Home / Klantenoverzicht / KRO-NCRV Detectives

KRO Detectives



Het magazine laat detectivefans wegdromen bij beelden en verhalen over bijvoorbeeld het lieflijke landschap waar Midsomer Murders zich afspeelt.






In 2013 werd KRO Detectives uitgebracht: een nieuw, uitgebreid collector’s item dat zich richt op de kijkers van de detectiveseries die te zien zijn bij de KRO. Concept en realisatie van dit bijzondere magazine is door Bindinc. verzorgd. Na de fusie van KRO en NCRV heet het blad nu KRO-NCRV Detectives. De uitgave is exclusief voor leden van de KRO.




Klik op deze link om het blad te bewonderen.

De acteurs Bruce Alexander en John Lyons, uit de bekende tv-serie A Touch of Frost, waren bij de première in Pathé Tuschinski Amsterdam aanwezig om het eerste exemplaar, uit handen van de mediadirecteur KRO-NCRV in ontvangst te nemen.

Het magazine laat de detectivefans wegdromen bij beelden en verhalen over het lieflijke landschap waar bijvoorbeeld Midsomer Murders zich afspeelt en ze komen alles te weten over hun favoriete series en acteurs.

"Al 25 jaar zendt de KRO Scandinavische en Britse detectiveseries uit. KRO-NCRV Detectives geeft een meerwaarde aan de mooie series die we al uitzenden. We zijn enorm trots op het uiteindelijke resultaat."

Ontdek wat Bindinc. voor u kan betekenen
Meer klanten

TVFilm

.Publishing | .Metadata | .Adverteren

TVFilm is het tweewekelijkse tv-magazine dat zich richt op de home-entertainmentgebruiker. Naast de gebruikelijke programma-informatie is er in de verschillende rubrieken veel aandacht voor films op alle platforms, games, gadgets en sport.
TVFilm richt zich in haar formule vooral op een mannelijk publiek; de aanspreekvorm is stoer, spannend en waar mogelijk humoristisch. De doelgroep is echter niet alleen de man, ook vrouwen die zich juist aangetrokken voelen door de meer mannelijke schrijfstijl, beeldkeuze en onderwerpkeuze lezen het blad. Een groot deel van de lezers heeft kinderen. Daarom bevat TVFilm, naast de programma-informatie, elementen die voor ieder gezinslid interessant zijn. Dit alles aangeboden in een grote, glanzende jas met een uiterst concurrerende coverprijs.

CliniClowns

.Custom Media

Lach! verhoogt de binding en loyaliteit van de donateurs en informeert de achterban, zet aan tot actie en interactie, zoals respons en werving.


Klant CliniClownsDe opdracht Ontwikkel een blad dat de binding en loyaliteit van onze donateurs verhoogt. Het blad moet de mogelijkheid geven om de achterban te informeren over concrete resultaten. Daarnaast moet het blad aanzetten tot actie en interactie, waaronder het realiseren van respons en het werven van fondsen. De doelgroep van het blad zijn de donateurs van CliniClowns.Ons werk Bindinc. ontwikkelde de redactionele formule en het concept voor Lach!, het donateursblad van CliniClowns. In 2018 is de nieuwe huisstijl van CliniClowns doorgevoerd in het blad middels een restyling.Producten
  • Concepting
  • Art-direction
  • Redactionele formule
  • Eindredactie
  • Projectmanagement
Voor meer informatie: neem contact op met Bindinc. corry.siegers@bindinc.nl of telefoon 035-672 68 17.  

TROSkompas

.Metadata

As one of the largest broadcasting companies of The Netherlands, the TROS has a strong bond with their grassroots. A fixed part on the websites of the program guides of the TROS, the TV guide Troskompas and TVKrant, is the electronic program guide (EPG).For the websites of TROS, Metadata has developed a ‘white label EPG’, which can be incorporated as a i-frame in different websites. Starting point of this project was to realize an optimal user experience for the website visitors. From this point of view users decide on which way the TV programming will be presented. Thereby they may organize the overview on its discretion by filtering on genre and/or channel.Thanks to a lot of experience and expertise Metadata has taken advantage of proven concept, whereby the costs of development could be kept low.

NPO

.Metadata