Home / Klantenoverzicht / MUZE

MUZE - Kunst- en cultuurblad van AVROTROS

Muze is de nieuwe naam van het magazine K&C. Muze is het kunst- en cultuurblad voor leden van AVROTROS Cultuur. Het magazine wordt uitgegeven door AVROTROS en gemaakt door de afdeling Custom Media van Bindinc. MUZE is een toegankelijk special-interestblad voor liefhebbers van beeldende kunst, klassieke muziek, theater en dans. De lezers zijn hoogopgeleide ambitieuze echtparen tussen 35 en 65 jaar met oudere kinderen.


In ieder mens schuilt een kunstliefhebber, als je maar weet hoe je moet kijken. Met MUZE opent AVROTROS de ogen van kijkers. Een magazine met een missie: iedere Nederlander van kunst laten genieten.

MUZE staat vol interessante tentoonstellingen, theatervoorstellingen en klassieke concerten. Samen met unieke kijkjes achter de schermen biedt dit magazine een uitgebreid overzicht van het kunst- en cultuuraanbod in ons land.

De oplage is 55.000 exemplaren en MUZE verschijnt 4x per jaar.

Ontdek wat Bindinc. voor u kan betekenen
Meer klanten

NCRV-gids

.Publishing | .Metadata | .Adverteren

De NCRV-gids richt zich op mensen tussen de 50 en 65 jaar, veelal wonend in het midden, oosten en noorden van het land. Ze zijn actief, gaan er graag op uit, hebben veel vrije tijd en genoeg geld om leuke dingen te doen. Hoewel de kinderen al de deur uit zijn, is familie een belangrijk gegeven dat tijd en aandacht vraagt.
De doelgroep van de NCRV is van huis uit protestants-christelijk of heeft op zijn minst affiniteit met de waarden en normen die hierbij horen. De NCRV-gids zoekt in artikelen en interviews naar de diepere beweegredenen van mensen en de andere kant van de maatschappelijke ontwikkelingen. De toon is warm en betrokken. Er wordt rekening gehouden met de leeftijd van de doelgroep: leesbaarheid staat centraal in de vormgeving en de programmakolommen zijn helder en overzichtelijk.Op 15 november 2015 bestond NCRV-gids 90 jaar!

KNGF

.Custom Media

Jubileummagazine 'Maatjes' van KNGF GeleidehondenBindinc. Custom Media heeft voor KNGF Geleidehonden het jubileummagazine 'Maatjes; honden met een missie' ontwikkeld.Het magazine met een glossy uitstraling, verschijnt eenmalig als jubileumuitgave en bevat artikelen die een directe link hebben met KNGF Geleidehonden en haar werkgebied maar ook algemene humaninterestverhalen, waarin de bijzondere relatie tussen mens en hond centraal staat.Digitaal jaarverslag KNGF GeleidehondenBindinc. heeft voor KNGF Geleidehonden een nieuw concept voor het Jaarbericht 2014 ontwikkeld, zowel voor de printversie als de online publicatie. Bij beide publicaties is gekozen is voor een meer persoonlijke insteek met als doel de informatie dichter bij de lezer te brengen en zo de betrokkenheid bij KNGF Geleidehonden te vergroten.Cliënten, medewerkers, vrijwilligers en donateurs van KNGF Geleidehonden vertellen het verhaal van 2014. De resultaten en cijfers enerzijds en de persoonlijke verhalen anderzijds zijn ondersteunend aan elkaar ingezet.  Zo wordt de informatie persoonlijker gebracht en zorgt het jaarverslag, naast het geven van verantwoording over de bestedingen en resultaten, ook voor een verbindende factor met de achterban. Tevens zijn het online Jaarbericht en de printversie meer in lijn met elkaar gebracht, wat de herkenbaarheid vergroot.Bekijk hier het online Jaarbericht van KNGF Geleidehonden.

KRO-NCRV Detectives

.Custom Media | .Publishing

In 2013 werd KRO Detectives uitgebracht: een nieuw, uitgebreid collector’s item dat zich richt op de kijkers van de detectiveseries die te zien zijn bij de KRO. Concept en realisatie van dit bijzondere magazine is door Bindinc. verzorgd. Na de fusie van KRO en NCRV heet het blad nu KRO-NCRV Detectives. De uitgave is exclusief voor leden van de KRO.
Klik op deze link om het blad te bewonderen.De acteurs Bruce Alexander en John Lyons, uit de bekende tv-serie A Touch of Frost, waren bij de première in Pathé Tuschinski Amsterdam aanwezig om het eerste exemplaar, uit handen van Taco Rijssemus (mediadirecteur KRO-NCRV), in ontvangst te nemen.Het magazine laat de detectivefans wegdromen bij beelden en verhalen over het lieflijke landschap waar bijvoorbeeld Midsomer Murders zich afspeelt en ze komen alles te weten over hun favoriete series en acteurs.KRO-NCRV mediadirecteur Taco Rijssemus: ”Al 25 jaar zendt de KRO Scandinavische en Britse detectiveseries uit. KRO-NCRV Detectives geeft een meerwaarde aan de mooie series die we al uitzenden. We zijn enorm trots op het uiteindelijke resultaat.”

De Nierstichting

.Custom Media

Online JaarverslagBindinc. Custom Media produceerde zowel de online- als printversie van het jaarverslag van de Nierstichting.Hebt u als goededoelenorganisatie een jaarverslag nodig? Dan bent u bij ons aan het goede adres. Zo hebben wij de verkorte versie van het jaarverslag voor donateurs en een publieksversie ontwikkeld voor NierstichtingCliniClowns en KNGF Geleidehonden. En verzorgen wij het uitgebreide jaarverslag voor het Diabetesfonds.De resultaten en cijfers enerzijds en de persoonlijke verhalen van verschillende betrokkenen anderzijds zijn ondersteunend aan elkaar ingezet. Zo wordt de informatie persoonlijker gebracht en zorgt het jaarverslag, naast het geven van verantwoording over de bestedingen en resultaten, ook voor een verbindende factor met de achterban. In print en online.Nieuw donateursblad voor de NierstichtingBindinc. Custom Media ontwikkelde een nieuw concept voor het donateursblad van de Nierstichting. De  redactionele formule draagt bij aan de doelstellingen en merkwaarden van de Nierstichting en de vormgeving sluit aan bij de recent vernieuwde huisstijl en campagne. Het eerste nieuwe nummer is in januari 2014 verschenen en per jaar zullen 3 edities verschijnen. Bindinc. verzorgt naast het concept en de begeleiding ook de vormgeving en het drukwerk.