Home / Klantenoverzicht / Rode Kruis

Donateursmagazine Rode Kruis

Bindinc. heeft een nieuw donateursmagazine ontwikkeld voor het Nederlandse Rode Kruis.

Sinds enkele jaren heeft het Rode Kruis geen donateursmagazine meer, maar voor de versterking van de binding en het verhogen van de betrokkenheid werd dit als een gemis ervaren.

Het magazine is de verbindende schakel in de communicatiemiddelenmix naar donateurs. Ieder artikel roept de lezer op om voor meer informatie of interactie online verder te gaan (website, facebook). De pijlers van het magazine zijn: noodhulp, zelfredzaamheid en actie. De tone of voice is persoonlijk, betrokken, deskundig en respectvol. Veel aandacht gaat uit naar het internationale werk van het Rode Kruis, afgewisseld met de activiteiten in Nederland. De openingscolumn wordt verzorgd door een van de ambassadeurs van het Rode Kruis.

Blader hier door het magazine.
Ontdek wat Bindinc. voor u kan betekenen
Meer klanten

Oxfam Novib

.Custom Media

Bindinc. geeft driemaal per jaar het supportersmagazine voor Oxfam Novib (ontwikkelingssamenwerking) uit.Bindinc. ontwikkelde een nieuw concept voor het supportersmagazine \\\'Oxfam Novib Close Up\\\'. Look-and-feel, tone of voice en tekst-beeldverhouding zijn vernieuwd. Daarnaast heeft Bindinc. focus aangebracht in de vorm en uitstraling.Het blad kenmerkt zich door variatie in de opbouw van rubrieken. De communicatiethema’s voedsel, noodhulp en ongelijkheid worden de pijlers voor het magazine. Daarbij geldt dat de verhalen in het magazine de lezer moeten raken en er vanuit verschillende invalshoeken onderwerpen worden belicht.Het vernieuwde magazine zal zich meer dan voorheen focussen op de doelgroep door verhalen te vertellen waarbij het blad zich steeds laat leiden door ‘het creëren van echte kansen, voor en door mensen.’ De inhoud is relevanter en sluit beter aan bij de behoeftes van de lezer.Het magazine is een onderdeel van de loyaliteitsaanpak van Oxfam Novib met als belangrijkste doel de bestaande achterban meer aan zich te binden. Dit doet Oxfam Novib o.a. door haar donateurs te enthousiasmeren voor de missie van Oxfam Novib.Crossmediaal De artikelen verwijzen naar meer informatie of naar een manier om in actie te komen. Het magazine wordt hierdoor een belangrijke aanjager om mensen naar online platformen te krijgen.

MUZE

.Custom Media | .Publishing | .Adverteren

Muze is de nieuwe naam van het magazine K&C. Muze is het kunst- en cultuurblad voor leden van AVROTROS Cultuur. Het magazine wordt uitgegeven door AVROTROS en gemaakt door de afdeling Custom Media van Bindinc. MUZE is een toegankelijk special-interestblad voor liefhebbers van beeldende kunst, klassieke muziek, theater en dans. De lezers zijn hoogopgeleide ambitieuze echtparen tussen 35 en 65 jaar met oudere kinderen.

In ieder mens schuilt een kunstliefhebber, als je maar weet hoe je moet kijken. Met MUZE opent AVROTROS de ogen van kijkers. Een magazine met een missie: iedere Nederlander van kunst laten genieten.MUZE staat vol interessante tentoonstellingen, theatervoorstellingen en klassieke concerten. Samen met unieke kijkjes achter de schermen biedt dit magazine een uitgebreid overzicht van het kunst- en cultuuraanbod in ons land.De oplage is 55.000 exemplaren en MUZE verschijnt 4x per jaar.

Max Magazine

.Publishing | .Metadata | .Adverteren

Drukwerk en papierinkoop door Bindinc.Bindinc. heeft het project Europese aanbesteding drukwerk en papier verzorgd voor omroep MAX. Omroep MAX is gestart met het nieuwe magazine MAX Magazine. Het blad heeft een stijgende oplage. Een deel van de oplage bestaat uit abonnee-exemplaren en een deel uit losse verkoop. Het doel is om contracten te realiseren voor het programmablad MAX Magazine.Toelichtingen en programmapagina's door Bindinc. MetadataMAX magazine is een uitgave van omroep Max en een nieuwkomer in de markt van programmabladen. Deze nieuwste titel op de Nederlandse markt van programmabladen heeft na de introductie in 2013 een vliegende start gekend.Tijdens de conceptontwikkeling van het magazine heeft PDS de ontwikkeling van de programmapagina’s en toelichtingenpagina’s  voor haar rekening genomen. Samen met de redactie van MAX zijn onder andere de vormgeving en indeling van de pagina’s vastgesteld.Op dit moment wordt op basis van de redactionele formule van MAX door PDS de totale inhoud van de pagina’s bepaald. Dit betekent een totale outsourcing aan PDS van alle toelichtingen- en programmapagina’s. Van data verzamelen tot de keuze van redactionele artikelen, van vormgeving tot aanlevering van certified pdf’s aan de drukker.Advertentieverkoop door Bindinc. AdverterenSanoma verricht in opdracht Bindinc. Adverteren de advertentieverkoop voor de Avrobode, KRO Magazine, Mikrogids, NCRV-gids, Televizier, TVFilm, VARAgids en Max Magazine.

Film.nl

.Metadata

Verzamelen, koppelen en verrijken door Bindinc. MetadataFilm.nl is een uniek samenwerkingsproject van bedrijven en instellingen uit de Nederlandse entertainmentsector. Filmproducenten, distributeurs, omroepen, online aanbieders en andere belanghebbenden zijn samengekomen om Film.nl mogelijk te maken.Film.nl is een handige website met zoekfunctie voor films en series. Je kunt ermee ontdekken waar je films en series kunt bekijken en huren. Er is een website en een app. Met Film.nl vind je alle films en series veilig en snel. Het aantal films en series wordt voortdurend uitgebreid. Dat geldt ook voor het aantal aanbieders.Bindinc. Metadata verzamelt, koppelt en verrijkt de actuele overzichten van de film- en serietitels die beschikbaar zijn op de diverse televisiezenders, bij video-on-demand-aanbieders en via retailkanalen, voor Film.nl.