Home / Klantenoverzicht / Rechtenorganisatie NORMA

Rechtenorganisatie NORMA

Ontdek wat Bindinc. voor u kan betekenen
Meer klanten

NCRV-gids

.Publishing | .Metadata | .Adverteren

De NCRV-gids richt zich op mensen tussen de 50 en 65 jaar, veelal wonend in het midden, oosten en noorden van het land. Ze zijn actief, gaan er graag op uit, hebben veel vrije tijd en genoeg geld om leuke dingen te doen. Hoewel de kinderen al de deur uit zijn, is familie een belangrijk gegeven dat tijd en aandacht vraagt.
De doelgroep van de NCRV is van huis uit protestants-christelijk of heeft op zijn minst affiniteit met de waarden en normen die hierbij horen. De NCRV-gids zoekt in artikelen en interviews naar de diepere beweegredenen van mensen en de andere kant van de maatschappelijke ontwikkelingen. De toon is warm en betrokken. Er wordt rekening gehouden met de leeftijd van de doelgroep: leesbaarheid staat centraal in de vormgeving en de programmakolommen zijn helder en overzichtelijk.Op 15 november 2015 bestond NCRV-gids 90 jaar!

CliniClowns

.Custom Media

Bindinc. ontwikkelde een nieuwe redactionele formule en een vormgeefconcept voor het donateursblad van goededoelenorganisatie CliniClowns: ‘Lach. Rondneuzen in de wereld van CliniClowns’.Doelstellingen • Vergroten van binding en loyaliteit. • Informeren over concrete resultaten. • Aanzetten tot actie en interactie. • Realiseren van respons en werven van fondsen.Doelgroep Donateurs van CliniClowns.Concept van het blad ‘Lach’ • Het magazine weerspiegelt de kracht van de lach. • Het magazine heeft een spilfunctie in alle communicatie. • Het magazine biedt doorkijkjes in de wereld van CliniClowns. • Het magazine is onderdeel van de verhalenwereld van CliniClowns. • Het magazine nodigt uit tot actie en interactie.Uitvoering: 3x per jaar, 8 pagina’s, 200.000 exemplaren.

NPO

.Metadata

TROS

.Metadata

De publieke omroepen VARA, VPRO en TROS hebben een jarenlange geschiedenis in het uitgeven van programmabladen. De redactionele formules verschillen onderling sterk.Elke redactie heeft haar  eigen wensen en voorkeuren bij het samenstellen van de programmapagina’s en het tippen van afzonderlijk programma’s. Bindinc. Metadata levert informatie over tv- en radioprogramma’s, zowel voor het samenstellen van de programmapagina’s als aan redacties om hen de mogelijkheid te geven om goede keuzes te maken. Welke zenders worden geleverd en hoe uitgebreid de data is, is afgestemd op de redactionele wensen van de afzonderlijke afnemers. Elke redactie is hierdoor in staat complete programmapagina’s te maken binnen haar eigen programmablad.