Home / Klantenoverzicht / KPN

Ontdek wat Bindinc. voor u kan betekenen
Meer klanten

KRO-NCRV Spoorloos

.Custom Media | .Publishing

KRO-NCRV Spoorloos Magazine verscheen 22 juli 2013 voor het eerst. Het blad staat boordevol verhalen die de redactie van Spoorloos in samenwerking met de redacties van De Reünie en Memories heeft verzameld. Het blad telt  68 pagina’s en is exclusief voor nieuwe en bestaande KRO-leden.  Naast de vaak ontroerende verhalen, kun je ook lezen over hoe het programma Spoorloos wordt gemaakt. Daarnaast aandacht voor een aantal inspirerende verhalen die naar aanleiding van de tv-programma\\\'s Memories en De Reünie zijn gemaakt.
Hoewel Derk Bolt op de cover en in het magazine nadrukkelijk aanwezig is, draait het in KRO Spoorloos Magazine niet om hém maar om de verhalen van de deelnemers aan het programma. Derk: “Het gaat om de verhalen en de mensen achter die verhalen. Ik ben de verslaggever en niet de man waar het om draait.”In dit magazine, dat drie keer per jaar verschijnt, wordt ook plek ingeruimd voor interessante verhalen uit andere KRO-programma’s als Memories en De Reünie. Het tijdschrift is niet in de losse verkoop verkrijgbaar, maar uitsluitend via een tien euro kostend abonnement.KRO-NCRV Spoorloos sluit aan op de verteltraditie van de KRO. Veel KRO-programma’s staan in het teken van bijzondere verhalen van gewone mensen. Verhalen die je raken, inspireren en aan het denken zetten en die met liefde en respect worden verteld. Het magazine is de papieren vertaling van dit gedachtegoed.KRO-NCRV Spoorloos is een uitgave van uitgeverij Bindinc. in opdracht van de KRO. Het is ontwikkeld en gemaakt door de makers van KRO Magazine en Mikro Gids. Bestaande KRO-leden kunnen het bestellen via www.kro.nl/leden.Wetenswaardigheden over de lezer van KRO-NCRV Spoorloos Magazine -De gemiddelde abonnee is 63 jaar en meestal vrouw -Het opleidingsniveau en sociale klasse is gelijk aan gemiddeld Nederland -In 25% van de huishoudens zijn kinderen aanwezig -Driekwart van de abonnees woont in een koopwoning en heeft een tuin -34% koopt gemiddeld tot zeer vaak via internet -Ruime vertegenwoordiging onder ‘Ondernemende ouderen’, ‘Welgesteld gezin en emptynester’ en ‘Betrokken senioren’ -Charitype: de abonnee verschilt niet veel van gemiddeld Nederland, maar valt wel relatief vaak onder ‘de zeer gulle vrijwilliger’Bron: Cendris en NOM

Diabetes Fonds

.Custom Media

Bindinc. Custom Media heeft voor het Diabetes Fonds een nieuw redactioneel concept ontwikkeld voor het relatiemagazine Dialoog.Het concept van het nieuwe magazine sluit aan bij de aangescherpte merkstrategie en de nieuwe huisstijl van het  Diabetes Fonds. Persoonlijke verhalen van mensen, die vanuit verschillende rollen betrokken zijn bij diabetes, onderstrepen de impact van het fonds. Hierbij komen de belangrijkste thema's van het Diabetes Fonds aan bod: onderzoek, beweging, voeding en in actie komen. Het magazine wordt crossmediaal ingezet door interactie met andere kanalen zoals social media en de site.Het vormconcept is in samenwerking met designbureau Lava tot stand gekomen.Dialoog verschijnt minimaal 2x per jaar in een oplage van 30.000 exemplaren.

Film.nl

.Metadata

Verzamelen, koppelen en verrijken door Bindinc. MetadataFilm.nl is een uniek samenwerkingsproject van bedrijven en instellingen uit de Nederlandse entertainmentsector. Filmproducenten, distributeurs, omroepen, online aanbieders en andere belanghebbenden zijn samengekomen om Film.nl mogelijk te maken.Film.nl is een handige website met zoekfunctie voor films en series. Je kunt ermee ontdekken waar je films en series kunt bekijken en huren. Er is een website en een app. Met Film.nl vind je alle films en series veilig en snel. Het aantal films en series wordt voortdurend uitgebreid. Dat geldt ook voor het aantal aanbieders.Bindinc. Metadata verzamelt, koppelt en verrijkt de actuele overzichten van de film- en serietitels die beschikbaar zijn op de diverse televisiezenders, bij video-on-demand-aanbieders en via retailkanalen, voor Film.nl.

TV krant

.Metadata