Home / Klantenoverzicht / KRO-NCRV Detectives

KRO Detectives



Het magazine laat detectivefans wegdromen bij beelden en verhalen over bijvoorbeeld het lieflijke landschap waar Midsomer Murders zich afspeelt.






In 2013 werd KRO Detectives uitgebracht: een nieuw, uitgebreid collector’s item dat zich richt op de kijkers van de detectiveseries die te zien zijn bij de KRO. Concept en realisatie van dit bijzondere magazine is door Bindinc. verzorgd. Na de fusie van KRO en NCRV heet het blad nu KRO-NCRV Detectives. De uitgave is exclusief voor leden van de KRO.




Klik op deze link om het blad te bewonderen.

De acteurs Bruce Alexander en John Lyons, uit de bekende tv-serie A Touch of Frost, waren bij de première in Pathé Tuschinski Amsterdam aanwezig om het eerste exemplaar, uit handen van Taco Rijssemus (mediadirecteur KRO-NCRV), in ontvangst te nemen.

Het magazine laat de detectivefans wegdromen bij beelden en verhalen over het lieflijke landschap waar bijvoorbeeld Midsomer Murders zich afspeelt en ze komen alles te weten over hun favoriete series en acteurs.

KRO-NCRV mediadirecteur Taco Rijssemus: ”Al 25 jaar zendt de KRO Scandinavische en Britse detectiveseries uit. KRO-NCRV Detectives geeft een meerwaarde aan de mooie series die we al uitzenden. We zijn enorm trots op het uiteindelijke resultaat.”

Ontdek wat Bindinc. voor u kan betekenen
Meer klanten

Christelijke Blindenbibliotheek

.Metadata

Mikro Gids

.Publishing | .Metadata | .Adverteren

Mikro Gids is een basic, functionele programmagids voor de 'minimalist', met een focus op film. Mikro Gids is vooral een gids die een grote hoeveelheid informatie verstrekt over het veelzijdige aanbod op radio en televisie, met de nadruk op films en series en dat op een overzichtelijke, duidelijke manier.
De lezers van Mikro Gids hebben van nature de neiging om naar de functionaliteit van producten te kijken. Ze verbinden zich daarom aan een programmablad dat hen doelgericht, op een toegankelijke manier en voornamelijk feitelijk informeert.Mikro Gids heeft een geheel vernieuwde app: de Mikro Gids marker app. In deze nieuwe app kan de gebruiker zelf programma's markeren en toevoegen aan zijn of haar persoonlijke kijkplan.In april, met ingang van editie 17 is Mikro Gids geheel vernieuwd. Kijk voor het persbericht over de vernieuwde Mikro Gids naar de rubriek nieuws op deze website.

KPN Play

.Metadata

Bindinc. Programma Data Services gaat voor KPN rijke metadata leveren voor de nieuwe over-the-top-dienst Play van KPN. Vanuit haar centrale contentdatabase levert Bindinc. afbeeldingen en programmainformatie bij de uitzendingen, films en series die beschikbaar zijn via de nieuwe app. Naast de content van de belangrijkste Nederlandse publieke en commerciële zenders zijn ook films en series van HBO via de app te bekijken.De over-the-top-dienst geeft gebruikers de vrijheid om altijd en overal content te bekijken. Films, series, live televisie en gemiste programma\\\'s in één app. Om binnen de app snel en gemakkelijk content te vinden, worden de programmagegevens van verschillende bronnen gematched met de rijke contentdatabase en beeldbank van Bindinc.“Play van KPN biedt een unieke bundeling van content. Om daarin snel te kunnen vinden wat je wilt kijken is het belangrijk dat je visueel kan navigeren,” aldus Corry Siegers, manager Programma Data Services bij Bindinc. “Onze databases en technieken bieden veel mogelijkheden tot automatisering om dit mogelijk te maken en onze redacteuren waarborgen dat bij elk programma een uniek beeld zit, dat voldoet aan de wensen van onze afnemers.”Over Play van KPN KPN ontwikkelt momenteel de dienst: Play van KPN. Straks kan heel Nederland op een nieuwe, persoonlijke manier content bekijken via één app met daarin films, series en de meest bekeken tv-zenders. Play van KPN is dit najaar beschikbaar voor iedereen met internet, thuis en onderweg. En dat hoeft geen internet van KPN te zijn. De diensten van Play worden allemaal gebundeld in één app voor zowel iOS als Android.

De Verwondering

.Custom Media

De Verwondering is een uitgave over spiritualiteit en zingeving. Een kleurrijk magazine dat viermaal per jaar verschijnt rond de seizoenen.
De Verwondering straalt diepgang en kwaliteit uit. Het is het enige tijdschrift rond zingeving met een zeer kleurrijke en smaakvolle vormgeving. Het magazine heeft een duidelijk onderscheiden doelgroep en komt tegemoet aan de wat oudere, maatschappelijk betrokken vrouw, die veelal samenwoont met een partner en relatief bemiddeld is.
Interessegebieden van de doelgroep: Inspiratie, geloof en spiritualiteit, reizen en natuur, shopping en psychologie. De Verwondering is een fris, eigentijds en inspirerend blad, dat ontroert en op een positieve manier aanzet tot nadenken. Toegankelijk, zinvol en breed georiënteerd.Klik hier om door De Verwondering te bladeren.