Home / Klantenoverzicht / Protestantse Kerk

Nieuw magazine Woord & Weg voor Protestantse Kerk

Het magazine woord&weg sluit aan bij de beleidsnota Kerk 2025. Centraal staat de beweging terug naar de basis, de kern van samen kerk-zijn.




Klant
Protestantse Kerk in Nederland

Opdracht
Ontwikkel een magazine dat aansluit bij de recente beleidsnota Kerk 2025. Waar een Woord is, is een Weg. Het is belangrijk dat de beweging terug naar de basis, naar de kern van het samen kerk-zijn, centraal staat in het magazine. Ontvangers van het blad zijn onder andere ambtsdragers, kerkelijk werkers en betrokken kerkleden.

Ons werk
Bindinc. Custom Media ontwikkelde voor de Protestantse Kerk in Nederland het magazineconcept: woord&weg.
Het magazine kreeg een moderne uitstraling en een heldere bladformule. Het begrip ‘back to basics’ staat duidelijk centraal en de communicatierichting is bottom up. Naast het informeren van de doelgroep zijn inspireren en verbinden belangrijke doelstellingen die worden gerealiseerd met het magazine woord&weg.

Producten

  • Concepting

  • Art-direction

  • Redactionele formule

  • Eindredactie

  • Projectmanagement

  • Drukwerkbegeleiding


Voor meer informatie: neem contact op met Bindinc. Custom Media.
corry.siegers@bindinc.nl of telefoon 035-672 68 17.
Ontdek wat Bindinc. voor u kan betekenen
Meer klanten

Kabeltex

.Metadata

Levering EPG-data door Bindinc. MetadataKabeltex is de enige aanbieder van kabeltelevisie en breedbandinternet op het Waddeneiland Texel. Het bedrijf is in 1988 opgericht en sinds 1 januari 2004 is Kabeltex een zelfstandige internetserviceprovider.Bindinc. Metadata levert Kabeltex de meest actuele en complete EPG-data over het complete tv-aanbod van de komende zeven dagen. Hiermee kan de consument onbezorgd een avondje tv-kijken en vinden wat hij zoekt!

Rode Kruis

.Custom Media

Een magazine is de verbindende schakel in de communicatiemiddelenmix naar donateurs en zorgt voor binding en betrokkenheid.


Klant Het Nederlandse Rode KruisOpdracht Het Nederlandse Rode Kruis heeft Bindinc. gevraagd, na enige jaren zonder magazine door het leven te zijn gegaan, dit middel nieuw leven in te blazen en een magazineconcept te ontwikkelen. Een magazine is de verbindende schakel in de communicatiemiddelenmix naar donateurs en moet voor versterking van de binding en het verhogen van de betrokkenheid met de achterban zorgen.Ons werk Bindinc. heeft het donateursmagazine van het Nederlandse Rode Kruis ontwikkeld. De artikelen in het blad roepen de lezer op om voor meer informatie of interactie online verder te gaan (website, Facebook). De pijlers van het magazine zijn: noodhulp, zelfredzaamheid en actie. De tone of voice is persoonlijk, betrokken, deskundig en respectvol. Veel aandacht gaat uit naar het internationale werk van het Rode Kruis, afgewisseld met de activiteiten in Nederland.Producten
  • Concepting
  • Art-direction
  • Redactionele formule
  • Eindredactie
  • Projectmanagement
Voor meer informatie: neem contact op met Bindinc. corry.siegers@bindinc.nl of telefoon 035-672 68 17. 

Totaal TV

.Metadata

Veronica Magazine

.Metadata