Home / Klantenoverzicht / MUZE

MUZE - Kunst- en cultuurblad van AVROTROS

MUZE is het kunst- en cultuurblad voor leden van AVROTROS Cultuur.






Het magazine (voorheen K&C) wordt uitgegeven door AVROTROS en gemaakt door Bindinc. MUZE is een toegankelijk special-interestblad voor liefhebbers van beeldende kunst, klassieke muziek, theater en dans. De lezers zijn hoogopgeleide ambitieuze echtparen tussen 35 en 65 jaar met oudere kinderen.


In ieder mens schuilt een kunstliefhebber, als je maar weet hoe je moet kijken. Met MUZE opent AVROTROS de ogen van kijkers. Een magazine met een missie: iedere Nederlander van kunst laten genieten.

MUZE staat vol interessante tentoonstellingen, theatervoorstellingen en klassieke concerten. Samen met unieke kijkjes achter de schermen biedt dit magazine een uitgebreid overzicht van het kunst- en cultuuraanbod in ons land.

De oplage is 55.000 exemplaren en MUZE verschijnt 4x per jaar.

Ontdek wat Bindinc. voor u kan betekenen
Meer klanten

KNGF

.Custom Media

Voor KNGF heeft Bindinc. Custom Media een nieuw concept ontwikkeld, dat aansluit bij de nieuwe huisstijl; het donateursmagazine 'Uitgelaten’.


Klant KNGF GeleidehondenDe opdracht Om haar donateurs te binden aan de organisatie en om de inkomsten te verantwoorden, geeft KNGF Geleidehonden verschillende publicaties uit. KNGF Geleidehonden heeft Bindinc. Custom Media gevraagd een aantal publicaties onder de loep te nemen en hier een nieuw concept voor te ontwikkelen of de publicatie te restylen zodat alle uitgaven eenzelfde uitstraling hebben, en aansluiten bij nieuwe huisstijl van KNGF Geleidehonden.Ons werk Jaarverslag, jaarbericht print en online Bindinc. Custom Media heeft verschillende jaren op rij het jaarverslag en jaarbericht van KNGF Geleidehonden gerealiseerd. Het jaarbericht van 2017 heeft een restyling ondergaan en is online op een interactieve manier gepubliceerd, in de vorm van een informatieve video. Bekijk hier het online jaarbericht.Donateursmagazine ‘Uitgelaten’ Voor het donateursmagazine 'Uitgelaten’ heeft Bindinc. Custom Media een nieuw concept ontwikkeld, dat aansluit bij de nieuwe huisstijl van KNGF.Jubileummagazine 'Maatjes' Bindinc. Custom Media heeft voor KNGF Geleidehonden het jubileummagazine 'Maatjes; honden met een missie' ontwikkeld. Het magazine heeft een glossy uitstraling en bevat artikelen die een directe link hebben met KNGF Geleidehonden en haar werkgebied waarin de bijzondere relatie tussen mens en hond centraal staat.Folderlijn Voor een vernieuwing van de folderlijn van KNGF Geleidehonden, heeft Bindinc. Custom Media een nieuw concept ontwikkeld: Een algemeen magazine, dat aan te vullen is met specifieke informatiesheets. De omslag van het magazine bevat een insteekmogelijkheid. Omdat het concept van zowel het magazine als de sheets bij één art-director ligt, is de folderlijn één geheel en in lijn met de huisstijl van KNGF Geleidehonden. Met de custom made folderlijn spelen we in op de behoeften van de ontvanger en wordt dubbele informatie beperkt.Leaflet Een nieuw onderdeel in de middelenmix van KNGF Geleidehonden is het fondsenwervend mailpack. Donateurs van KNGF Geleidehonden krijgen een mailpack thuisgestuurd met mooie ansichtkaarten en een poster op A3 formaat. Bindinc. Custom Media heeft de conceptontwikkeling en art-direction van de poster verzorgd en het resultaat is een informerend leaflet dat het fokproces van de geleidehond in kaart brengt, ondersteund met prachtig beeld.Producten
  • Conceptontwikkeling
  • Redactionele formule
  • Art-direction
  • Video development
  • Website design en development
  • Eindredactie
  • Projectmanagement
  • Drukwerkbegeleiding
Voor meer informatie: neem contact op met Bindinc. Custom Media. corry.siegers@bindinc.nl of telefoon 035-672 68 17.   

