Home / Klantenoverzicht / KRO-NCRV Detectives

KRO Detectives



In 2013 werd KRO Detectives uitgebracht: een nieuw, uitgebreid collector’s item dat zich richt op de kijkers van de detectiveseries die te zien zijn bij de KRO. Concept en realisatie van dit bijzondere magazine is door Bindinc. verzorgd. Na de fusie van KRO en NCRV heet het blad nu KRO-NCRV Detectives. De uitgave is exclusief voor leden van de KRO.




Klik op deze link om het blad te bewonderen.

De acteurs Bruce Alexander en John Lyons, uit de bekende tv-serie A Touch of Frost, waren bij de première in Pathé Tuschinski Amsterdam aanwezig om het eerste exemplaar, uit handen van Taco Rijssemus (mediadirecteur KRO-NCRV), in ontvangst te nemen.

Het magazine laat de detectivefans wegdromen bij beelden en verhalen over het lieflijke landschap waar bijvoorbeeld Midsomer Murders zich afspeelt en ze komen alles te weten over hun favoriete series en acteurs.

KRO-NCRV mediadirecteur Taco Rijssemus: ”Al 25 jaar zendt de KRO Scandinavische en Britse detectiveseries uit. KRO-NCRV Detectives geeft een meerwaarde aan de mooie series die we al uitzenden. We zijn enorm trots op het uiteindelijke resultaat.”

Ontdek wat Bindinc. voor u kan betekenen
Meer klanten

Rechtenorganisatie NORMA

.Metadata

K&C

.Custom Media | .Adverteren

Het grootste cultuurblad van Nederland voor AVROTROS Cultuurleden.K&C Magazine is een toegankelijk special-interestblad voor AVROTROS cultuurleden, gemaakt door Bindinc. Custom Media.Het blad richt zich op een brede doelgroep van liefhebbers van klassieke muziek, kunst en theater. Stijlvol en laagdrempelig waarbij Festival Classique en Oerol elkaar ontmoeten. Van het Prinsengrachtfestival tot een interview met een bijzondere gast. Het blad vormt het startpunt en baken voor cultuurminnend Nederland. Met verwijzingen naar online, evenementen, rtv-media, boeken etc.Inhoudelijke en beeldreportages worden afgewisseld met speciale aanbiedingen. Artikelen bevatten niet alleen de feitelijke info, maar stralen vooral ook de liefde en het enthousiasme uit voor kunst & cultuur. Met gevoel. Een belangrijk deel van de lezers heeft de tijd en gelegenheid om musea te bezoeken, klassieke muziek te luisteren etc. Dat wil zeggen dat er ook best wat te lezen mag zijn.De doelgroep bestaat uit hoogopgeleide mannen en vrouwen, vaak met oudere kinderen (grotendeels uit huis) in de hoogste sociale klassen. Ze zijn ambitieus, tussen 40 en 65 jaar, werkzaam in hogere leidinggevende functies, vrije beroepen, als professional in de zakelijke dienstverlening, of als zelfstandigen.

Televizier

.Publishing | .Metadata | .Adverteren

Televizier focust zich op ‘amuserende televisie’: populaire (Amerikaanse) series, soaps, films en amusement. Niet alleen in de tv-tips maar ook in de interviews en reportages ligt de nadruk op amuserende televisie. Daarbij hoort ook het nieuwe amusement: kijken via internet, uitgesteld kijken en digitale televisie.
De toon in Televizier is open, positief, vlot en met hier en daar een knipoog. Naast de gids bestaat het merk Televizier uit twee andere pijlers: de Gouden Televizier-Ring Verkiezing (de belangrijkste televisie-publieksprijzen van Nederland) en de website Televizier.nl waar actueel tv-nieuws te vinden is over de populairste amusementsprogramma’s op televisie.Televizier spreekt een lezersgroep aan die divers is in leeftijd en interesses. Wat de lezers gemeen hebben, is dat zij allemaal houden van film, soap, reality en populaire series zoals, GTST, CSI en Flikken Maastricht.Televizier is na de laatste restyling overzichtelijker en vrolijker geworden. Een betere papierkwaliteit: mooier en witter. Een extra pagina met programma-informatie per dag. En een nieuwe columnist: Peter van der Vorst.

VARAgids

.Publishing | .Metadata | .Adverteren

Advertentieverkoop door Bindinc. Adverteren Sanoma verricht in opdracht van Bindinc. de advertentieverkoop voor de VARAgids. De VARAgids weet als geen ander tijdschrift inhoudelijk te gidsen door het media-aanbod. Door niet alleen overzichtelijk af te drukken wanneer de programma's beginnen, maar vooral ook enthousiasmerend te vertellen welke programma's de beste zijn en waarom. Verwoord door de beste interviewers, de top van journalistiek Nederland, de geestigste opiniemakers en de crème der columnisten (Paul Witteman, Mart Smeets, Claudia de Breij, etc.). In het vak is er dan ook veel waardering voor de VARAgids. En belangrijker, bij de lezer ook: de VARAgids-lezer gaf zijn lijfblad een 7,5. De VARAgids komt 50 keer per jaar uit.Datalevering aan VARA, VPRO en TROS door Bindinc. MetadataDe publieke omroepen VARA, VPRO en TROS hebben een jarenlange geschiedenis in het uitgeven van programmabladen. De redactionele formules verschillen onderling sterk.Elke redactie heeft haar eigen wensen en voorkeuren bij het samenstellen van de programmapagina’s en het tippen van afzonderlijk programma’s. PDS levert informatie over tv- en radioprogramma’s, zowel voor het samenstellen van de programmapagina’s als aan redacties om hen de mogelijkheid te geven om goede keuzes te maken. Welke zenders worden geleverd en hoe uitgebreid de data is, is afgestemd op de redactionele wensen van de afzonderlijke afnemers. Elke redactie is hierdoor in staat complete programmapagina’s te maken binnen haar eigen programmablad.Drukwerk, papierinkoop en traffic voor de VARA door Bindinc.Bindinc. heeft het project Europese aanbesteding drukwerk en papier verzorgd voor de VARA. Daarnaast verzorgt Bindinc. wekelijks het traffic-gedeelte voor de VARAgids. Zij zorgt dat de bestelling tijdig bij de drukker en papierleverancier is en op een goede manier wordt afgehandeld.Wij zijn het aanspreekpunt bij calamiteiten voor drukker en papierleverancier. Ook leveren wij werfdrukwerk voor in de VARAgids en kunnen wij u adviseren indien u bijzondere wensen heeft. Het doel is om nieuwe contracten te realiseren voor de VARAgids.