Home / Klantenoverzicht / Rode Kruis

Donateursmagazine Rode Kruis

Bindinc. heeft een nieuw donateursmagazine ontwikkeld voor het Nederlandse Rode Kruis.

Sinds enkele jaren heeft het Rode Kruis geen donateursmagazine meer, maar voor de versterking van de binding en het verhogen van de betrokkenheid werd dit als een gemis ervaren.

Het magazine is de verbindende schakel in de communicatiemiddelenmix naar donateurs. Ieder artikel roept de lezer op om voor meer informatie of interactie online verder te gaan (website, facebook). De pijlers van het magazine zijn: noodhulp, zelfredzaamheid en actie. De tone of voice is persoonlijk, betrokken, deskundig en respectvol. Veel aandacht gaat uit naar het internationale werk van het Rode Kruis, afgewisseld met de activiteiten in Nederland. De openingscolumn wordt verzorgd door een van de ambassadeurs van het Rode Kruis.

Blader hier door het magazine.
Ontdek wat Bindinc. voor u kan betekenen
Meer klanten

Max Magazine

.Metadata | .Adverteren

Drukwerk en papierinkoopBindinc. heeft het project Europese aanbesteding drukwerk en papier verzorgd voor omroep MAX. Omroep MAX is gestart met het nieuwe magazine MAX Magazine. Het blad heeft een stijgende oplage. Een deel van de oplage bestaat uit abonnee-exemplaren en een deel uit losse verkoop. Het doel is om contracten te realiseren voor het programmablad MAX Magazine.Toelichtingen en programmapagina's MAX MagazineMAX magazine is een uitgave van omroep Max en een nieuwkomer in de markt van programmabladen. Deze nieuwste titel op de Nederlandse markt van programmabladen heeft na de introductie in 2013 een vliegende start gekend.Tijdens de conceptontwikkeling van het magazine heeft PDS de ontwikkeling van de programmapagina’s en toelichtingenpagina’s  voor haar rekening genomen. Samen met de redactie van MAX zijn onder andere de vormgeving en indeling van de pagina’s vastgesteld.Op dit moment wordt op basis van de redactionele formule van MAX door PDS de totale inhoud van de pagina’s bepaald. Dit betekent een totale outsourcing aan PDS van alle toelichtingen- en programmapagina’s. Van data verzamelen tot de keuze van redactionele artikelen, van vormgeving tot aanlevering van certified pdf’s aan de drukker.

CEDAR

.Metadata

KRO-NCRV Spoorloos

.Custom Media | .Publishing

KRO-NCRV Spoorloos Magazine verscheen 22 juli 2013 voor het eerst. Het blad staat boordevol verhalen die de redactie van Spoorloos in samenwerking met de redacties van De Reünie en Memories heeft verzameld. Het blad telt  68 pagina’s en is exclusief voor nieuwe en bestaande KRO-leden.  Naast de vaak ontroerende verhalen, kun je ook lezen over hoe het programma Spoorloos wordt gemaakt. Daarnaast aandacht voor een aantal inspirerende verhalen die naar aanleiding van de tv-programma\\\'s Memories en De Reünie zijn gemaakt.
Hoewel Derk Bolt op de cover en in het magazine nadrukkelijk aanwezig is, draait het in KRO Spoorloos Magazine niet om hém maar om de verhalen van de deelnemers aan het programma. Derk: “Het gaat om de verhalen en de mensen achter die verhalen. Ik ben de verslaggever en niet de man waar het om draait.”In dit magazine, dat drie keer per jaar verschijnt, wordt ook plek ingeruimd voor interessante verhalen uit andere KRO-programma’s als Memories en De Reünie. Het tijdschrift is niet in de losse verkoop verkrijgbaar, maar uitsluitend via een tien euro kostend abonnement.KRO-NCRV Spoorloos sluit aan op de verteltraditie van de KRO. Veel KRO-programma’s staan in het teken van bijzondere verhalen van gewone mensen. Verhalen die je raken, inspireren en aan het denken zetten en die met liefde en respect worden verteld. Het magazine is de papieren vertaling van dit gedachtegoed.KRO-NCRV Spoorloos is een uitgave van uitgeverij Bindinc. in opdracht van de KRO. Het is ontwikkeld en gemaakt door de makers van KRO Magazine en Mikro Gids. Bestaande KRO-leden kunnen het bestellen via www.kro.nl/leden.Wetenswaardigheden over de lezer van KRO-NCRV Spoorloos Magazine -De gemiddelde abonnee is 63 jaar en meestal vrouw -Het opleidingsniveau en sociale klasse is gelijk aan gemiddeld Nederland -In 25% van de huishoudens zijn kinderen aanwezig -Driekwart van de abonnees woont in een koopwoning en heeft een tuin -34% koopt gemiddeld tot zeer vaak via internet -Ruime vertegenwoordiging onder ‘Ondernemende ouderen’, ‘Welgesteld gezin en emptynester’ en ‘Betrokken senioren’ -Charitype: de abonnee verschilt niet veel van gemiddeld Nederland, maar valt wel relatief vaak onder ‘de zeer gulle vrijwilliger’Bron: Cendris en NOM

Totaal TV

.Metadata