Home / Klantenoverzicht / Protestantse Kerk

Nieuw magazine Woord & Weg voor Protestantse Kerk

Het magazine woord&weg sluit aan bij de beleidsnota Kerk 2025. Centraal staat de beweging terug naar de basis, de kern van samen kerk-zijn.




Klant
Protestantse Kerk in Nederland

Opdracht
Ontwikkel een magazine dat aansluit bij de recente beleidsnota Kerk 2025. Waar een Woord is, is een Weg. Het is belangrijk dat de beweging terug naar de basis, naar de kern van het samen kerk-zijn, centraal staat in het magazine. Ontvangers van het blad zijn onder andere ambtsdragers, kerkelijk werkers en betrokken kerkleden.

Ons werk
Bindinc. Custom Media ontwikkelde voor de Protestantse Kerk in Nederland het magazineconcept: woord&weg.
Het magazine kreeg een moderne uitstraling en een heldere bladformule. Het begrip ‘back to basics’ staat duidelijk centraal en de communicatierichting is bottom up. Naast het informeren van de doelgroep zijn inspireren en verbinden belangrijke doelstellingen die worden gerealiseerd met het magazine woord&weg.

Producten

  • Concepting

  • Art-direction

  • Redactionele formule

  • Eindredactie

  • Projectmanagement

  • Drukwerkbegeleiding


Voor meer informatie: neem contact op met Bindinc. ContentOffice.
maartje.vanhuis@bindinc.nl of telefoon 035-672 69 27.
Ontdek wat Bindinc. voor u kan betekenen
Meer klanten

De Nierstichting

.Custom Media

Met 'Geef Leven' koppelen we resultaten aan menselijke verhalen, zodat deze elkaar ondersteunen. Het jaarbericht is crossmediaal.


Klant Nierstichting NederlandOpdracht Ontwikkel een magazine voor de donateurs van de Nierstichting. De redactionele formule moet bijdragen aan de doelstellingen en merkwaarden van de Nierstichting en de vormgeving moet aansluiten bij de huisstijl en campagnes van de Nierstichting.De Nierstichting wil de jaarcijfers en resultaten koppelen aan persoonlijke verhalen van verschillende betrokkenen, zodat deze elkaar ondersteunen. De wens is een spannende weergave van zakelijke informatie. In print en online.Ons werk Geef Leven Bindinc. Custom Media ontwikkelde de redactionele formule en het concept voor donateursblad 'Geef Leven' van de Nierstichting. Een informerend blad met aangrijpende verhalen. Binnen de huisstijl van de Nierstichting was er veel ruimte om een passend ontwerp te maken.Crossmediaal jaarbericht Bindinc. Custom Media produceerde zowel de online als printversie van het jaarbericht van de Nierstichting. In print kozen we voor een overzichtelijke, opvouwbare folder in harmonicavorm. Online werden de cijfers en verhalen op een interactieve manier weergegeven d.m.v. video en bewegende elementen. Zo wordt de informatie persoonlijker gebracht en zorgt het jaarverslag, naast het geven van verantwoording over de bestedingen en resultaten, ook voor een verbindende factor met de achterban. In print en online.Producten
  • Conceptontwikkeling
  • Redactionele formule
  • Art-direction
  • Website design en development
  • Tekstproductie
  • Eindredactie
  • Projectmanagement
  • Drukwerkbegeleiding
Voor meer informatie: neem contact op met Bindinc. corry.siegers@bindinc.nl of telefoon 035-672 68 17. 

Veronica Magazine

.Metadata

Televizier

.Publishing | .Metadata | .Adverteren

Televizier focust zich op ‘amuserende televisie’: populaire (Amerikaanse) series, soaps, films en amusement. Niet alleen in de tv-tips, maar ook in de interviews en reportages ligt de nadruk op amuserende televisie. Daarbij hoort ook het nieuwe amusement: kijken via internet, uitgesteld kijken en digitale televisie.De toon in Televizier is open, positief, vlot en met hier en daar een knipoog. Naast de gids bestaat het merk Televizier uit twee andere pijlers: de Gouden Televizier-Ring Verkiezing (de belangrijkste televisie-publieksprijzen van Nederland) en de website Televizier.nl waar actueel tv-nieuws te vinden is over de populairste amusementsprogramma’s op televisie.Televizier spreekt een lezersgroep aan die divers is in leeftijd en interesses. Wat de lezers gemeen hebben, is dat zij allemaal houden van film, soap, reality en populaire series zoals, GTST, CSI en Flikken Maastricht.Televizier is na de laatste restyling overzichtelijker en vrolijker geworden. Een betere papierkwaliteit: mooier en witter. Een extra pagina met programma-informatie per dag. En een nieuwe columnist: Peter van der Vorst.

MAX Magazine

.Publishing | .Metadata | .Adverteren

Drukwerk en papierinkoop door Bindinc.Bindinc. heeft het project Europese aanbesteding drukwerk en papier verzorgd voor omroep MAX. Het blad heeft een stijgende oplage. Een deel van de oplage bestaat uit abonnee-exemplaren en een deel uit losse verkoop. Het doel is om contracten te realiseren voor het programmablad MAX Magazine.Toelichtingen en programmapagina's door Bindinc. MetadataMAX magazine is een uitgave van omroep MAX en een nieuwkomer in de markt van programmabladen. Deze nieuwste titel op de Nederlandse markt van programmabladen heeft na de introductie in 2013 een vliegende start gekend.Tijdens de conceptontwikkeling van het magazine heeft Bindinc. Metadata de ontwikkeling van de programmapagina’s en toelichtingenpagina’s  voor haar rekening genomen. Samen met de redactie van MAX zijn onder andere de vormgeving en indeling van de pagina’s vastgesteld.Op dit moment wordt op basis van de redactionele formule van MAX door Bindinc. Metadata de totale inhoud van de pagina’s bepaald. Dit betekent een totale outsourcing aan Bindinc. Metadata van alle toelichtingen- en programmapagina’s. Van data verzamelen tot de keuze van redactionele artikelen, van vormgeving tot aanlevering van certified pdf’s aan de drukker.