Home / Klantenoverzicht / Rechtenorganisatie NORMA

Rechtenorganisatie NORMA

Ontdek wat Bindinc. voor u kan betekenen
Meer klanten

Max Magazine

.Publishing | .Metadata | .Adverteren

Drukwerk en papierinkoop door Bindinc.Bindinc. heeft het project Europese aanbesteding drukwerk en papier verzorgd voor omroep MAX. Omroep MAX is gestart met het nieuwe magazine MAX Magazine. Het blad heeft een stijgende oplage. Een deel van de oplage bestaat uit abonnee-exemplaren en een deel uit losse verkoop. Het doel is om contracten te realiseren voor het programmablad MAX Magazine.Toelichtingen en programmapagina's door Bindinc. MetadataMAX magazine is een uitgave van omroep Max en een nieuwkomer in de markt van programmabladen. Deze nieuwste titel op de Nederlandse markt van programmabladen heeft na de introductie in 2013 een vliegende start gekend.Tijdens de conceptontwikkeling van het magazine heeft PDS de ontwikkeling van de programmapagina’s en toelichtingenpagina’s  voor haar rekening genomen. Samen met de redactie van MAX zijn onder andere de vormgeving en indeling van de pagina’s vastgesteld.Op dit moment wordt op basis van de redactionele formule van MAX door PDS de totale inhoud van de pagina’s bepaald. Dit betekent een totale outsourcing aan PDS van alle toelichtingen- en programmapagina’s. Van data verzamelen tot de keuze van redactionele artikelen, van vormgeving tot aanlevering van certified pdf’s aan de drukker.Advertentieverkoop door Bindinc. AdverterenSanoma verricht in opdracht Bindinc. Adverteren de advertentieverkoop voor de Avrobode, KRO Magazine, Mikrogids, NCRV-gids, Televizier, TVFilm, VARAgids en Max Magazine.

TV krant

.Metadata

Alzheimer Nederland

.Custom Media

Alz…, het relatiemagazine van Alzheimer Nederland, is vernieuwd. Bindinc. Custom Media ontwikkelde het concept en de redactionele formule hiervoor.Als onderdeel van een aangescherpte communicatie- en loyaliteitsstrategie heeft Alzheimer Nederland in 2017 een vernieuwd blad geïntroduceerd. Doel hiervan is om nieuwe lezers te vinden en bestaande lezers te binden.De nieuwe bladformule biedt ruimte voor de strategische speerpunten van Alzheimer Nederland:• preventie en leefstijl • wetenschappelijk onderzoek • opinievorming • patiëntenparticipatie • dementie.nl en • dementie-vriendelijke samenleving.Het magazine wil mensen raken, aan het woord laten, betrekken/activeren, inspireren en verbinden. De pijlers van het magazine zijn in lijn met de conceptgedachte: hoofd, hart en hand en worden vertaald naar de verschillende artikelen en rubrieken.De doelgroep van het nieuwe magazine is 55+ jaar, met interesse in gezondheid en ouderenzorg in het algemeen en dementie specifiek.Alzheimer Nederland geeft 3x per jaar het magazine Alz… uit voor iedereen die leeft met dementie, betrokken is bij de ziekte of er gewoonweg in geïnteresseerd is. Het blad geeft informatie over het omgaan met dementie, bevat interviews met patiënten en mantelzorgers en biedt informatie over de activiteiten van Alzheimer Nederland. Het magazine wordt verzonden aan donateurs, patiënten, betrokkenen en overige stakeholders.Bindinc. maakte ook de video ter promotie van het magazine. Bekijk hier de video van over het nieuwe blad.Voor meer informatie: neem contact op met Bindinc. Custom Media: e-mail: thecla.visser@bindinc.nl of telefoon 035-672 6702. 

NPO

.Metadata