Home / Klantenoverzicht / KRO-NCRV Spoorloos

KRO-NCRV Spoorloos



KRO-NCRV Spoorloos Magazine verscheen 22 juli 2013 voor het eerst. Het blad staat boordevol verhalen die de redactie van Spoorloos in samenwerking met de redacties van De Reünie en Memories heeft verzameld. Het blad telt  68 pagina’s en is exclusief voor nieuwe en bestaande KRO-leden.  Naast de vaak ontroerende verhalen, kun je ook lezen over hoe het programma Spoorloos wordt gemaakt. Daarnaast aandacht voor een aantal inspirerende verhalen die naar aanleiding van de tv-programma\\\'s Memories en De Reünie zijn gemaakt.




Hoewel Derk Bolt op de cover en in het magazine nadrukkelijk aanwezig is, draait het in KRO Spoorloos Magazine niet om hém maar om de verhalen van de deelnemers aan het programma. Derk: “Het gaat om de verhalen en de mensen achter die verhalen. Ik ben de verslaggever en niet de man waar het om draait.”

In dit magazine, dat drie keer per jaar verschijnt, wordt ook plek ingeruimd voor interessante verhalen uit andere KRO-programma’s als Memories en De Reünie. Het tijdschrift is niet in de losse verkoop verkrijgbaar, maar uitsluitend via een tien euro kostend abonnement.

KRO-NCRV Spoorloos sluit aan op de verteltraditie van de KRO. Veel KRO-programma’s staan in het teken van bijzondere verhalen van gewone mensen. Verhalen die je raken, inspireren en aan het denken zetten en die met liefde en respect worden verteld. Het magazine is de papieren vertaling van dit gedachtegoed.

KRO-NCRV Spoorloos is een uitgave van uitgeverij Bindinc. in opdracht van de KRO. Het is ontwikkeld en gemaakt door de makers van KRO Magazine en Mikro Gids. Bestaande KRO-leden kunnen het bestellen via www.kro.nl/leden.

Wetenswaardigheden over de lezer van KRO-NCRV Spoorloos Magazine
-De gemiddelde abonnee is 63 jaar en meestal vrouw
-Het opleidingsniveau en sociale klasse is gelijk aan gemiddeld Nederland
-In 25% van de huishoudens zijn kinderen aanwezig
-Driekwart van de abonnees woont in een koopwoning en heeft een tuin
-34% koopt gemiddeld tot zeer vaak via internet
-Ruime vertegenwoordiging onder ‘Ondernemende ouderen’, ‘Welgesteld gezin en emptynester’ en ‘Betrokken senioren’
-Charitype: de abonnee verschilt niet veel van gemiddeld Nederland, maar valt wel relatief vaak onder ‘de zeer gulle vrijwilliger’

Bron: Cendris en NOM

Ontdek wat Bindinc. voor u kan betekenen
Meer klanten

TROSkompas

.Metadata

As one of the largest broadcasting companies of The Netherlands, the TROS has a strong bond with their grassroots. A fixed part on the websites of the program guides of the TROS, the tv guide Troskompas and TVKrant, is the electronic program guide (EPG).For the websites of TROS, PDS has developed a ‘white label EPG’, which can be incorporated as a i-frame in different websites. Starting point of this project was to realize an optimal user experience for the website visitors. From this point of view users decide on which way the tv programming will be presented.  Thereby they may organize the overview on its discretion by filtering on genre and/or channel.Thanks to a lot of experience and expertise PDS has taken advantage of proven concept, whereby the costs of development could be kept low.

De Nierstichting

.Custom Media

Online JaarverslagBindinc. Custom Media produceerde zowel de online- als printversie van het jaarverslag van de Nierstichting.Hebt u als goededoelenorganisatie een jaarverslag nodig? Dan bent u bij ons aan het goede adres. Zo hebben wij de verkorte versie van het jaarverslag voor donateurs en een publieksversie ontwikkeld voor NierstichtingCliniClowns en KNGF Geleidehonden. En verzorgen wij het uitgebreide jaarverslag voor het Diabetesfonds.De resultaten en cijfers enerzijds en de persoonlijke verhalen van verschillende betrokkenen anderzijds zijn ondersteunend aan elkaar ingezet. Zo wordt de informatie persoonlijker gebracht en zorgt het jaarverslag, naast het geven van verantwoording over de bestedingen en resultaten, ook voor een verbindende factor met de achterban. In print en online.Nieuw donateursblad voor de NierstichtingBindinc. Custom Media ontwikkelde een nieuw concept voor het donateursblad van de Nierstichting. De  redactionele formule draagt bij aan de doelstellingen en merkwaarden van de Nierstichting en de vormgeving sluit aan bij de recent vernieuwde huisstijl en campagne. Het eerste nieuwe nummer is in januari 2014 verschenen en per jaar zullen 3 edities verschijnen. Bindinc. verzorgt naast het concept en de begeleiding ook de vormgeving en het drukwerk.

Cambrium

.Metadata

EO Visie

.Metadata

De EO is een toonaangevende omroep binnen Nederland met een sterke achterban. De binding met de leden van de omroep en de lezers van Visie, het programmablad van de EO, is krachtig.Enkele jaren geleden heeft de EO besloten om de productie van de programmapagina’s van Visie uit te besteden aan Bindinc. Metadata. Samen met de redactie van Visie heeft Bindinc. Metadata destijds een intensief traject doorlopen waarbij nauwgezet de wensen en eisen van de redactie in kaart zijn gebracht. Na een periode van testen is uiteindelijk besloten de gehele productie van de pagina’s bij Bindinc. Metadata onder te brengen. Op basis van het vormgevingsstramien van Visie worden de pagina’s bij Bindinc. Metadata gevuld met data en opgemaakt.