Home / Klantenoverzicht / KPN

Ontdek wat Bindinc. voor u kan betekenen
Meer klanten

MUZE

.Custom Media | .Publishing | .Adverteren

Muze is de nieuwe naam van het magazine K&C. Muze is het kunst- en cultuurblad voor leden van AVROTROS Cultuur. Het magazine wordt uitgegeven door AVROTROS en gemaakt door de afdeling Custom Media van Bindinc. MUZE is een toegankelijk special-interestblad voor liefhebbers van beeldende kunst, klassieke muziek, theater en dans. De lezers zijn hoogopgeleide ambitieuze echtparen tussen 35 en 65 jaar met oudere kinderen.

In ieder mens schuilt een kunstliefhebber, als je maar weet hoe je moet kijken. Met MUZE opent AVROTROS de ogen van kijkers. Een magazine met een missie: iedere Nederlander van kunst laten genieten.MUZE staat vol interessante tentoonstellingen, theatervoorstellingen en klassieke concerten. Samen met unieke kijkjes achter de schermen biedt dit magazine een uitgebreid overzicht van het kunst- en cultuuraanbod in ons land.De oplage is 55.000 exemplaren en MUZE verschijnt 4x per jaar.

TriNed

.Metadata

Levering EPG-data door Bindinc. MetadataTriNed levert als onafhankelijke glasvezelprovider al 18 jaar internetdiensten door heel Nederland en heeft een focus op regionale glasvezelnetwerken. Glasvezel van TriNed is er zowel voor de consument als voor de zakelijke klant.Bindinc. Metadata levert TriNed de meest actuele en complete EPG-data over het complete tv-aanbod van de komende zeven dagen. Een voorwaarde voor een avondje onbezorgd tv-kijken waarbij de eindgebruiker snel en eenvoudig vindt wat hij/zij zoekt.

Rechtenorganisatie NORMA

.Metadata

Alzheimer Nederland

.Custom Media

Alz…, het relatiemagazine van Alzheimer Nederland, is vernieuwd. Bindinc. Custom Media ontwikkelde het concept en de redactionele formule hiervoor.Als onderdeel van een aangescherpte communicatie- en loyaliteitsstrategie heeft Alzheimer Nederland in 2017 een vernieuwd blad geïntroduceerd. Doel hiervan is om nieuwe lezers te vinden en bestaande lezers te binden.De nieuwe bladformule biedt ruimte voor de strategische speerpunten van Alzheimer Nederland:• preventie en leefstijl • wetenschappelijk onderzoek • opinievorming • patiëntenparticipatie • dementie.nl en • dementie-vriendelijke samenleving.Het magazine wil mensen raken, aan het woord laten, betrekken/activeren, inspireren en verbinden. De pijlers van het magazine zijn in lijn met de conceptgedachte: hoofd, hart en hand en worden vertaald naar de verschillende artikelen en rubrieken.De doelgroep van het nieuwe magazine is 55+ jaar, met interesse in gezondheid en ouderenzorg in het algemeen en dementie specifiek.Alzheimer Nederland geeft 3x per jaar het magazine Alz… uit voor iedereen die leeft met dementie, betrokken is bij de ziekte of er gewoonweg in geïnteresseerd is. Het blad geeft informatie over het omgaan met dementie, bevat interviews met patiënten en mantelzorgers en biedt informatie over de activiteiten van Alzheimer Nederland. Het magazine wordt verzonden aan donateurs, patiënten, betrokkenen en overige stakeholders.Bindinc. maakte ook de video ter promotie van het magazine. Bekijk hier de video van over het nieuwe blad.Voor meer informatie: neem contact op met Bindinc. Custom Media: e-mail: thecla.visser@bindinc.nl of telefoon 035-672 6702.