Home / Klantenoverzicht / Protestantse Kerk

Nieuw magazine Woord & Weg voor Protestantse Kerk

Het magazine woord&weg sluit aan bij de beleidsnota Kerk 2025. Centraal staat de beweging terug naar de basis, de kern van samen kerk-zijn.




Klant
Protestantse Kerk in Nederland

Opdracht
Ontwikkel een magazine dat aansluit bij de recente beleidsnota Kerk 2025. Waar een Woord is, is een Weg. Het is belangrijk dat de beweging terug naar de basis, naar de kern van het samen kerk-zijn, centraal staat in het magazine. Ontvangers van het blad zijn onder andere ambtsdragers, kerkelijk werkers en betrokken kerkleden.

Ons werk
Bindinc. Custom Media ontwikkelde voor de Protestantse Kerk in Nederland het magazineconcept: woord&weg.
Het magazine kreeg een moderne uitstraling en een heldere bladformule. Het begrip ‘back to basics’ staat duidelijk centraal en de communicatierichting is bottom up. Naast het informeren van de doelgroep zijn inspireren en verbinden belangrijke doelstellingen die worden gerealiseerd met het magazine woord&weg.

Producten

  • Concepting

  • Art-direction

  • Redactionele formule

  • Eindredactie

  • Projectmanagement

  • Drukwerkbegeleiding


Voor meer informatie: neem contact op met Bindinc. ContentOffice.
maartje.vanhuis@bindinc.nl of telefoon 035-672 69 27.
Ontdek wat Bindinc. voor u kan betekenen
Meer klanten

TV krant

.Metadata

KRO-NCRV

.Custom Media

Voor KRO-NCRV maken wij behalve de programmabladen ook Vertel., De Verwondering, MijnKRO-NCRV en het Detectivemagazine. Voor de verhalen achter de programma's.


Klant KRO-NCRVDe opdracht Naast het uitgeven van KRO Magazine, Mikro Gids en NCRV-gids verzorgt Bindinc. ook custommedia-uitgaven voor de omroep KRO-NCRV en de verenigingen KRO en NCRV.Ons werk Vertel. Het nieuwe ledenmagazine Vertel. is op een agile manier tot stand gekomen. Het team van Bindinc. Custom Media heeft meegewerkt aan het ontwikkelen en testen van een dummy magazine. Uit deze concepting en testfase is het prachtige nieuwe magazine Vertel. geboren. Het ledenmagazine vertelt de verhalen achter de programma’s met als doel verhalen waar de kijkers en luisteraars van KRO-NCRV zich in herkennen en die aanzetten tot denken.De Verwondering De Verwondering is een uitgave over spiritualiteit en zingeving. Hoofdredacteur is Annemiek Schrijver, presentatrice van het televisieprogramma ‘De Verwondering’. Het team van Bindinc. Custom Media verzorgt de realisatie van het magazine. De Verwondering straalt diepgang en kwaliteit uit en heeft een zeer kleurrijke en smaakvolle vormgeving.Mijn KRO-NCRV Iedere vereniging zijn eigen blad. Samen met de omroepverenigingen realiseert Custom Media het ledenblad Mijn KRO-NCRV. Beide bladen worden gemaakt voor de leden en bevatten onder andere exclusieve evenementen, aanbiedingen en informatie over de vereniging.Detective magazine Detective magazine is een collector’s item dat zich richt op de kijkers van de detectiveseries die te zien zijn bij de KRO. De uitgave is exclusief voor leden van de KRO en laat detectivefans wegdromen bij beelden en verhalen over het lieflijke landschap waarin bijvoorbeeld Midsomer Murders zich afspeelt. Daarnaast komen ze alles te weten over hun favoriete series en acteurs. Bindinc. verzorgt concept en realisatie van deze bijzondere uitgave.Producten
  • Concepting
  • Art-direction
  • Redactionele formule
  • Eindredactie
  • Projectmanagement
  • Drukwerk, handling en verzenden
Voor meer informatie: neem contact op met Bindinc. corry.siegers@bindinc.nl of telefoon 035-672 68 17. 

NCRV-gids

.Publishing | .Metadata | .Adverteren

De NCRV-gids richt zich op mensen tussen de 50 en 65 jaar, veelal wonend in het midden, oosten en noorden van het land. Ze zijn actief, gaan er graag op uit, hebben veel vrije tijd en genoeg geld om leuke dingen te doen. Hoewel de kinderen al de deur uit zijn, is familie een belangrijk gegeven dat tijd en aandacht vraagt.
De doelgroep van de NCRV is van huis uit protestants-christelijk of heeft op zijn minst affiniteit met de waarden en normen die hierbij horen. De NCRV-gids zoekt in artikelen en interviews naar de diepere beweegredenen van mensen en de andere kant van de maatschappelijke ontwikkelingen. De toon is warm en betrokken. Er wordt rekening gehouden met de leeftijd van de doelgroep: leesbaarheid staat centraal in de vormgeving en de programmakolommen zijn helder en overzichtelijk.Op 15 november 2020 bestaat NCRV-gids 95 jaar!

KRO-NCRV Detectives

.Custom Media | .Publishing

Het magazine laat detectivefans wegdromen bij beelden en verhalen over bijvoorbeeld het lieflijke landschap waar Midsomer Murders zich afspeelt.
In 2013 werd KRO Detectives uitgebracht: een nieuw, uitgebreid collector’s item dat zich richt op de kijkers van de detectiveseries die te zien zijn bij de KRO. Concept en realisatie van dit bijzondere magazine is door Bindinc. verzorgd. Na de fusie van KRO en NCRV heet het blad nu KRO-NCRV Detectives. De uitgave is exclusief voor leden van de KRO.
Klik op deze link om het blad te bewonderen.De acteurs Bruce Alexander en John Lyons, uit de bekende tv-serie A Touch of Frost, waren bij de première in Pathé Tuschinski Amsterdam aanwezig om het eerste exemplaar, uit handen van de mediadirecteur KRO-NCRV in ontvangst te nemen.Het magazine laat de detectivefans wegdromen bij beelden en verhalen over het lieflijke landschap waar bijvoorbeeld Midsomer Murders zich afspeelt en ze komen alles te weten over hun favoriete series en acteurs."Al 25 jaar zendt de KRO Scandinavische en Britse detectiveseries uit. KRO-NCRV Detectives geeft een meerwaarde aan de mooie series die we al uitzenden. We zijn enorm trots op het uiteindelijke resultaat."