De Nierstichting

.Custom Media

Met 'Geef Leven' koppelen we resultaten aan menselijke verhalen, zodat deze elkaar ondersteunen. Het jaarbericht is crossmediaal.


Klant Nierstichting NederlandOpdracht Ontwikkel een magazine voor de donateurs van de Nierstichting. De redactionele formule moet bijdragen aan de doelstellingen en merkwaarden van de Nierstichting en de vormgeving moet aansluiten bij de huisstijl en campagnes van de Nierstichting.De Nierstichting wil de jaarcijfers en resultaten koppelen aan persoonlijke verhalen van verschillende betrokkenen, zodat deze elkaar ondersteunen. De wens is een spannende weergave van zakelijke informatie. In print en online.Ons werk Geef Leven Bindinc. Custom Media ontwikkelde de redactionele formule en het concept voor donateursblad 'Geef Leven' van de Nierstichting. Een informerend blad met aangrijpende verhalen. Binnen de huisstijl van de Nierstichting was er veel ruimte om een passend ontwerp te maken.Crossmediaal jaarbericht Bindinc. Custom Media produceerde zowel de online als printversie van het jaarbericht van de Nierstichting. In print kozen we voor een overzichtelijke, opvouwbare folder in harmonicavorm. Online werden de cijfers en verhalen op een interactieve manier weergegeven d.m.v. video en bewegende elementen. Zo wordt de informatie persoonlijker gebracht en zorgt het jaarverslag, naast het geven van verantwoording over de bestedingen en resultaten, ook voor een verbindende factor met de achterban. In print en online.Producten
  • Conceptontwikkeling
  • Redactionele formule
  • Art-direction
  • Website design en development
  • Tekstproductie
  • Eindredactie
  • Projectmanagement
  • Drukwerkbegeleiding
Voor meer informatie: neem contact op met Bindinc. corry.siegers@bindinc.nl of telefoon 035-672 68 17. 

Rode Kruis

.Custom Media

Een magazine is de verbindende schakel in de communicatiemiddelenmix naar donateurs en zorgt voor binding en betrokkenheid.


Klant Het Nederlandse Rode KruisOpdracht Het Nederlandse Rode Kruis heeft Bindinc. gevraagd, na enige jaren zonder magazine door het leven te zijn gegaan, dit middel nieuw leven in te blazen en een magazineconcept te ontwikkelen. Een magazine is de verbindende schakel in de communicatiemiddelenmix naar donateurs en moet voor versterking van de binding en het verhogen van de betrokkenheid met de achterban zorgen.Ons werk Bindinc. heeft het donateursmagazine van het Nederlandse Rode Kruis ontwikkeld. De artikelen in het blad roepen de lezer op om voor meer informatie of interactie online verder te gaan (website, Facebook). De pijlers van het magazine zijn: noodhulp, zelfredzaamheid en actie. De tone of voice is persoonlijk, betrokken, deskundig en respectvol. Veel aandacht gaat uit naar het internationale werk van het Rode Kruis, afgewisseld met de activiteiten in Nederland.Producten
  • Concepting
  • Art-direction
  • Redactionele formule
  • Eindredactie
  • Projectmanagement
Voor meer informatie: neem contact op met Bindinc. corry.siegers@bindinc.nl of telefoon 035-672 68 17. 

TVFilm

.Publishing | .Metadata | .Adverteren

TVFilm is het tweewekelijkse tv-magazine dat zich richt op de home-entertainmentgebruiker. Naast de gebruikelijke programma-informatie is er in de verschillende rubrieken veel aandacht voor films op alle platforms, games, gadgets en sport.
TVFilm richt zich in haar formule vooral op een mannelijk publiek; de aanspreekvorm is stoer, spannend en waar mogelijk humoristisch. De doelgroep is echter niet alleen de man, ook vrouwen die zich juist aangetrokken voelen door de meer mannelijke schrijfstijl, beeldkeuze en onderwerpkeuze lezen het blad. Een groot deel van de lezers heeft kinderen. Daarom bevat TVFilm, naast de programma-informatie, elementen die voor ieder gezinslid interessant zijn. Dit alles aangeboden in een grote, glanzende jas met een uiterst concurrerende coverprijs.