geleidehonden verschillende publicaties uit. KNGF Geleidehonden heeft Bindinc. Custom Media gevraagd een aantal publicaties onder de loep te nemen en hier een nieuw concept voor te ontwikkelen of de publicatie te restylen zodat alle uitgaven eenzelfde uitstraling hebben, en aansluiten bij nieuwe huisstijl van KNGF Geleidehonden.Ons werk Jaarverslag, jaarbericht print en online Bindinc. Custom Media heeft verschillende jaren op rij het jaarverslag en jaarbericht van KNGF Geleidehonden gerealiseerd. Het jaarbericht van 2017 heeft een restyling ondergaan en is online op een interactieve manier gepubliceerd, in de vorm van een informatieve video. Bekijk hier het online jaarbericht.Donateursmagazine ‘Uitgelaten’ Voor het donateursmagazine 'Uitgelaten’ heeft Bindinc. Custom Media een nieuw concept ontwikkeld, dat aansluit bij de nieuwe huisstijl van KNGF.Jubileummagazine 'Maatjes' Bindinc. Custom Media heeft voor KNGF Geleidehonden het jubileummagazine 'Maatjes; honden met een missie' ontwikkeld. Het magazine heeft een glossy uitstraling en bevat artikelen die een directe link hebben met KNGF Geleidehonden en haar werkgebied waarin de bijzondere relatie tussen mens en hond centraal staat.Folderlijn Voor een vernieuwing van de folderlijn van KNGF Geleidehonden, heeft Bindinc. Custom Media een nieuw concept ontwikkeld: Een algemeen magazine, dat aan te vullen is met specifieke informatiesheets. De omslag van het magazine bevat een insteekmogelijkheid. Omdat het concept van zowel het magazine als de sheets bij één art-director ligt, is de folderlijn één geheel en in lijn met de huisstijl van KNGF Geleidehonden. Met de custom made folderlijn spelen we in op de behoeften van de ontvanger en wordt dubbele informatie beperkt.Leaflet Een nieuw onderdeel in de middelenmix van KNGF Geleidehonden is het fondsenwervend mailpack. Donateurs van KNGF Geleidehonden krijgen een mailpack thuisgestuurd met mooie ansichtkaarten en een poster op A3 formaat. Bindinc. Custom Media heeft de conceptontwikkeling en art-direction van de poster verzorgd en het resultaat is een informerend leaflet dat het fokproces van de geleidehond in kaart brengt, ondersteund met prachtig beeld.Producten
  • Conceptontwikkeling
  • Redactionele formule
  • Art-direction
  • Video development
  • Website design en development
  • Eindredactie
  • Projectmanagement
  • Drukwerkbegeleiding
Voor meer informatie: neem contact op met Bindinc. Custom Media. corry.siegers@bindinc.nl of telefoon 035-672 68 17.   

KRO-NCRV Detectives

.Custom Media | .Publishing

Het magazine laat detectivefans wegdromen bij beelden en verhalen over bijvoorbeeld het lieflijke landschap waar Midsomer Murders zich afspeelt.
In 2013 werd KRO Detectives uitgebracht: een nieuw, uitgebreid collector’s item dat zich richt op de kijkers van de detectiveseries die te zien zijn bij de KRO. Concept en realisatie van dit bijzondere magazine is door Bindinc. verzorgd. Na de fusie van KRO en NCRV heet het blad nu KRO-NCRV Detectives. De uitgave is exclusief voor leden van de KRO.
Klik op deze link om het blad te bewonderen.De acteurs Bruce Alexander en John Lyons, uit de bekende tv-serie A Touch of Frost, waren bij de première in Pathé Tuschinski Amsterdam aanwezig om het eerste exemplaar, uit handen van de mediadirecteur KRO-NCRV in ontvangst te nemen.Het magazine laat de detectivefans wegdromen bij beelden en verhalen over het lieflijke landschap waar bijvoorbeeld Midsomer Murders zich afspeelt en ze komen alles te weten over hun favoriete series en acteurs."Al 25 jaar zendt de KRO Scandinavische en Britse detectiveseries uit. KRO-NCRV Detectives geeft een meerwaarde aan de mooie series die we al uitzenden. We zijn enorm trots op het uiteindelijke resultaat."